Ä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Juu odota vuosi.
Itse odottelen jo toista. Lekurilla käyty, eikä ole hormoneista johtuvaakaan. Pääsisin varmaan jatkotutkimuksiin, mutta en oo jaksanut mennä.
Normaalisti kestää hyvinkin 3kk. Usein loppuu viimeistään 6kk jälkeen
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Juu odota vuosi.
Itse odottelen jo toista. Lekurilla käyty, eikä ole hormoneista johtuvaakaan. Pääsisin varmaan jatkotutkimuksiin, mutta en oo jaksanut mennä.
voi jee...no kestääpä kauan....=(
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Juu odota vuosi.
Juu tuntu kivalle ku rinnat piti suojella kylmältä, vaikka imetyksestä oli vuosi mennyt...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja En luule- Tiedän:Mä lopetin viimesen imettämisen vajaa 2v sitten. Edelleen pukkaa toisesta rinnasta maitopisaraa :/![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Juu odota vuosi.
Juu tuntu kivalle ku rinnat piti suojella kylmältä, vaikka imetyksestä oli vuosi mennyt...![]()
jep, tätä just mietein että hitto...pitääkö tässä taas kesä hikoilla kaulaliina tissien ympärillä....
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Mullakin on pari vuotta mennyt nyt imetyksen lopettamisesta ja vieläkin saan ne tipat puristettua. Vuosi sitten sai vielä enemmän.