Kauheita noi kk maksut pankissa nykyään, pitää vissiin vaihtaa pankkia.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Verenpisara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
halvemmaks se tulee koneella ne maksaa kuin tiskillä jolloin se on 5e/ lasku :saint:

NO meillä on onneks maksuautomaatteja jotka ei maksa mitään.

Mutta eipä inspaa aina juosta jollain automaatilla kun kotonakin pystyy maksamaan ja sit saa kärsiä siitä :S

Alkuperäinen kirjoittaja FröbelinPalikat:
Missä pankis noin kallista on :o :o
*vinkki* Meillä on yhteinen tili ja siihen vaan yhet pankkitunnukset. Säästää huimat summat vuodessa :D

Meen pankkiin selvittämään asian. Tutkin asiaa tarkemmin niin varmaan on väärin perioneet. KK maksut pitäis olla pienemmät.

Ja asun yksin joten ei voi olla yhteistä tiliä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:
Alkuperäinen kirjoittaja FröbelinPalikat:
Missä pankis noin kallista on :o :o
*vinkki* Meillä on yhteinen tili ja siihen vaan yhet pankkitunnukset. Säästää huimat summat vuodessa :D

Meen pankkiin selvittämään asian. Tutkin asiaa tarkemmin niin varmaan on väärin perioneet. KK maksut pitäis olla pienemmät.

Ja asun yksin joten ei voi olla yhteistä tiliä :D

Juu, voihan se olla näinkin :D Ainakin hankalaa on :laugh:

Minäkin vaihdoin pankkia. Olen nyt paljon parjatun Sammon asiaks, ja TODELLA tyytyväinen! Ikinä ei ole ollut mitään ongelmia, pankki on joustava ja tilinhoitomaksut kohtulliset entiseen verrattuna. Pankista saa hlö:n kiinni tarvittaessa, ei ole turhaa byrokratiaa ja vaikeasti tavoitettavuutta. Viimeinen naula entisen pankkini arkkuun oli, kun meinasivat sössiä asuntokauppani. Se oli todella törkeää (mutta heiltä tavanomaista) toimintaa.

Mä olen ollut tosi tyytyävinen Handelsbankeniin. Tosin oon alle 25-vuotias, joten mulla nuorisomaksut kaikessa vielä. Oon kyllä valmis vähän pulittamaankin, siellä kun tosiaankin saa palvelumaksuja vastaan henkilökohtaista asiakaspalvelua.

No nordealla ainakin 28v saa jotain alennuksia/ ilman kk maksua kortteja ja niin näköjään sampopankissakin saa.... eli jos olette alle 30v saatte alunnuksia pankkipalveluista!

Niin olen nordean asiakas itekin ja ennen oli pieni kk maksu joten jäin monttu auki kattomaan aamulla tliä kun 6e viety! En kerenny pankkiin tänään joten huomenna käyn.

Jos alkaavat selittää jotain, että kuuluvat palveluihin tms. menee pankki vaihtoon ihan justiina.

Pankin sivujen mukaan ei kuuluis olla noin korkeet paitsi, jos on jotain muutoksia tehny tunnusten kanssa ja en todellakaan ole. Ja aika kumma että joka kuukaus ois sellasia tehny :|

Yhteistyössä