Kauanko???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
siis mikä kysymys toi on.Pidätkö sä tarkoituksella puutteessa vai etkö sä ite halua.Kyllä meilläkin mies haluaa useammin kuin minä,minäkin haluan useamman kerran viikossa.Tietysti raskaus-ja imetysaikoina on välillä hiljaisempaa.Jos halut on tosissaan kadoksissa,kehottasin huolehtimaan ittestään(ruokavalio,liikunta,lantionpohjalihakset ja etenkin lapsiperheen äidit:tuulettuminen).Tietysti on lääkkeitäkin, jotka vie halut.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.04.2007 klo 22:09 vieraissa kirjoitti:
siinäpäs pihtaatte tyhmät ämmät

onneksi p.imppaa saa muualtakin kuin kotosalta

aina vieraisiin jos kotona ei heru

:kieh:
niinpä,niin mäkin teen jos kotoolta ei heru kikkelii sillo ku haluun ;)

Odotin kans pill.ua kärsivällisesti vajaan kuukauden.
Akka vaan muuttu etäisemmäksi.
Katoin sitten sihteeriopiston sivuilta maksullista seuraa
ja kävin runkkauttamassa ja hierottamassa itteäni.
Kyllä tuntu että sukat lensi jalasta. Sihteerikin näytti olevan vähäsen ihmeissään.
Kyllä nyt kelpaa odotella taas :laugh: :laugh:

mitäs sillon pitää tehdä kun mies ei anna? ihmisiä on kahta lajia: ryhmä A joka haluaa kerran kuussa ja ryhmä B joka haluaa joka ilta. Ja nämä ryhmät ovat aina naimisissa keskenään...

en mä ainakaan sitä mitenkään tarkotuksella puutteessa pidä, mut joskus on ollu kausia ettei jaksa kiinnostaa niin usin ku sitä, esim. synnytyksen jälkee meni useita kuukausia et halut palas.

Siis miten teiän miehet pystyy oottamaan vaikkapa kuukausia? Onko nää miehet sitten niitä, jotka ravaa vieraissa naisissa, kun ei saa ennen eikä jälkeen synnytyksen?

Kyllä normaali mies haluu naistaan sen verran ettei kuukausia rupee oleen ilman seksiä. Mä ainakin oon tyytyväinen, että mies haluu just mua ja sen myös suoraan ilmaisee.

Haloo! Mikä ihmeen parisuhde on sellainen, missä edes mietitään toisen puutteessa pitämistä?!? Jos parisude on terveellä pohjalla, seksistä ja yhdessäolosta nauttivat molemmat. Tästä saa sen kuvan että et edes pidä seksistä, ja "annat" sitä miehellesi silloin kun sinua huvittaa! Ärsyttää sairaasti tällaiset ahdasmieliset juntit, joilla ei ole minkäänlaista käsitystä millainen parisuhteen tulee olla, ja kuinka puolisoa tulee kohdella ja kunnioittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja runk runk:
mitäs sillon pitää tehdä kun mies ei anna? ihmisiä on kahta lajia: ryhmä A joka haluaa kerran kuussa ja ryhmä B joka haluaa joka ilta. Ja nämä ryhmät ovat aina naimisissa keskenään...

Mun mies on nyt pitäny mua jo kuukauden puuttees että... mä oon sellanen joka tosiaan vois vaik monta kertaa päiväs harrastella... On täs jo pari kertaa tullu vierais pompattua kun ei mieheltä heru. Kyl mä sille oon vihjaillu ja suoraan sanonu mut ei se ku valittaa väsymystä ja mahakipua ja päätä särkee ja aina joku huono loppuun kulutettu tekosyy...