P
paniikki iski
Vieras
Siis olen harkinnut oppisopimuksella kouluttautumista koulunkäyntiavustajaksi ja näköjään paikka voisi löytyä yläasteelta. Kahden räväkän pojan avustajana! Ja mua rupes hirvittämään!! Oikeesti! Kun ei ole alan koulututusta mitään, työkokemusta vuosi kouluavustajana ala-asteella... Miten minä pärjään niille? Entäs jos en saa yhtään minkäänlaista auktoriteettia näihin oppilaisiin?
Jotenkin lapsellisesti en tajunnut, että myös yläasteella tarvitaan avustajia. Kuvittelin, vaikka tiesin yhden avustajan yläasteelta, että vain ala-asteella on avustajia...
Nyt mietin jo oppisopimuksen vaihtamista (siis vasta ns. kyselyasteella, paikka löyty perjantaina) aikuiskoulutukseen...
Kertokaa mulle kuinka paljon minun pitää osata ja miten pärjätä jos oppisopimuskoulutukseen pääsen?
Jotenkin lapsellisesti en tajunnut, että myös yläasteella tarvitaan avustajia. Kuvittelin, vaikka tiesin yhden avustajan yläasteelta, että vain ala-asteella on avustajia...
Nyt mietin jo oppisopimuksen vaihtamista (siis vasta ns. kyselyasteella, paikka löyty perjantaina) aikuiskoulutukseen...
Kertokaa mulle kuinka paljon minun pitää osata ja miten pärjätä jos oppisopimuskoulutukseen pääsen?