Hae Anna.fi-sivustolta

Kauhein tähtimerkki?

Viestiketju osiossa 'Tähtimerkit' , käynnistäjänä zoo, 28.01.2007.

1. yksjoukkari Vierailija

Heitän lusikkani soppaan:
    Oinas - "minä itte" ihminen, besserwisser, pomo, kekseliäs, yritteliäs ja rohkea, vaikkapa Marlon Brando, Spede Pasanen, Elton John ja Patrik Laine.
    Härkä - mukavuuden haluinen nautiskelija, itsekeskeinen, hallitseva, sitkeä, periksiantamaton, kuten Hitler, Saddam Hussein, Lenin, Paavo Lipponen, Esko Aho ja Vappu Pimiä.
    Kaksoset - iloinen, puhelias, seurallinen, kaksinaamainen, innokas, yritteliäs vaikkapa Donald Trump, John F. Kennedy, Jaajo Linnoinmaa ja Marilyn Monroe.
    Rapu - omaan napaansa tuijottelija, koti- ja luontoihminen, perinteikäs, rauhallinen, pohtiva, herkkä, taiteellinen kuten Riitta Väisänen, prinsessa Diana, Matti Nykänen ja Robin Williams.
    Leijona - julkisuushakuinen, johtaja, seurallinen, kunnianhimoinen, viisas, luova kuten Madonna, Napoleon, Barack Obama ja Mick Jagger.
    Neitsyt -- saita, itsekäs, seurallinen, puhelias, pikkutarkka, siisti, nopea älyinen, katkera kuten Sauli Niinistö, äiti Teresa ja Urho Kekkonen.
    Vaaka - puhelias, iloinen, seurallinen, kevytmielinen, epävarma, tykkää juoruilla kuten Vladimir Putin, Mikko Leppilampi, Satu Ruotsalainen ja Roger Moore.
    Skorpioni - pitkävihainen, terävä, huumorintajuinen, ilkeä, kärsivällinen, sitkeä kuten Hjallis Harkimo, Richard Burton ja Hilary Clinton.
    Jousimies - riippumaton, itsenäinen, laiska, matkustelevainen, suoranpuheinen, huumorintajuinen, flirttailija kuten Mauno Koivisto, Tina Turner, Mika Salo, Aku Hirviniemi, Jean Sibelius ja Saku Koivu.
    Kauris - saivartelija, sitkeä, maanläheinen, sisäänpäin kääntynyt, tarkka, perusteellinen kuten Elvis, Josef Stalin, David Bowie, Vesa-Matti Loiri ja Tarja Halonen.
    Vesimies -- villi, estoton, mielikuvituksellinen, puhelias, levoton, kekseliäs, tarmokas kuten Jari Tervo,Mozart, Ilkka Kanerva ja Jörn Donner.
    Kalat - herkkä, juoruilija, luova, puhelias, loukkaantuu herkästi, saamaton, arka kuten Aira Samulin, Tapani Kansa, Albert Einstein ja Darwin.
    Luonnekuvaukset ovat omasta päästäni, siis miten minä olen kokenut eri tähtimerkit. Jokaisesta tähtimerkistä on kokemusta, onhan minulla iso suku, lapsia ja muutama mieskin ollut. Tietysti tietysti unohtamatta työpaikan ihmisiä.

2. jouskari Vierailija

Minä olen jousimies ja voin kertoa ettei kaksinaamaisempaa olentoa löydy kuin kaksonen! Todella vastenmielisiä tapauksia!

3. Kavereita? Vierailija

4. minä vaan Vierailija

Kauhein merkki on skorpioni. Ilkeä, synkkä, pessimistinen, manipuloiva, muita väheksyvä, itseään kehuva, pitkävihainen mykkäkoulun pitäjä. Tunnen ja tiedän kymmenkunta skorpionia, joihin tuo luonnehdinta sopii.

5. kaikkiyhtähuonoja Vierailija

vaaka valehtelee
    vesimies vastustaa
    jousimies juonittelee
    kauris kaunailee ja katkeroituu
    rapu repii ja rikkoo
    oinas oikuttelee
    kalat kyräilee
    leijona leveilee
    neitsyt nipottaa ja nalkuttaa
    kaksoset kyttää
    härkä hätäilee
    skorpioni saivartelee

6. quu Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    214
    Per..les, mää lährenkin tulemahan, vai ilkeä ym. ym.!? :mad::p

7. treasure Vierailija

Myös syvällinen ja syvämietteinen pohdiskelija ja tutkija sekä todella uskollinen ystävä.
    Sinä et ole ollenkaan ilkeä vaan todennäköisesti kiltti, herkkä ja lämminsydäminen.Kun vielä pääsisit turhasta mustasukkaisuudestasi ja kontrolloimisesta ja oppisit luottamaan.

8. vierailija 776 Vierailija

Pahimmillaan skorpioni voi olla tuollainen. Tunnen kaksi skorpionia ja kummatkin ovat olleet mitä ihanimpia ihmisiä. Eivät pitkävihaisia, eivät kostavia, eivät muita väheksyviä jne.
    Riippuu ilmeisesti skorpionista miten käyttävät lahjansa ja miten niitä jalostavat.
    Kuten me kaikki teemme, tai emme tee, omien ominaisuuksiemme kanssa.

9. treasure Vierailija

Olen skorpioni ja ystäviini kuuluu kaksi ihanaa ja viehätysvoimaista skorpparia, meillä on vain muutama päivä synttäreiden välissä.Toinen ystävistäni on mies, toinen
    on nainen ja ystävyys kestää vuosien kulumista ja pitkiäkin maantieteellisiä välimatkoja.
    Mielestãni meillã skorpioneilla on turhaan niin huono maine, itse en ainakaan haudo kostoa enkä oikeastaan halua pahaa kenellekään.Minulla ei ole vihamiehiä, enkä tahdo loukata tai piikitellä vaan elää sovussa ja välttää konflikteja.Uskon että joka tähtimerkin alta lõytyy ihmisiä laidasta laitaan, niin ettei voi puhua kamalimmasta horoskooppimerkistä.

10. quu Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    214
    Näinhän se on, jokaisesta merkistä löytyy kivaa - ja kurjaa, myös oman mielensäkin mukaisesti. Skorppareilla on myöskin voimakas intuitio, sillä olen itse huomannut, että kyllä skorppari toisen skorpparin aika helposti tuntee/tunnistaa, täälläkin. :) - Pidän myös joulusta, joten odotankin sitä nyt täpöllä. Ja tälläkertaa ihan tietystä syystä. - Hyvää joulua kaikille!

11. vierailija Vierailija

Jatkan tähän kun pääsin viimein loppuun,
    Jokaisesta ihmisestä löytyy ihan joka piirrettä mitä on arvosteltu tässä ketjussa, siis ihan tyhjää alkaa arvioimaan toisia jonkun syntymäpäivän perusteella, sillä jokaisella on päivänsä hyvät ja huonot. Valkoiset ja ehkä mustatkin valheet voi sujahtaa suusta kiperän paikan tullen.
    Joku voi imeltää toista vain omaa etuaan ajatellen, eikä sen tarvitse kuulua mihinkään määrättyyn kategoriaan näissä merkeissä.
    Joku sanoo että kaksonen on ties mitä? Ja muutkin skorpionit ym.... kyllä se ihmisestä itsestään riippuu miten on asiat ja miten käyttäytyy muita kohden. Ja etenkin miten on saanut matkalle "lahjoja" síis henkisiä synnyttyään, sillä niitä ei opetella kirjoista, ne tulee sydämestä.
    terkuin näkijä

Horoskooppimerkkien yhteensopivuus – testaa, ovatko tähdet rakkautenne puolella!

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri