Kauheat painajaiset raskausaikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Happygirl-91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Happygirl-91

Aktiivinen jäsen
25.08.2013
7 113
13
38
Onko teillä ollut odotusaikana epätavallisen voimakkaita ja ahdistavia painajaisia? Heräsin tuossa yksi yö ja ravistelin miehen hereille ja olin kuulemma vaan toistanut että "kyllä meillä on uusia tuolla kaapissa!" Näin hirveää unta, että meillä oli ristiäiset, kaikki oli valmiina mutta pappia odotettiin paikalle. Siinä olin vauvan kanssa ja leikin ja lepertelin sille jotain, kunnes kakkua tippua sen mekolle. Kun pappi tuli, niin se sanoi jotain ettei tätä toimitusta voida hoitaa ja ettekö tienneet, ettei vauvalle saa antaa kakkua? Itkin ja huusin että ei tämä oikeasti ole tällaista ja äitini voi lähteä ostamaan uuden mekon.
Näitä ihan kummallisia painajaisia on ollut vaikka kuinka ja seuraavana aamuna muistaa silleen, että huhhuh miten todentuntuiselta se tuntui!:/

Alkuperäinen kirjoittaja täh;30769608:
Mikä tossa on se painajainen?

Niinpä.

Vaan mä näin synnytyksen jälkeen pari seuraavaa yötä ihan kamalia painajaisia missä suoritin jotain aivoleikkausta vauvalleni moottorisahalla ruokapöydän päällä tietäen, että vauva kuolee tuollaiseen. Heräsin tuosta unesta hiestä märkänä ja olin tosi järkyttynyt, miten tuollaisia "sairaita" unia edes voi nähdä. Tää sama uni siis toistui kahdesti.

Alkuperäinen kirjoittaja täh;30769608:
Mikä tossa on se painajainen?

Se sekasorto kun kaikki on valmista ja yhtäkkiä ilmoitetaan, että vanhempina te ette osanneet pitää vauvaa puhtaana ja nyt ristiäisiä ei voida pitää. Normaalisti en näe painajaisia juuri koskaan ja nukun hyvin, mutta nyt viime aikoina on ollut just tällaisia ahdistavia painajaisia.

Niinpä.

Vaan mä näin synnytyksen jälkeen pari seuraavaa yötä ihan kamalia painajaisia missä suoritin jotain aivoleikkausta vauvalleni moottorisahalla ruokapöydän päällä tietäen, että vauva kuolee tuollaiseen. Heräsin tuosta unesta hiestä märkänä ja olin tosi järkyttynyt, miten tuollaisia "sairaita" unia edes voi nähdä. Tää sama uni siis toistui kahdesti.

Huhhuh no tuo on jo kauheudessaan jotain pahinta:D Kaikkea sitä ihminen voikin nähdä ja alitajussaan käydä läpi!

Yhteistyössä