Kauhia paikka!

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
:D

No joo, siis ku säikähin että mein pyykkikone veti viimiset hönkäykset. Alko rohisemaan ja naksumaan. Mies mietti että laakerit menny ja lähti töihin. Sammutin koneen ja kaivelin läpi, oisko siellä jotaki ylimäärästä mutta en löytäny. Annoin mennä ohjelman loppuun ja ylimääräset äänetki loppu aikanaan.
Sitte ko nostin pyykit, löysin sieltä kaks kaaritukea :xmas: Ja siis nehän tietenki menny rummustaki läpi osittain tai jtn, ihmetyttää vaan se että miten ne pääsi täysin umpinaisesta pesupussista, joka oli täysin ehjä en pienintäkkään reikää siitä löytäny. Mulla siis ei ole semmonen reikäkankainen pesupussi vaan ihan puuvillanen kangaspussi.
Selvisin säikähyksellä...

Enkä ees yleensä pese rintsikoita koneessa mutta ko en nyt muun siivouksen lomassa ehtiny käsin pesemään niin nakkasin koneeseen ko hienopesulla pesin muuta pyykkiä. :snotty:

Höh, mulla on pesupussi pitäny ihan ne kaarituet sisällään, on semmosta tosi pienireikäistä ja pehmeää materiaalia. Oon vainoharhainen niitten takia kun joskus rikoin isäni pesukoneen pesemällä rintsikat ilman pesupussia.. isä oli tosi kiitollinen, mutta olinkin vasta teini :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Höh, mulla on pesupussi pitäny ihan ne kaarituet sisällään, on semmosta tosi pienireikäistä ja pehmeää materiaalia. Oon vainoharhainen niitten takia kun joskus rikoin isäni pesukoneen pesemällä rintsikat ilman pesupussia.. isä oli tosi kiitollinen, mutta olinkin vasta teini :D

No minun kaarituet teki jonku teleportaation vissin, sama mistä saumasta yritin tökkiä kaaritukea läpi nii ei menny... Ja vielä molemmat. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja utelen:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja utelen:
Oot miehes kans taas yhdessä?

Taas........?

höh, jostain vaan jääny mieleen että oisit eronnu...
Taidan muistaa väärin =/ Sori!

Onhan meillä ollu omat vaikeudet ja parin päivän jäähyjäki ja mököttämistä (minun puolelta :ashamed: ) mutta ei tässä varsinaisesti erossa olla oltu missään vaiheessa. :heart:

No minun kaarituet teki jonku teleportaation vissin, sama mistä saumasta yritin tökkiä kaaritukea läpi nii ei menny... Ja vielä molemmat. :whistle:

jospa se pussin vetskari oli hieman avautunut?

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:

jospa se pussin vetskari oli hieman avautunut?

Kiinni se oli. :| Jos ei sitte sulkeutunukki itestään. :D On kyllä aika tiukka ja jumiva...

Yhteistyössä