Kauhee stressi päällä, kun pitäis siivota.... Mutta missä välissä, kysyn minä. :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kissaäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kissaäiti

Vieras
Meh. Pitäis siivota, kun asunto on kuin hurrikaanin jäljiltä ja sossun/perhetyön/vauvaprojektin täti tulee huomenna. Mutta heti kun lasken vaavin sänkyyn (vaavi on siis nukahtanut ensin), niin eiköhän poika herää ja ala vaatia äitiä ottamaan syliin. Missä välissä sitä sitten oikein ehtii siivota? Mieskään ei juuri pysty auttamaan, kun sen pitää olla kaiket päivät äitinsä terassia rakentamassa.

No, tämä huomisen vieras on sanonut, ettei välitä että onko täällä sotkuista, mutta silti. Toisilta on tullut kuittia siitä ja ei se ole muutenkaan kiva jos vieraita tulee sotkuiseen kotiin. :/

ota rennosti, siivoa vain tarpeellinen. Eli keittiö, vessa, eteinen... muilla ei väliä.
Ja ihan perusjutut vaan, eli tiskaa, tasot laita järjestykseen.
Ja siksi toisekseen, hanki kantoliina. Vauva voi olla sulla siinä samalla voi imuroida tms!!!! Ja sit kolmanneksi, vauva ei kuole siihen jos siivoat loppuun ja annat olla hetken joko sitterissä tai lattialla tai sängyssä, voi seurata siinä sivussa.

No, kyl ne kotipalvelun ihmiset on sanoneet meidän talouden sotkusta. Ei kyllä tarttis, kun senhän takia ne on täällä, että mä voin siivota kun ne kattoo vauvaa.

Sori, nyt mie vähän suutahdin. Hermot kireellä pikkasen. *Puna.*

Ja oon Kokkolasta. Miksi niin?

Alkuperäinen kirjoittaja täh:
mitkä sossut tulee etukäteen sovitulle vierailulle sunnuntaina??

Nyt vasta hoksasin katsoa almanakkaa. Hyvänen aika, minä oon elänyt sunnuntaita koko päivän! :D

Siis maanantaina se sossun täti tulee.

Sori sekaannus. Nyt nolottaa ja pahasti. *Punainen kuin paloauto.*

ap....mä arvasin että sekotit viikonpäivät...eli yksi päivä lisää siivoukseen...eli...aikaa on ja ei stressiä....yksi paikka kerrallaan...ja sit koneelle....ja sit lapsen luo ...sit toinen paikka...ja koneelle jne.jne...näin mä nyt teen ihan vaan huvikseni siistin kämppää :flower: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:
ap....mä arvasin että sekotit viikonpäivät...eli yksi päivä lisää siivoukseen...eli...aikaa on ja ei stressiä....yksi paikka kerrallaan...ja sit koneelle....ja sit lapsen luo ...sit toinen paikka...ja koneelle jne.jne...näin mä nyt teen ihan vaan huvikseni siistin kämppää :flower: :heart:
Heh, siivouskaveri! Otetaanko kisa? :D

:) Onpa hyvä, että on yks päivä enemmän aikaa kuin aluksi pelkäsin.

Yhteistyössä