Kauhean negatiivisia aloituksia, jokaisesta tähän asti luetusta on tullut mielipahaa... :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kielletty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kielletty

Aktiivinen jäsen
29.03.2008
7 796
1
36
Voisiko joku kertoa jotain positiivista? :flower:

Voin vaikka aloittaa: Tasan vuosi sitten synnytin suloisen esikoisemme, ja juhlittiin synttäreitä tänään perheen kesken muun muassa talvipuutarhassa sekä käytiin ensimmäistä kertaa uimahallissa, oli ihanaa, kun toinen oikein silminnähden nautti :heart: Äidin pieni poika. Rakastan niin mielettömästi.

Onnea pikkumiehelle!

Mä ostin tänään aivan ihanan pinnasängyn, jollaista oon jo jonkun aikaa etsiskellyt. Ja näin piiitkästä aikaa yhden vanhan ystävän :heart:

Tää nyt on aika tylsä, mutta kerron silti :D

Meillä pimu ei suostu syömään ollenkaan tavallisia tomaatteja, vain kirsikkatomaatit kelpaavat koska ne ovat vauvatomaatteja..
Eilen kun kaupassa käytiin, ja vihannesosastolla oltiin niin pimu kärryistä osoitteli tomaatteja ja huuteli vauvaa isoon ääneen :D
Muutama huvittunut katse saatiin..

Alkuperäinen kirjoittaja riki:
älä avaa niitä negatiivisia aloituksia, ei tule paha mieli

Ei yhtään pöllömpi neuvo. Kuitenkaan ei näistä kaikista tiedä ennalta mitä on tulossa ja utelias kun on niin ei malta olla lukematta keskusteluryöppyä.

Vikaa on kyllä lukijassakin, tänään ollaan poikkeuksellisen herkillä :D

Mä kävin tänään maisema-ajelulla mun broidin ja kersan kanssa, kersa on ihan hulluna autossa istumiseen ja enoonsa. Ja muksu petraa sanojaan, mikä on ihan törkeän suloista.. varsinkin kun se äiti-sana vilkkuu kans väliin :heart:
Äljäkkeellä alkoi nyt viikonloppu, vaihtelua sille miten se on aamusta iltaan poissa.. saa olla ihan ajan kanssa taas kimpassa, varsinkin tuon kersan kantilta, kun se kyselee isäänsä pitkin päivää ja haluaa että mä näytän aina kellosta et mihin se viisari menee millon isi tulee kotio.

Ja mä löysin tänään ihan vahingossa kympillä vanhan Sentencedin levyn jossa on White Wedding coveri ja ahh :p Ja pari kesätoppia, ihme ja kumma kyllä :D

oon selvästi täällä liian vähän kun oon ihan pihalla asioista. :o :hug:
positiivista...olo on erittäin hyvä ja kohta nukkumaan. :D huomenna kolmonen täyttää 3v. :heart:

Mä viihdyn töissä, ja lapsetkin viihtyvät varahoitopaikassaan (mä en oo siihen järin ihastunut, mutta pääasia että lapset tykkäävät!) =)

Mies on ollut hirmu ihana viime päivinä :heart:

d933766660fc725f1f3795e97c255736.gif
Huomenna!

Yhteistyössä