kauanko teillä on mennyt "menkkajomotuksista" synnytyksen käynnistymiseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

anna

Vieras
itsellä sellaista menkkajomotusta ollut noin viikon. nyt eilisestä lähtien voimistunut ja tuntuu myös selässä. jomottelee ja välillä tuntuu kovemmin, lisäksi viiltää kohdunsuulta varsin imakasti.

onko teillä ollut samanlaista ennen synnytystä? kauanko meni tällaisesta varsinaiseen synnytyksen käynnistymiseen?

kiitos! :)

öö..no se jomotus on mulla aina ollu supistuksia ja synnytys sillon jo käynnissä. esikoisen kaa meni yli vrk ennen kun alkoi kunnolla. kakkosen kaa 6h ja kolmosen 3h. :D

selässä tuntuvat polttavat jomotukset ovat supistuksia,voivattuntua reisissäkin..tiedoksi vaan ;)
ite valittelin poltetta selässä kaverille ja kirosin kun tätä oli ollu jo pari viikkoa sillon tällön,hää kokeil mun masua ja sano et ne on kyl supistuksia :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jaa, mulla on ollut tuollaista jo muutaman viikon... Lisäksi mua supistelee aina kun yritän vähänkin liikkua. Ei vielä ole lähtöä tullut, nyt viikkoja 37.

toi on tuttua.. rv 34 lähtien supisteli aina kun liikku mut levossa sitten loppu. poika syntyi viikko sitten rv 40+5

eli suattaapi olla että enteilee synnytystä tai suattaapi olla että ei :D
no, onhan se synnytys onneks edessä näillä viikoilla kohta kuitenkin :)

te joilla nämä menkkatuntemukset enteili synnytystä, tuntuiko selässäkin niinkuin menkkojen aikaan itellä ainakin? ja oliko kipu samaa luokkaa? entä oliko teillä tätä kovaa kohdunsuulla tuntuvaa viiltelyä tms?

Alkuperäinen kirjoittaja anna:

te joilla nämä menkkatuntemukset enteili synnytystä, tuntuiko selässäkin niinkuin menkkojen aikaan itellä ainakin? ja oliko kipu samaa luokkaa? entä oliko teillä tätä kovaa kohdunsuulla tuntuvaa viiltelyä tms?

kellään mielipidettä? :)

Mulla tuntui vain selässä ja sit mä päätin lähteä varmuudeksi käymään kun viikkoja oli jo 41+2 kasassa. Tällä käynnillä todettiin että oon 6 cm auki ja parin tunnin päästä jo ponnistettiin

kohdun suulla viiltävää kipua monta viikkoa ennen synnytystä ja se johtuu siitä kun vaavi painaa itteensä alaspäin. mulla oli kyllä 4 vuorokautta niin kipeitä suppareita että järki meinas lähteä ennen kun synnytys käynnistyi, mut sitten ei mennykkään kun 4h ensimmäisistä suppareista jotka tuli 10min välein. ja mulla ei laskeutunut vauva kunnolla ja napanuora pääs livahtamaan kaulan ympärille.