kauanko vietätte aikaa täällä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Palsta on auki aamusta iltaan melkein ja kyllä tässä useampi tunti menee istuskellessa. Usein tosin tulee kommentoitua lennossa juttuihin..

Mietin ihan oikeasti yhdessä kohtaa et missä menee se huolestuttavuuden raja tässäkin touhussa ja tuumin et mitää ei jää tekemättä palstailun takia, enkä mä tunne karmivaa hätää vaikken viikonloppusin palstailekkaan...Eli eiköhän tää vielä normaalin rajoissa mene.. :D

Mä palstailen sillon kun ei ole muutakaan tekemistä ja olen kaksin lapsen kanssa kotona.

Riippuu päivästä,ehkä 15 minuutista pariin kolmeen tuntiin,välillä saatan käydä muitakin sivuja lukemas.Välillä käväsen aamulla vilkasemassa ja sitten iltapäivällä tai illalla istun pitempään lukemas ja välillä kommentoimassa.Mitään ei kuitenkaan jää tekemättä palstan takia.:D

Lueskelen paljon kun on aamusta iltaan auki, mutta sen verran nopeatempoista menoa täällä on ettei kaikkiin avauksiin ehdi kommentoida ja eikä myöhemmin jaksa enää hakea jotain ketjua mihin olin ajatellut kommentoida. :D

Aika paljon. Mutta mä palstailen lähinnä silloin, kun olen muutenkin koneen ääressä. Nyt odottelen tiedostojen siirtymistä asiakkaalta mun koneelle ja on taas hetki aikaa palstailla.

Joskus jää kone laittamatta päälle kokonaan, silloin ei tule palstailtuakaan (viikonloppuisin lähinnä).
Arkisin tulee palstailtua tunnista jopa viiteen. Näinä viikkoina kun mies on työreissussa ja on yksin pari viikkoa keskenään lasten kanssa, on palsta pieni henkireikä tähän arkeen. Päiväuni aika tulee vietettyä koneen ääressä. Samoin aamukahvi maistuu parhaiten palstan äärellä. Ja yksinäisinä iltoina, tietty.

Yhteistyössä