Kauanko olit sairaalassa synntyksen jälkeen?/ennen yhteensä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cukkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

cukkis

Vieras
Onko perusteluita oleilu ajalle. Pyysitkö päästä kotiin vai olitko vaan kunnes potkaistiin pellolle.

Mä olin 2päivää ennen ku synnytys käynnistetiin ja sitten yhteensä 4 päivää lisää eli 6 yötä. ja vaadin päästä viimesenä iltana kotiin yöksi jo nukkumaan. En ollut osannut nukkua sairaalassa ja olin tosi väsynyt.
Lääkäri olisi halunnut että olen sektion jälkeen sen 4pvä....mutta minun mielestäni 4 päivää lasketaan siitä kun vauvani meni 1h toisen vuorokauden puolell...niin päätin että lähen sitten illalla vaikka pois. Ja pääsin sitten. Lääkäri joutui totemaan ettei tämä vankilakaan ole ja olethan sinä täällä ollutkin jo.

:)

nukutiin hyvin kotona kun vaan päästiin :)

Ei sektiota ja
la aamu - ke iltapäivä.. huh huh .. siinähän sitä. Synnytys kesti 24h ja kaikki sen jälkeinen aika piti tavallaan olla.. kun multa ei meinannu alkaa tulla mölöä :-p

ennen esikoisen synnytystä 4pv ja synnytyksen jälkeen olikohan 9 pv. syynä tuli infektio sekä tytölle et mulle ja jouduin olemaan tiputuksessa.
pojasta olin 3 pv ennen synnytystä ja 5 pv synnytylsen jälkeen. kummastakin on menneet vedet ennen aikojaan.

27h ennenku laps syntyi maailmaan ja sen jälkeen 5vrk, seurattiin kun poitsulla oli keltaisuutta.
kuopusta tehdessä olin 10h ennen kuin laps syntyi ja sen jälkeen 3vrk, olisin halunnu kotio 2vrk jälkeen mut lasta ei päästetty ennenku oli sen 3vrk.

Keskiviikkona 3.30 oltiin sairaalassa. Poika syntyi keskiviikona 22.49.
Kotiin päästiin sunnuntaina lounaan jälkeen.
Maanantaina alkoi ekat supparit, tiistain kärvistelin kotona, keskiviikkona puolen yön jälkeen soitin miehen töistä kotiin.

5 tai 6 päivää. Normaali alatiesynnytys, vauvalla tulehdus päässä, mulla kohdussa. Pappa kuoli synnytystä seuraavana päivänä.. Sanoivat vielä että pidempäänkin saan olla jos siltä tuntuu, ja oli vielä perhehuone.
Muoks. niin, lapsi syntyi rv 40+5.

Menin sairaalaan noin klo.22. maanantai-iltana, vuorokauden päästä oli vauva syntynyt ja sunnuntaina puolilta päivin päästiin kotiin. Perjantaina jo puhuivat että olisi ehkä mahdollista päästä, mutta kun paino ei ollut pojalla noussut tarpeeksi ja illalla sitten oli bilirubiinit koholla niin meni sinne sunnuntaihin.

Eli mitäs siitä sitte tulee.. 5,5 päivää yhteensä

Eka lapsi joutui happikaappiin ja henkilökunta halusi pitää minut yhtä pitkään sisällä kuin vauvankin. Toisesta jouduin olemaan pitkään koska minulle tehtiin sterilisaatio ja painoa tarkkailtiin.

Esikoisen kanssa 3 yötä.
Tytön kanssa 3 yötä, tyttö vielä pari yötä sen jälkeen.
Vastasyntyneenä kuolleen pojan syntymän jälkeen lähdin melkein heti kotiin.
Nyt nuorimman pojan kanssa 3 yötä.

Olisin joka kerta lähtenyt jo aiemmin, mutta aina on ollut jotain, mikä on sen estänyt.

sairaalaan saavuin lauantaina 00.10 poika syntyi 1.53 ja kotio päästiin sitten perjantai päivän aamuna :) ja siis koska halusin kotio ja tulehdusarvot oli laskenu 60 niin pääsin sitte... poitsu olis päässy jo parinpäivän ikäisenä, mut mie en silloin ois todellakaan voinu lähtee :(

Ekan sektion jälkeen 5 päivää. Tokan sektion jälkeen 2½ päivää. Näiden välissä kaksi normisynnytystä joiden jälkeen 3 päivää. Ennen ensimmäisen käynnistystä olin sairaalassa 2 viikkoa, muista joitakin tunteja.

Esikoinen: Torstaiyönä yhdentoista aikoihin sairaalaan, syntyi neljältä aamuyöllä, kotiin maanantaiaamuna. Oli kuulemma pakko olla ensisynnyttäjänä kolme kokonaista vuorokautta sairaalassa, vaikka olisin ite halunnut lähteä kotiin vaikka samana päivänä...

Kuopus: Syntyi maanantaiaamuna. Tarkoitus oli synnyttää polikliinisesti eli olisin lähtenyt kotiin 6 tunnin sisällä synnytyksestä. Ei kuitenkaan mennyt suunnitelmat nappiin. Menetin pari litraa verta ja pääsin kotiin vasta seuraavana aamuna, kun olivat varmoja, että olin kunnossa.
Ens kerralla sitten. =)

Ei sektioita: Esikon kanssa ennen synnytystä n.6h ja 5vrk oli hoito aika synnytyksen jälkeen ensin sokerien takia ja sit bilin takia seurannassa. toisinnon kanssa 2h ennen synnytystä ja n. 1vrk synnytyksen jälkeen oli hoito aika kun kaikki oli ok.

Yhteistyössä