Kauhea bull-

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mastiffi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mastiffi

Vieras
Miehelläni on edellisestä avioliitosta yhteinen koira edellisen vaimonsa kanssa. Mies tapaa tätä koiraa säännöllisesti ja koira on meillä joka toinen viikonloppu. Itse olen eläimille allerginen, mutta koira on heille molemmille niin tärkeä koska lapsia heillä ei ole. Lisäksi minusta näyttää että tämä koira ottaa tilanteesta kaiken irti, näyttää minulle hampaitaan kun kiellän varastamasta kinkunsiivuja pöydältä. KUn mieheni lepäilee sängyllä,koira menee minun paikalleni ja käpertyy miehen kainaloon. Olen aivan rikki tämän asian takia. Onko kellään vastaavia kokemuksia.

Meillä on vähän samanlainen tilanne kun mieheni exä tuo aina heidän yhdessä hankkimansa undulaatit meille hoitoon. Lisäksi mieheni joutuu osallistumaan näiden lintujen ruokkimiseen ja hoitoon rahallisesti, eli hän maksaa linnuille elatusmaksua.

Miehelläni on edellisestä avioliitosta yhteinen koira edellisen vaimonsa kanssa. Mies tapaa tätä koiraa säännöllisesti ja koira on meillä joka toinen viikonloppu. Itse olen eläimille allerginen, mutta koira on heille molemmille niin tärkeä koska lapsia heillä ei ole. Lisäksi minusta näyttää että tämä koira ottaa tilanteesta kaiken irti, näyttää minulle hampaitaan kun kiellän varastamasta kinkunsiivuja pöydältä. KUn mieheni lepäilee sängyllä,koira menee minun paikalleni ja käpertyy miehen kainaloon. Olen aivan rikki tämän asian takia. Onko kellään vastaavia kokemuksia.

Kohtele koiraa kuten kohtelisit lasta. Joudut väistämään usein takaviistoon ja antaa tilaa koiralle. Jos siitä menee rikki niin kannattaa erota jo alkumetreillä.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Kevät;10503786:
... vielä hiekka-auto käynyt eikä talviset koiranpaskat tienlaitamilta siivottu. Törkeen näköstä.

Vaikuttaa parisuhteeseenkin ja sen kestävyyteen.

... ja vei hiekat ja kököt mennessään :)

Yhteistyössä