Kauheat säryt ja kivut ja mies kateellinen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jaha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jaha

Vieras
Lähti taas niin kovasti kolistellen töihin että heräsin. En nukkunut särkyjeni takia oikein paljoa viime yönä koko aamu yön valvoin sitten tuntia ennen miehen lähtöä nukahdin. Buranat ja vahvat panadolit tms ei auta ja tänään taas lääkäriin. Kerroin kyllä miehelle ettei ole syytä olla kateellinen että nukuin ja saan jäädä kotiin koska ei tämä mitään herkkua ole.

millaista buranaa otat ja kuinka paljon uskallat, valvoin tuskissani läheskoko yön söin 8 buranaa 4 satasta aina 2 kerrallaan ja 2 melarestiä ,ei mitään apua, nyt olen lähössä lääkäriin

[QUOTE="piipula";29988758]millaista buranaa otat ja kuinka paljon uskallat, valvoin tuskissani läheskoko yön söin 8 buranaa 4 satasta aina 2 kerrallaan ja 2 melarestiä ,ei mitään apua, nyt olen lähössä lääkäriin[/QUOTE]

Varmaan saman verran nyt on mennyt ihan liikaa lääkkeitä perjantaista alkaen mutta kivut vaan niin kovat.

Idiootti äijä ja idiootti ap kun kattelee tuollaista. Ei normaali ihminen ole kenellekään kateellinen siitä, että toinen on sairaana ja joutuu sen takia jäämään kotiin! Ihan mielipuolista!

[QUOTE="Wtf";29988841]Idiootti äijä ja idiootti ap kun kattelee tuollaista. Ei normaali ihminen ole kenellekään kateellinen siitä, että toinen on sairaana ja joutuu sen takia jäämään kotiin! Ihan mielipuolista![/QUOTE]

mä nyt olen muutenkin vaan kotona en pelkästään näiden kipujen takia.

[QUOTE="piipula";29988758]millaista buranaa otat ja kuinka paljon uskallat, valvoin tuskissani läheskoko yön söin 8 buranaa 4 satasta aina 2 kerrallaan ja 2 melarestiä ,ei mitään apua, nyt olen lähössä lääkäriin[/QUOTE]

Tutkikaapa hyvät ihmiset vähän niitä pakkauksen ohjeita suositelluista määristä.
Panadolia pidetään mietona ja turvallisena lääkkeenä, jota se onkin oikeilla määrillä otettuna. Yliannostus tällä lääkkeellä tulee kuitenkin herkästi ja silloin on oikeasti HENGENVAARALLINEN! Toksinen määrä tulee yllättävän nopeasti (oliko peräti 8kpl 400mg tabletteja). Lääke tekee nopeasti maksatuhoja.

Nim.merk. kyseiselle lääkkeelle melkein läheisensä menettänyt

Yhteistyössä