Kauanko mennyt sisätutkimuksesta synnytykseen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Esikoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Esikoinen

Vieras
Mulla viikkoja 40+3, tänään raju sisätutkimus..ai,ai,ai! Nyt suppaillu siitä asti, mut laimeita on, eikä mitään säännöllisyyttä. Enemmän sellaisia vihlaisuja kohdussa ja menkkajomottelua. Veristä vuotoa tullut myös jonkinverran. Kohdunsuu kahdella sormella auki, paikatkin olleet pehmeät jo useita viikkoja. Mutta siis itse asiaan: Onko kenelläkään auttanut sisätutkimus synnytyksen käynnistymiseen?? Kuinka nopeasti synnytys on käynnistynyt tutkimuksesta?? Onko ennen synnytystä ollut tälläista nippailua ja jomottelua?? Kiitos kokemuksista jo etukäteen.

Mulla auttoi molemmilla kerroilla. Synnytys alkoi ekalla kerralla seuraavana yönä hitaasti ja kahden päivän päästä kunnolla. Tokalla kertaa alkoi samana päivänä ja seuraavana päivänä meillä oli jo vaavi. :)

Mulla käynnistyi synnytys rajulla sisätutkimuksella. Tehtiin just sen takia että jos sen avulla synnytys käynnistyis. Viikkoja mul oli tasan 42. Ja kahden päivän päähän sovittiin käynnistysaika. Heti tuon tutkimuksen jälkeen ku ulos kävelin, tuli eka kipee suppari. Niitä tuli sit harvakseltaan, about vartin välein seuraavat seuraavaan iltaan asti. Ja sitten käynnistyi synnytys kunnolla. Eli kun ois pitäny olla siel käynnistyksessä ysiltä aamulla, olinki synnäriltä sit kuudelta :) Eli aika tasan 2 vrk siitä ku oli tutkimus tehty, tyttö syntyi.

Ja joo, mulla oli kans sellasta jomotusta, se oli ihan jatkuvaa. Ja sen lisäks sit niitä kunnollisia kipeitä suppareita. Niin ja limatulppaa tuli kans.

Hyvältähän tuo kuulostaa, tsemppiä sinne! :hug:

Niin, ekalla kertaa oli viikkoja 40+5 lapsen syntyessä ja tutkimus tehtiin 40+2, tokalla kertaa tutkimus tehtiin 41+3 ja synnytys oli 41+4. Tokalla kertaa eka tutkimus ei auttanut yhtään, vaikka paikat oli auki jo 4cm valmiiks!

Yhteistyössä