Kauanko olette sinnitelleet Mirenan kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TriStessse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

TriStessse

Vieras
Mulla ollut kierukka nyt kohta 7kk ja jos ei ens vuoteen mennessä helpota, niin tempasen kyllä sen pois! Laitettiin kovien menkkakipujen takia, ja kivut senkun pahenevat koko ajan. Kipuja on menkkojen lisäksi ennen niitä ja jälkeen, ovulaation aikana, jälkeen ja ennen sitä, ja monessa muussakin välissä. Eli lähes jatkuvasti. Eikä ne ole mitään pelkkiä kipuja, vaan järkyttäviä supistuksia selkää ja reisiä myöten. Paljon pienempien kipujen takia olen lähtenyt synnyttämäänkin. Voiko tämä tästä enää näin pitkän ajan jälkeen asettua?

:'( :headwall: |O

Mulla oli kipuja ja lähes kokoaikasta vuotoa noin vuoden verran. Nyt sen vuoden jälkeen on ollut helppoa, ei juuri kipuja, vuotoa noin joka toinen kuukausi 2-3pv tiputteluna. Ootko ollut lääkäriin yhteydessä, että tarkistavat? Mää jouduin käymään ihan alavatsan uä:ssä kipujen vuoksi.

Onko se varmasti ihan hyvin paikoillaan? kuulostaa kauhealta...

Mulla kyllä oli aika sekalaista oiretta mirenasta noin vuoden, mutta ei tommosia kovia kipuja.

Mulle laitettiin runsaitten kuukautisten vuoksi (ja sen ehkäisyn, toki ) mirena kesällä. Vuodot ei ole tippaakaan vähentyneet :$ mutta vuoden kuulemma ainakin pitää odotella että tasaantuu. Pisin vuoto oli sellaiset hulppeat 15 vrk :o Eikä mitään tiputtelua...

Mutta jos on kipuja niin tarkistuttaisin!

Mulla on ollu mirena 3 kuukautta ja muutaman päivän välein mulla on maha ja selkä kipee. Alkuun oli sen pari kuukautta joka päivä maha kipee, nyt alkaa vähän tasottumaan. Mä oon iteki pohtinu ett otanko pois vai enkö ku noi kivut ei kumminkaan mistään lievimmästä päästä oo :/

Aamuäree: Nii mullakin vuoti sillee, että puolet ajasta eli noin 2viikkoo vuotoo ja pari viikkoo ei ja taas vuotoo... Aika tarkalleen sen vuoden jälkeen loppu. Ens kesänä voit jo nauttia todnäk olostasi lähes ilman vuotoja :)

Mulla on ollu kohta kaks vuotta ja just varasin lekurille ajan.Aina välillä alavatsaa-sekä selkää jomottaa,vatsassa on lähinnä sellanen paineen tunne.Nytkin on sellanen menkka olo,vaikka niistäkin on aikaa reilu viikko.Välillä ei kyllä oo minkäänlaisia tuntemuksia,mutta ajoittain kipuilut tulee takas.Kontrollikäynneillä kierukka on ollu aina oikealla paikallaan...katotaan nyt mitä lääkärissä selviää,vai selviääkö mitään.Ajan sain kyllä vasta parin viikon päähän.

Yhteistyössä