Kaukorakkautta

  • Viestiketjun aloittaja Daniel
  • Ensimmäinen viesti
Daniel
Mitä tehdä? Ihastuin työmatkalla meidän Indonesian konttorilla työskentelevään naiseen ja hänkin on rakastunut minuun. Hän on erittäin kaunis ja hauska ja temperamenttinen ihminen. Asun Suomessa erään naisen kanssa. Olisin heti valmis eroamaan jos tämä Indonesian kultsi muuttaisi Suomeen. Itse en voi muuttaa Indonesiaan, koska poikani edellisestä avioliitosta asuu Suomessa. Lähettelemme toisillemme viestejä päivittäin. Mitä tehdä... Hän ei varmaankaan haluaisi muuttaa kylmään ja pimeään Suomeen... Sydäntä raastaa.
 
taas!
Taas joku nainen, joka yrittää kääntää osat toisinpäin ettei sais haukkuja.
Oikeesti ap on nainen, ja on ihastunut indonesialaiseen mieheen.
Lykkyä tykö. Mieti kannattaako.
 
Nainen30
Itse sinun on elämäsi elettävä ja päätöksesi tehtävä. Itseäni ärsyttää monien miesten tapa pelata varman päälle ""jätän tämän nykyisen, jos vaan toinen on heti minun kanssani"". Jos rakastat tätä indonesiatarta ja uskot teillä olevan mahdollisuuksia, jätä nykyisesi ja aloita suhde puhtaalta pöydältä, vapaana miehenä. Nykyisellesi on väärin, jos pelaat peliäsi selän takana, kunnes olet varma, että saat siirtyä suoraan uuden, ihanamman, rakastavan naisen kainaloon...
Toisaalta parisuhteessakin ihastuksia saattaa tulla ja silloin oma armas, jo tutuksi tullut, näyttä arkiselta ja tylsältä. Mieti kuitenkin myös teidän yhteistä historiaa. Mihin olet hänessä alunperin rakastunut? Onko teillä joku pielessä vai ns. ""periaatteessa kaikki hyvin""? Jos jälkimmäinen on oikea vastaus, niin kannattaa ehkä raa'asti lopettaa flirttailu ja yhteydenpito toisen naisen kanssa ja keskittyä panostamaan omaan parisuhteeseen. Koska teit viimeksi jotain kivaa/yllättävää/ilahduttavaa nykyisesi hyväksi? Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan....
 

Yhteistyössä