Kauhea itku ja uupumus avioeron jälkeen!! :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itkuinen ex vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itkuinen ex vaimo

Vieras
Eli mulla oli kaikki asiat hyvin.. ihana hyvä mies.... meillä 4 vuotias tyttö.. hänestä sairastin synn.jälkeisen masennuksen johon mulla edelleen lääkitys.
Erottiin syyskuussa 2009, muutin yhteisestä talostamme pois. avioeron syy, omien raha-asioiden ja miehenkin raha-asioiden pilaaminen. MULLA NYT LUOTTOTIEDOT MENNYT....

Ero oli sovussa jne, mutta eron jälkeen mulla meni liian lujaa... oli eri miehiä jne. Nyt olen alkanut vasta tajuamaan että sitä ihmistä ei enää oo, olen itse pilannut kaiken.. rakastan edelleen miestäni, mutta on sanonut ettei voi olla enään yhdessä. Hänellä uusi parisuhde, kuten minullakin. Tuntuu etten pysty olemaan tässä suhteessa, vaikka mies kiltti, huomaavainen ja niin edelleen... Kuitenkin liian nössö, lässyttää kuin pikkulapselle... ja hänellä ei koskaan ole ollut juuri parisuhdetta.

VOIN HENKISESTI AIKA HUONOSTI, JA TÄNÄÄN OLEN VAIN ITKENYT, NIIN ETTEI TÄÄ OLO HELPOTU EIKÄ LOPU MILLÄÄN....
en tiedä kuinka jaksan eteenpäin.... Koska en saa koskaan exääni takaisin. Kaikki nää vuodet, talo menetetty......

Nyt on suunta vain ylös- ja eteenpäin. Mennyttä et saa enää takaisin. Jos olet onneton nykyisessä parisuhteessa, niin kannattaa lopettaa se. Näin kaverisikin voi etsiä hänelle paremmin sopivan naisen. Sun kannattaa varmasti olla sitten jokin aikaa ihan yksin, ja toipua ensimmäisestä erosta, koska et ole siitä vielä päässyt yli. Aikaakin siitä on vielä kovin vähän ja sulle on kerennyt tapahtua paljon jo sen jälkeen.

Nyt otat aikaa itsellesi, ja teet niitä juttuja jotka sulle on mieluisia ja tärkeitä. Laita itsesi kuntoon ja hae vaikka ammattiapua että pääset tasapainoon itsesi kanssa.

Tsemppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Nyt on suunta vain ylös- ja eteenpäin. Mennyttä et saa enää takaisin. Jos olet onneton nykyisessä parisuhteessa, niin kannattaa lopettaa se. Näin kaverisikin voi etsiä hänelle paremmin sopivan naisen. Sun kannattaa varmasti olla sitten jokin aikaa ihan yksin, ja toipua ensimmäisestä erosta, koska et ole siitä vielä päässyt yli. Aikaakin siitä on vielä kovin vähän ja sulle on kerennyt tapahtua paljon jo sen jälkeen.

Nyt otat aikaa itsellesi, ja teet niitä juttuja jotka sulle on mieluisia ja tärkeitä. Laita itsesi kuntoon ja hae vaikka ammattiapua että pääset tasapainoon itsesi kanssa.

Tsemppiä!

Kiitos kauniista tekstistä!!
Elämä ei oo aina helppoa, mulla ei ainakaan ole ollut viimeaikoina... itse olen asiani pilannut, ja itseäni saan syyttää...
katson nyt miten jaksan tässä suhteessa, ja ellen jaksa niin teen asian selväksi. Olen menossa 21.7 lääkäriin uudelleen, ja ammattiapua olen hakenut, nyt muuton vuoksi joudun hakemaan uudelleen eri paikasta.

Kyllä tää tästä.....

Onko mahdollista että koittaisitte uudelleen.. aloittaisitte alusta..?
Millaiset välit teillä nyt on avioeron jälkeen?
Tiedätkö hänen tunteistaan, tai asioistaa jotka voisivat painaa ex-aviomiehesi mieltä?

itsekin eronneena, tiedän miltä tuntuu.... Vaikeinta oli mulle luopuminen, ja suru siitä mitä kaikkea menetti.... :(

Yhteistyössä