Kauanko kestää että maidon tulo loppuu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja koska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

koska

Vieras
Kaikenlaisten ongelmien seurauksena olen lopettanut imetyksen (vauva 5,5kk). Kohta on jo 3 viikkoa mennyt niin että vauva käy satunnaisesti rinnalla, imee sinne kertyneen maidon ja lopettaa. Itse olen myös välillä käsin hieman tyhjennellyt rintoja. Tällä hetkellä tuntuu että maito paakkuuntuu n. kerran vuorokaudessa.

Milloin maidon tulo loppuu kokonaan? Ja imetysintoilijoille tiedoksi olisin kyllä halunnut vielä jatkaa imetystä mutta vauva on erimieltä asiasta. Ja kun kahdessa viikossa painoa on tullut vain 80g en näe mitään järkeä enää taistella asian kanssa.

Ei se välttämättä lopukaan, jos vauva kuitenkin käy kerran päivässä rinnalla ja itsekin lypsät. Minulla maitoa on tullut vuodenkin kuluttua imetyksestä vaikka en tuota ole tehnytkään.

Ei se lopu koskaan, jos annat vauvan imeä tai lypsät itse.

Jos haluat että maitoa ei erity, niin lopetat ko. toiminnot. Ja kestät sitä rintojen pakotusta 1-2 viikkoa, sitten alkaa helpottamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja tieto:
Ei se lopu koskaan, jos annat vauvan imeä tai lypsät itse.

Jos haluat että maitoa ei erity, niin lopetat ko. toiminnot. Ja kestät sitä rintojen pakotusta 1-2 viikkoa, sitten alkaa helpottamaan.

täytyy sieltä sen verran ottaa pois ettei niitä kovia pahkuroita ole. muuten tulee helposti rintatulehdus. mutta tosiaan, ei se maidontulo lopu jos niitä rintoja stimuloi jatkuvasti.

Yhteistyössä