Kauanko ennakoivia supistuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hiukan jo pettynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hiukan jo pettynyt

Vieras
Minulla on viikkoja 41+0 ja ennakoivia supistuksia on ollut nyt kahtena yönä peräkkäin (muutamana yönä aiemminkin.) niin, että lähtö on käynyt mielessä. Supistuksia on tullut kolme/10min 3h ajan polttojen ja selkäsäryn kera niin, että on tarvinnut liikkeessä pysyä koko ajan. Sitten kuitenkin ovat loppuneet. Tänään päivällä jäljellä on pieni jatkuva kipu alapäässä ja harvakseltaan supistelee.

Onko kokemuksia, montako yötä tässä vielä supistellaan ennen kuin lähtö todella tulee? Vai käykö tässä niin, että yliaikaisena käynnistetään kun supistukset vaan aina loppuu?

Eihän sitä tietysti voi tietää mutta kiinnostaisi kuulla onko muilla ollut näin pitkään (kuinka pitkään?) ennakoivia oireita ja jos on niin onko sitä päässyt synnyttämään ilman käynnistystä?

Mulla oli ekasta ne ihan kunnon supparit mitkä alkoi tiistaina ja oli todellakin yötä päivää ja se oli yhtä tuskaa,sitten meni lapsivesi lauantaina ja tyttö syntyi sunnuntai aamuna.Kakkosesta alkoi kipeinä ja koko aikaisina perjantai iltana ja tyttö syntyi sitten lauantaina.

Minulla alkoi esikoisen synnytys kolmantena yönä.. Hakeuduin sairaalaan nukkuakseni, kun en kahtena edellisenä yönä saanut supistelujen välillä unta. Enkä kyllä aavistanut meneväni synnyttämään. Viikkoja oli 37+2 =)

Mulla nyt toinen raskaus ja ensimmäisestä ehti supistella kaksi yötä kunnes piti käynnistää kun vesi tihkui. Tyttö syntyi 40+5. Nyt kovasti toivoisin että käynnistämiseltä säästyisi...

Yhteistyössä