Kauhea menettämisen pelko ja ahdistus iski kuin salama kirkkaalta taivaalta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoli

Vieras
Tuntuu etten saa henkeä. Ahdistaa niin kovasti, kun pelkään menettäväni lapset. Siis pelkään sitä aikaa, kun he kuolevat. Hirveä ahdistus iski päälle.
Olen menettänyt tässä hiljan syntymättömän vauvan ja tämä ahdistus on sieltä varmaan peräisin.
Hyi, inhottava olo, tuntuu että tukehdun. :x

ihanaa kuulla että muillakin..mulla on ollu nyt ehkä 1,5 kk joku ihme ahdistus ja menettämisenpelko. ehkä tää on jotain kolmenkympinkriisiä tai yhdistelmä monesta pienestä stressaavasta asiasta. tai kaikkea noita. tuntuu että tuun hulluks, kun ajatukset menee väkisin "huoliin", ja mietin jos jollekin läheiselle tai mulle tapahtuu jotain. tiedän itsekin, että tää on ihan typerää ja yritän sulkea nuo ajatukset pois. mitään dramaattista mulle ei ole nyt sattunut, mistä tämä voisi johtua.
olen äitiyslomalla, nuorimmainen kohta 8kk, lisäksi meillä on 2 uhma-/leikki-ikäistä, joten touhua ja hermojenkiristystä riittää..töihin tässä haikailen jo, että sais vähän muuta ajateltavaa. lääkäriinkin olen ollut yhteyksissä, ja otan uudelleen yhteyttä, jos tää ei nyt tästä ala helpottaa...helvetin 16!

Minulla tilanne on seuraava; mies lähti poliisikouluun ja minä jäin kotiin (tai siis käyn kyllä töissä, mutta siis kotipaikkakunnalle). Lopetin masennus/ahdistuslääkityksen vain kuukautta ennen miehen kouluunlähtöä, ja tämä elämänmullistus palautti salaman lailla hirvittävän ahdistuksen ja menettämisen pelon. Pelkään aivan järjettömästi että mieheni kuolee. Pelko on todella raastavaa, lamauttavaa, tuntuu etten saa henkeä siltä. Lääkäriin olen varannut ajan ja lääkitys aloitetaan varmasti uudestaan. Tekisin melkein mitä vain että pääsisin eroon tästä hirveästä ahdistuksesta ja pelosta......