Kauheeta,mikä mulle tuli yöllä?Oksensin,ylävatsaan sattui,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

??

Vieras
keuhkoihin sattui ja ikään kuin säteili kylkiluihin. Oli todella huono olo, tärisin ja palelin vaikka ei ollut kuumetta. Sitten lensikin oksennus ja voimakkaasti lensikin. Sain loppuyön nukuttua. Mistä voi johtua? On muutenkin yskää ja nuhaa

Sappikohtaus, närästys, alkava mahatauti, esimerkiksi. Paitsi jos olet raskaana, niin voi olla raskausmyrkytyksen oire ja siinä tapauksessa kipinkapin neuvolaan mitauttaan paineet ja tarkastuttaan virtsan valkuaiset!

Mulla on kyllä ollut paljon närästystä viime aikoina, lääkärikin on varattu 3 viikon päähän. En ole raskaana, eikä nyt enää ole yhtään huono olo. Oli oli tosiaan yöllä ihan kauhea, en pystynyt olemaan mitenkään päin, en ole koskaan kokenut samanlaista

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sappi juu, mulla on ollut krooninen sappitulhdus 2 vuotta että joko tulehdus tai sitten sappikivet.

Tuskin sentään :D
Kun mulla tulehtui sappirakko siitä kuukauden päästä leikattiin. Tosin sappikohtauksia oli monta vuotta, mutta jos rakko ois ollut 2 vuotta tulehtuneena niin oiskohan tuota kohta hengissäkään enää ollut.

Mun mielestä ei kyllä kuulosta sapelta, jos kipuja kylkiluissa?

Yhteistyössä