Hae Anna.fi-sivustolta

Kauas ulapalle

Viestiketju osiossa 'Ennustusten vaihdot' , käynnistäjänä Vaihtiksia tarjolla, 07.02.2012.

1. Vaihtiksia tarjolla Vierailija

Mitä haluaisit, että katson. Avaa vähän taustaa, niin pääsen hyvin kiinni tilanteeseesi.

Minulle: Olen eronnut ja exäni tahtoo minua kiivaasti takaisin. Hän on hyvä mies, mutta koen, että suhteemme on ohi, välitän hänestä, mutta en osaa enää nähdä meitä yhdessä. En vain enää osaa enkä pysty, vaikka helpointa tavallaan olisi jatkaa yhdessä. Sydän vain sanoo toisin. Olen tapaillut miestä, jonka kanssa tahtoisin kovasti olla. Hän tuntuu hyvältä joka tavalla. Hän ei ole lähteltäni lähtenyt, vaikka meillä on ollut vaikea tietää, mitä meistä voi tulla. Hän välittää minusta, mutta jotakin on kuulemma kesken hänen erostaan vielä. Hän on luvannut miettiä ratkaisuaan niin, etten joudu odottamaan pitkään. Mitä näet tähän tilanteeseeni? Sydäntäni revitään kahteen suuntaan.

Kiitos!

2. Pieni enkelitär Vierailija

Minulle tämä annettiin näin: tiesi exän kanssa on kuljettu, sen ajan mitä oli tarkoitus. Hän kyllä teitä suree, mutta ajan kanssa helpottaa. Sinun näen kulkevan kohti tätä uutta miestä ja hänen kohti sinua- tämäkin on tarkoitettu näin- olette olleet "ennenkin" yhdessä ja nyt on aika taas tulla yhdeksi. Sydämmesi kertoo sinulle totuuden.

Minulla kysymys tähän vuoteen, työasiaan. Näetkö saanko hakemani työn, tuleeko siis vaihtoa, edistystä uralla? Kiitos.

3. Ap. Vierailija

Kiitos lohduttavasta viestistäsi. Sydämeeni sattuu kovasti exäni suru - tiedän ja tunnen sen. Tiedän, mitä on olla noin surullinen ja tahtoisin, ettei häneen sattuisi. Silti oma sydämeni vetää niin kovasti eri suuntaan, enkä voi sitä pakottaa - olen yrittänyt ja tulokset ovat olleet todella huonot hyvinvointini kannalta.

Saat työtä, uutta työtä tässä näytetään. Tuo hakemasi ei näyttäydy tässä, että se olisi juuri se, jonka saat, mutta ehdottomasti samantyyppinen ja -henkinen on tulossa. Siitä ei ole epäilystäkään. Sinulla alkaa parin vuoden sisään hyvin nousujohteinen ura, lisää vastuuta ja palkkaakin tulossa. Et ole turhaan ponnistellut. :)

4. Pieni enkelitär Vierailija

Kiitos paljon:D.

5. Isabella Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Minulle annetaan, että vanhasta pitäisi päästää irti; sen jälkeen intohimo roihuaa.Onnellista suhdetta näytetään. Eli kysymys kuuluukin, oletko valmis jättämään vanhan taakse ja antautumaan täysillä uuteen?

Minulle voit vastata ketjuuni, taustaksi sanon, että on ollut sairastelua paljon perheessä ja olemme alkaneet miettiä, onko talossamme jotakin.

Lämmöllä, Isabella

6. Ap. Vierailija

Kiitos Isabella!

Näen, että aikanne katsotte, sitten tilaatte asiantuntijan ja homekoiran. Jotakin tuolla on, mutta myös muuta huonoa tuuria noissa sairasteluissa on.

7. Sorrow Vierailija

Et voi elää kuten toinen haluaa vaan tiedät itsekin että sinun pitää mennä oma tietäsi. Anna sama rauha tulevalle miehellesikin jottei koe olevansa painostettu. Näin tämän näkisin, hyvin sinun käy.
    Minä ja työmies, onko tarkoituksella asiallinen vai onko se vain kulissia?

8. Ap. Vierailija

Kiitos! Hän rauhoittaa tilannetta ja sinunkin energiaasi. Myöhemmin muuttuu taas hänen käytöksensä. Reagoit häneen voimakkaasti ja hän haluaa katsoa mikä on tilanne kun energioita muutetaan. Ole rauhallinen ja osoita että se on sinulle ok.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri