Hae Anna.fi-sivustolta

Kauhein tähtimerkki?

Viestiketju osiossa 'Tähtimerkit' , käynnistäjänä zoo, 28.01.2007.

1. Inke Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    511

Itse olen saanut mielenkiintoisia oivalluksia tutkailemalla omaa kauristani, johtava maamerkki ja kaksonen ilmamerkki ajattelemalla miten maa ja ilma luonnossa käyttäytyvät. Kauris on konservatiivisena hitaasti muuttuva maa, on ja pysyy, mutta kaksosen ilma-laatuun liittyy muuttuvuus ja mukautuvaisuus, ilma liikkuu sääilmiöiden ja virtausten mukaan.

Löysin joskus netistä sivuston, josta itse sain *työvälineitä* oivaltaakseni miksi ravut ovat minulle haasteita ja kaksosien taipumus muuttaa mielipiteitään oli itselleni suuri kysymysmerkki.

2. Inke Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    511
    Totta, aina olisi hyvä suhtauttaa omien merkkien ominaisuudet ja rinnastaa niitä haasteeksi kokemiensa ihmisten merkkeihin, jos on niistä tietoinen. Ihmissuhteet kun ovat aina vuorovaikutteisia.

3. Leijona ja vaaka x2 Vierailija

Itse olen aurinkoleijona ja kuu- sekä nousevalta merkiltäni olen vaaka. Leijonamaisesti rakastan huomiota ja esiintymistä mutten kuitenkaan välitä pintaliidosta. Myönnän että kusi nousee liiankin nopeasti päähän. Toisaalta olen vaatimaton, enkä näe itseni nostamista jalustalle tärkeänä asiana suuremman ihmisjoukon edessä.
    Mielipiteeni muista merkeistä on hiukan ristiriitaista:
    Vesimies- Naispuoliset vesimies-tuttuni ovat avarakatseisia ja suurisydämisiä mutta miespuoliset ovat etäisempiä ja lähestyminen on hankalaa(Viime aikoina olen langennut vesimiesten pauloihin ja lähestyessä ne katoavat kuin savuna ilmaan). Saattaa paeta rakkautta.
    Kalat- Hiukan omituisia. Sekä siskoni että veljeni ovat kaloja, enkä ole muihin kaloihin kauheammin ole sattumalta tutustunut. Naispuolinen kala on erittäin hankala tapaus, kaikki työntekoa muistuttavakin kierretään kaukaa eikä omaa roolia tajuta. Käsittämätön simputtaja joka luulee itsestään liikoja. Miespuolinen kala on taas hiukan syrjäänvetäytyvä mutta tulee ihmisten kanssa toimeen ihan hyvin.
    Oinas- Oinas on joko se paras ja kaikkien kaveri tai se jonka haluat kiertää mahdollisimman kaukaa.
    Härkä- Maanläheinen ja ystävällinen. Ottaa muut huomioon ja pysyttelee taka-alalla.
    Kaksoset- Erittäin energisiä, mieliala ja -pide saattaa muutua muiden silmissä liiankin nopeasti.
    Rapu- Lämminhenkisiä sivustakatsojia.
    Leijona- Erittäin lämmin ja antelias persoona. Leijonat eivät kovinkaan usein peittele tunteitaan, mutta jos sattuu näin tekemään, niin totuuden näkee aina silmistä. Levittävät mielialansa lähellään oleviin ihmisiin. Usein mustasukkaisia ja omistushaluisia.
    Neitsyt- Avoimesti kriittinen, usein ujo. Jos kritiikin kestää, niin oikein mukavaa seuraa.
    Vaaka- Harkitsee asioita useimmiten erityisen tarkkaan ja laittaa muut itsensä edelle lähes kaikessa.
    Skorpioni- Kärkkäitä persoonia, se voi olla joko hyvä tai huono asia.
    Jousimies- Ehkä hiukan erikoinen persoona, mutta reilu kaveri joka ilmaisee mielipiteensä välittämättä muista LIIKAA.
    Kauris- Useimmiten työnarkomaani ja ahkera vaikka vähätteleekin itseään. Tämänkin merkin kohdalla on suhtautumiskysymys, että ovatko nämä hienoja ihmisiä vai ärsyttäviä pas*iaisia jotka tekisi mieli hävittää maapallolta. ♥

4. jouskarinainen Vierailija

Minä olen aurinkomerkiltäni jousimies, nouseva rapu.
    Jousimiehelle tyypilliseen tapaan suorasanainen, seikkailunhaluinen. Vahvaluontoinen ja vankat mielipiteet jotka eivät välttämättä kulje käsi kädessä yleisen mielipiteen mukaan. Vaikeuksia sopeutua yhteiskunnan asettamiin sääntöhin (varsinkin moraalisääntöihin). Leikkisä ja huumorintajuinen, ikuinen elämäniloinen ja positiivinen kakara. Yleisesti hauskana pidetty hassuttelija. Erittäin suosittu miesseurassa, kova flirttailija ja erittäin estoton seksisuhteissa. Huono esimiehenä.

Kokemukseni muista tähtimerkeistä:
    Oinas: vahvaluontoinen, hyvä keskustelija, seisoo omilla jaloillaan ja sanojensa takana. Huumorintajuinen ja nopeaälyinen. Loistava rakastaja, tekee kaikkensa saadakseen naisen tyytyväiseksi. Erinomainen aviomies :)

Härkä: materialisti, koti-ihminen. Tasainen ja ehkä hieman pahantuulinen ja pessimistinen luonne. Jotain erakkoimaisuutta. Hidas ja kaavoihin kangistunut.

Kaksonen: eloisa, puhelias, ylivilkas. Osaa olla todella imelä ja kaksinaamainen. (Poikkeuksena muista tuntemistani kaksosista poikani, joka on lähes luonnottoman rauhallinen ja kiltti ja vähän aikaansaamatonkin.) Rakastajana innokas, mutta hätäinen.

Rapu: tunneihminen, menneisyydessä ja historiassa eläjä. Äiti pyhymyksen asemassa. Ravulla on aina rahaa jossain jemmassa. Kunnioittaa vahvasti perinteitä. Huumorintajuinen. Hyvä ja kestävä rakastaja, joskin liian tunteellinen lässykkä minun sänkyyni :D

Leijona: en tunne läheisesti yhtään leijonaa :O

Neitsyt: pikkutarkka nipottaja, joka ei ikinä ole väärässä eikä kerran luotuja mielipiteitä muuta kirveelläkään. Luotettava ja ahkera. Huumorintajuton. Mielikuvitukseton rakastaja.

Vaaka: Jollain tavalla estoinen. Pärjää kyllä seurassa ja on fiksu, mutta lähempi tuttavuus hankalaa vaa'an luontaisuuden estoisuuden takia. Rakastajana aika laimea ja innoton.

Skorpioni: huumorintajuinen pisteliäällä tai älykkäällä tavalla. Parhaimmat tapaukset loistavan itseironisia ja hauskoja, pahimmillaan teräväkielinen perkele. Vähän vesimerkin laiskanpulskeutta ja aikaansaamattomuutta.

Jousimies: melkein aina vähän erikoinen tai omituinen. Hyvä keskustelija. Rakastajana estoton ja innokas. Harrastaa irtosuhteita ilman morkkiksia.

Kauris: vakavahenkinen rahaministeri. Kaikki asiat arvotetaan rahassa. Antelias läheisilleen, mutta muuten tajuton kitupiikki. Sisäänrakennettu huumorintajuttomuus.

Vesimies: Ihmeellinen haahuilija, jonka ajatukset ja ideat ovat seuraavalta vuosisadalta. Sängyssä täysin vailla estoja, mielikuvituksellinen rakastaja. Kaikki miespuoliset vesimiesrakastajani ovat olleen erittäin hyvin varustettuja, liekö sattumaa :D

Kalat: Vässykkä. Luonteeton ja selkärangaton lässy, joka on päällisin puolin kiltti ja herttainen, mutta suhtessa muita vähättelemällä yrittää kohottaa omaa itsetuntoaan. Taiteellisia lahjoja ja kädentaitoja paljon. Taipuvainen kaikkiin riippuvaisuuksiin ja surkein itsekuri mitä on kuunaan nähty. Surkea rakastaja.

5. kakskaks Vierailija

Itse olen kaksonen, tosin en tiedä nousevaa merkkiäni. Mutta kaksinaamainen en kyllä ole... Nuoruus meni haahuillessa. Kun ikää on enemmän niin tottakai sitä on muuttunut ihmisenä.
    Kauhein tähtimerkki on härkä. sitten tulee neitsyt, kauris, jousimies, leijona. Parhaat suhteet minulla on olleet oinasmiehiin ja heitä on ollut 3 vuosien varrella. Sydämeni menetin vaakamiehelle ja siitä menetyksestä nyt toivun.

6. toinen kaksonen Vierailija

hei, minä olen myös kaksonen ja menetin myös sydämeni vaakamiehelle mutta olen jo toipunut. toivut sinäkin, mutta aikaa se vie...entistä vahvempana nouset siitä. terv. nimim. kokemusta omaava

7. kakskaks Vierailija

Kiitos sinulle, toinen kaksonen.

8. skopioni + härkä Vierailija

Olen skorpioni myönnän luontessani huonoja puoleja ja olin seurustellut oinaan me olimme liian erimieltä ja haastoimme usein kaksin taisteluita "kumpi on oikeessa" tähän tyyliin. Oinas on äkkipikainen ja mä olen suora + rehellinen mielipiteissäni sain kokea oinaan raivon....

Nyt mul on härkä ukkeli paremmin nyt menee kun ei tarvii varpaisilteen hipsutella kun saa kertoo suorat sanat ilman pelkoa!

9. skopioni + härkä Vierailija

Unohdin kertoo ittessäni on nousevaa härkää ja kuu neitsyt ehkä siksi härät vetävät puoleni paremmin kuin vitun oinaat :D

10. VesimiesN Vierailija

Neitsyt.

Tuppaavat aina olemaan sotajallalla meikäläistä kohtaan. Tiedä häntä mikä minussa saa heidät ärtymään... Harvemmin kuitenkaan mitään kontaktia heihin edes tehnyt kun on jo vihat päällä.

11. Juna Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Niiih! :)

12. _oinas_ Vierailija

En tykkää oikein jousimiehistä, vaikka olenkin tulimerkki itse.

Monet kauriit kammottavat jollain tavalla, pyrin välttämään. Myös huonoja muistoja kauris merkkisistä. Kaverina tai työkaverina voivat tosin olla ihan parhaasta päästä, mutta ei suhteessa.

Kalat kiehtovat ja puolisoni on kalat. Pitkä vakaa rauhallinen liitto. Paras ystäväni rapu.

13. leijonaa arvostava Vierailija

14. Mary Jane Vierailija

Neitsyt mies on pokkana kaksinaamainen ja petollinen. Raha tulee ykkösenä ja saitakin on. Niin, ja nuo sänkyhommat tuolla kerrottiinkin.

Rapumies on naisten naurattaja ja hurmaa naisia mennen tullen. Ihana rakastaja, mutta pitää useampaa naista kerralla ja vaihtaa mieluusti naisia. Karttaisin rapua, tekee pahaa jälkeä.

Skorpparimiehestä ei ole kokemusta, mutta ehkä se on edessäpäin. Voi olla jopa sielunkumppani.

Ei kokemusta Oinasmiehestä, eikä kiinnosta. Naispuolisia Oinas ystäviä on ollut ja jos joku vieras aloittaa keskustelun, on kiinnostava ja mukava, se on usein Oinas.

Härkämies on ollut pikaromanssina, jossa sydän särkyi. Ihana, kaunis, miehekäs ja sielukas mies. Nuoruus saattoi olla syynä sen romanssin äkilliseen särkymiseen. Murdochia näyttelevä Yannick Bisson on härkä. Siis mikä mies!

Kaksosmiehen kanssa on ollut kaikkein hauskinta ja parhaimmat keskustelut! No, olin silloin 21 ja kaksosmies 50 vee... Silti, yhä muistan ne hauskat hetket ja henkevät keskustelut. Siinä ystävyydessä seksi oli vain parin kerran harha-askel, eikä rikkonut ystävyyttä. Hieno mies, mutta naisia tuli... Ja meni.

Ai niin, eka poikaystävä oli Kaksosmies. Ihan hyvä mies ja hyvät muistot siitä suhteesta. Kaveri oli tosi komea ja jälkikäteen tajusin, ja sain tietää, että vaikka oli henkisesti jo nuorena sitoutunut ja uskollinen minulle, vienti hyvännäköisten tyttöjen keskuudessa edesauttoi häntä vilpillisyyteen, toisinaan jopa hätskiin sellaiseen.

Vaakamies on ollut elämässäni tärkein mies. Heitä on ollut pari. Luotettava ja rakastava. Pikkuisen vilpillinen ja naisiin menevä. Aina ihastumassa kauniisiin naisiin. Kukaan ei ole rakastanut minua niin kuin Vaakamies on. Antelias ja haluaa naiselleen parasta.

Hieno mies on Kalat mies. Henkinen, harras, taiteellinen ja vaikka mitä. Isäni oli hieno mies ja ei käyttänyt lainkaan alkoholia, ei tupakoinut eikä ollut mitään paheita. Eli toisin kuin mitä Kaloista sanotaan (yleistyksiä).

Hän hoiti perheensä ja lapsensa sekä työnsä esimerkillisesti. Vaimoaan kohteli kuin kukkaa kämmenellään, vaikka Oinasnainen oli kylmähkö takaisin.

Kalojen isoin vika on heidän liiallinen kiltteytensä. Maailma olisi karmea paikka ilman Kaloja. Suurilla taiteilijoilla on Kuu Kaloissa, vähintään.Elvis, Michael Jackson....

Haluaisin rakastua Härkämieheen nyt aikuisena naisena.

Vesimiestä ei ole ollut, eikä sopisi minulle. Kuu Vesimiehessä -mies oli. Hauska ja hurmaava, ja petollinen. Naisia useampi samalla kertaa.

V

15. Mary Jane Vierailija

Parhaimmat mieheni ovat olleet kuu leijonassa Vaakamiehiä. Muuten ei Leijonaa ole ollut. Isoin mokani, luulen. Nuorempana yksi Leijonamies yritti yhteyttä, torjuin hänet. Ylpeä hieno mies. Jälkikäteen tajusin, että olisi voinut olla elämäni mies, se Timo. Oli niin paljon hyvää siinä miehessä, että omat ongelmani ja kyvyttömyyteni olivat este osata ryhtyä niin hyvään suhteeseen. En halunnut edes treffeille. Vieläkin harmittaa. Jos olisin mennyt, on hyvin mahdollista,vettä olisin yhä sillä tiellä.

Kaurismiehestä tuttavuus kokemus. Nousukauriksesta paremmin kokemusta. On ulkokultainen, tykkää naisen hyvästä asemasta, hyvästä palkasta ja hyvin stereotyyppinen käsitys hyvännäköisestä naisesta. Aina nuori ja hyvin hoikka. Raha ja työ ykkösenä. Häpeää jos naisella kiloja eikä hyvin pukeutunut.

Jouskarimiehen kanssa voi tulla kaveriksi. Etsii ihannenaista.

16. sinikello Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    391
    kiva että kalat kiinnostaa

17. koirakala Vierailija

18. Vaaka N Vierailija

Ihan kun mun exä :D ei ole todellista!!

Nykyinen mies jousimies, itse olen vaaka. Aurinko mulla leijonassa ja kuu. Ja miehellä aurinko vaaka ja kuu kaksonen. Täydellinen pari ja hyvin menee :)

19. vesku Vierailija

Omat käsitykseni:
    Kauris, tunnollisuuden ja velvollisuudentunnon perikuva. Tunteet jäävät velvollisuudentunnon taakse kätköön. Hieno vanhempi, ajattelee ja toimii lasten parhaaksi.
    Vesimies, analysoija, tarkkailija, tarkkanäköinen, pohdiskelija, itsenäinen, kekseliäs, lateraaliajattelua. Sinnikkäämpi ja ahkerampi kuin luullaankaan, ja raha ei ole ykkösenä mielessä, kunhan perustarpeet on turvattuna, vähään tyytyvä, syrjään vetäytyvä, omillaan toimeentuleva joka suhteessa.
    Kalat herkkä, tunteellinen, empaattinen. Osaa ottaa muut huomioon ja suhtautuu toisiin lämmöllä ja arvostaen.
    Oinas nopea, energinen, iloinen. Yksi yksilö kateuteen taipuvainen ja siltä pohjalta ilkeä.
    Härkä juureva, tasainen, maanläheinen, käytännöllinen, tasapainoinen, rauhallinen
    Kaksonen vilkas, häilyvä, teeskentelee tehokkaampaa, iloisempaa ja säkenöivämpää kuin on, ylemmydentuntoinen ja kuvitelee olevansa tehokkaampi ja säkenöivämpi kuin on.
    Rapu herkkä ja hiljainen, ei niin herttaisen empaattinen kuin kalat, mutta muistuttaa jotenkin kaloja. On vähän vilkkaampi kuin kalat.
    Leijona haluaa näyttää ja olla näyttävä. Ylemmyydentuntoinen.
    Neitsyt minusta kamalin arvostelevaisuutensa ja ilkeytensä vuoksi. Tämäkin pitää itseään muita parempana. Oma kuviteltu paremmuus on arvostelevaisuuden perusta tällä tyypillä, eikä ymmärrä yhtään että siinä olisi mitään pahaa, kun hän on mielestään niin oikeassa.
    Vaaka tasapainoinen, tasainen, asiallinen
    Skorpioni vetää vertoja neitsyelle kamaluudessa. Ei niinkään arvostele, mutta puukottaa selkään ja järjestelee toisten asioita toisen selän takana, eikä aina mitenkään parempaan suuntaan.
    Jousimies kuin kaksonen. Ehkä vähemmän ylemmyydentuntoa ja enemmän teeskentelyä. Tai ehkä samanverran.
    Puistattavimmat ovat neitsyt ja skorpioni. Sitten kaksonen ja jousimies, vaikka heissä on jotain viehättävääkin. Kai sitä sitten siihen teeskenneltyyn säkenöintiin vähän uskookin, vaikka se on niin läpinäkyvää, ettei mikään maailmassa näy selvemmin.

20. huhhih Vierailija

Voi, voi... Härkä, kauris ja vesimies ihan törkeitä hyväksikäyttäjiä ja itsekkäitä narsisteja. Olen kaksosnainen ja em. miesten kanssa ollut se antava osapuoli joka energisenä ja anteliaana elätti vajaan vuoden kutakin herraa ja heidän exiäänkin ja kahden lapsia. Ei ikinä enää kaurista tai härkää. Ovat kaiken muun lisäksi niin tyhmiä että eivät ymmärrä mikä meni väärin.

21. Avautumistakokö? Vierailija

Me kaikki horoskoopit olemme tulosta omasta elämästämme. Jos teet jostakin hyvää tai huonoa, se on vain yksinkertaisesti tapasi suhtautua asioihin.
    Oma horoskooppini on leijona ja elän suurimmakseen unien ja omien fantasioideni kautta.
    Elän käänteistä elämää. Eli jos pidän omenasta niin en haukkaa siitä heti palaa, vaan annan sen toiselle, jotta hän voi nauttia mausta ja jotten anna valtaa halujeni maailmalle. Silloin se omena nimittäin vasta maistuukin, kun olen vältellyt sen mehukasta makua pitkän aikaa juuri tätä myöhempää haukkausta varten, jota ei välttämättä edes tule. Eli tapansa kullakin.
    Joku sanoisi varmaan että olen ensisijaisesti hyvin vaikea itselleni.

Tämä elämäntyyli on vakiintunut minuun. Tai sellainen vain olen.
    Harmi että nuorempana ajattelijana en osannut vielä katsoa tarpeeksi ympärilleni, koska käsiteltävää oli niin paljon. Silloinen tyttöystäväni tarjosi minulle rakkautta johon en osannut vastata, koska ajattelin kai liikaa enkä keskittynyt olennaiseen. Hän on muistoissani pelkkää puhdasta rakkautta, joka ei halunnut kellekkään pahaa.
    Hän muuttui seurassani itsevarmasta ja viehättävästä nuoresta naisesta joksikin muuksi, ja päätyi mielisairaalaan.
    Nyttemmin haluaisin tavata hänet ja pyytää jollakin keinolla anteeksi, mutta en edes välittänyt oppia hänen sukunimeään, enkä osaa löytää häntä vaikka olen etsinytkin. Toisaalta jos hän voi nyt hyvin, niin parempi etten rasita enempää.
    Vaikka ymmärrän virheeni nyt ja olen hyvin altruistinen ja haluan vain hyvää, niin jo tämän yhden esimerkin pohjalta luonteenpiirteeni yleistämällä horoskoopiksi, totean että nuori leijona on kamalin. :cry:

22. outside Vierailija

Lapsista: skorpionitytöt on kieroja pikkuhirviöitä. Voivat olla todella pirullisia kiltille sisarukselleen tai aiheuttaa ongelmia päiväkodissa. Jotain ongelmia aivotoiminnassa ilmeisesti. Ehkä jollain tutkimustietoa tästä?

23. Amppari Vierailija

Mielipiteeni näistä jotka kuuluu omaan perheeseeni.

Rapu: ukkoni, kala-metsä-marjamies, voi luottaa ei todellakaan ole pettänyt aviossa nyt 46 vuotta, pitää sanansa, ja todella rahaa jemmassa milloin missäkin eri paikoissa kotona, että aina on käteistä jos tarvii äkkiä.
    Kaksoset: poikani, ei todellakaan ole kaksinaamainen, sanoo asiat suoraan ja suorastaan inhoaa imellystä jos joku yrittää. Sanoi minulle kun tyttöystävä etsi että hän tarvitsee ihmisen joka osaa keskustella, eikä ole mikään tuulen viemä hömppä, ahkera ollut ollut jo pienestä pitäen, 2 vuotiaana halusi tehdä jo kotitöitä vaikka koetin leikkiin työntää, tiskasi ja pyyhki pölyjä ja ties mitä.
    Löysi sen tyttöystävän 17 vuotiaana ja nyt 32 v. ovat yhdessä.
    Neitsyt: poikani, tarkka realisti, niin rahoissa kuin muissakin asioissa, inhoaa jos joku yrittää valheella koettaa naruttaa. Paljon kavereita, ja on todella auttanut muita ihmisiä pyytettää, talonrakennuksessa kavereille ja autojen korjausta ym.... aina jotain ylimääräistä tekemässä työn lisäksi, naiselta taitaa vaatia ruuanlaittotaitoa ym. (sanoin että ajan kanssa kaiken oppii).
    Rapu-Leijona minä itse: rajapäivänä ja tunneilla syntynyt.
    Mielestäni olen rehellinen ja toisten puolustaja, en voi sietää että jotain alistetaan ja haukutaan, en halua olla juorukerhossa, oman tien kulkija,
    Huolehdin että perheessä on jääkaappi täynnä, nyt tosin ollaan kahden, mutta siitä huolimatta. En haasta riitaa, olen liiankin kiltti, mutta annas olla jos joku tulee silmille syyttä niin takaisin tulee todella hatkaan. En tarvii ylistystä enkä korokkeita, tiedän mikä olen. Näen ihmisten aikeet, intuitio on ajan kanssa noussut huippuun, ja olen myös ennustaja.
    Taisin kehuakkin tässä, mutta näin se meni. Perheessä olen poikia kasvattanut rehellisyyteen ja kaikkien hyväksyntään, ja se että ollaan kunnolla niin kotona kuin vieraissa.

Jaa tämä sivu