kauanko kestää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oksennustautisen äit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oksennustautisen äit

Vieras
meillä 4 vuotias tyttö oksensi ja ripuloi kolme päivää. Käytii sairaalassa hieman tankkaamassa. sunnuntaina tultiin kotiin ja vieläkin mahaa nipistää eikä ruoka oikein maistu. Kohta tulee viikko ksiitä kun oksentelu alkoi.. MInkälaista vatsatautia on muilla ollut ja kauanko kestänyt ennen kuin lapsi terve? Lääkäri sanoi nimittäin sunnuntaina, että tiistaina voi mennä tarhaan. Mutta ei ole vielä ollenkaan kunnossa.

ai jaa minä oeln luullut että rs -virus on vain hengitysteisssä, eli nuha yskä ja kuume. Olenkin tässä ihmetellyt kun tämän tytön isoveli on tosi kovassa räkätaudissa, mutta ei oksentele. tyttö on kyllä nuhanenkin hyvin vähän lämpöilyä ollut.

oksennustautisen äiti

Kyllä tytöillä on oireina ollut oksentelu, ripuli, kuume, nuha ja yskä. Siis koko mahdollinen kirjo ja sellainen yleinen nuutunut ja todella väsähtänyt olemus :(

RS-VIRUS ON HENGITYSTEIDEN INFEKTIO.
siihen voi kuulua oksentelua siinä määrin jos limaa oksentaa.
mutta johan tuo sinun selvitys on aivan selvää oksennustautia.
pikaista paranemista. ettei olisi rotaviruksen aiheuttamaa. se voi kestää ja kauan.
Mutta toivottavasti helpottaa pian.

ja vielä rs viruksesta että siinä on kunnon yskää ja räkää ja jos olette sairaalassakin käyneet niin kyllä ne olisi siellä osanneet tätä epäillä varmasti jos sitä olisi. itse oon kyllä rotaviruksen kannalla ennemmin.

toivottavasti tosiaan helpottaa pian!

Yhteistyössä