Kauneimmat kankaasi - pino

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kangashullu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kangashullu

Vieras
Onko täällä muita kangashulluja kuin minä? Kaapit ja komerot on täynnä retro ym. aarteita joista ei raaskisi tehdä edes mitään. On myös täysi arkullinen ihania tilkkupalasia.

Onko kellään esitellä kangaskokoelmiaan kuvallisesti? =) Jos on niin kerro myös mistä tapaat yleisimmin hankkia kankaasi ja mitä olet saanut kankaista aikaan.

Joitakin kankaita tulee pidettyä esillä ihan vaan inspiraation nostattajana. Kaapit kyllä pullistelee kankaita ihan riittämiin.

4005864761_d24e5ceffb.jpg

4005864325_ac64a822b1.jpg

Kirppareilta varmaan tulee eniten kankaita etsittyä ja sit Eurokankaan palalaarit on herkkuapajia.

Kankaista värkkään vähän kaikkea mitä nyt mieleen juolahtaa ja mihin kankaan tyyli soveltuu. Vaatteita, tyynynpäällisiä, pehmoeläimiä, nukkeja/nuken vaatteita, mobileja, tilkkutöitä, epämääräisiä taidejuttuja...

Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:
Pure Dynamite aivan iihania kankaita! Tekis heti mieli alkaa ompeleen.

peesi...tosin mulla on ihan kamalasti hommaa ensin :( mä en ole vieläkään saanut vuokrattua tilaa mihin saisin noi vehkeet vietyä....te järkyttyisitte kun näkisitte miltä meidän ruopöytä näyttää :ashamed:

Mä en osaa kovin hyvin ommella, muuta kuin lakanoita, tyynyliinoja ja verhoja. Silti mulla on kankaita aika paljon odottamassa jotakin käyttöä. Kirppareilta niitä löytyy enimmäkseen. Nämä on kivat verhot vaikka eivät enää paikallaan olekaan:

Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:

peesi...tosin mulla on ihan kamalasti hommaa ensin :( mä en ole vieläkään saanut vuokrattua tilaa mihin saisin noi vehkeet vietyä....te järkyttyisitte kun näkisitte miltä meidän ruopöytä näyttää :ashamed:

Miulla on tässä työhuoneessa pitkä ompelupöytä missä on hyvin tilaa ompelukoneelle ja saumurille. Siitä pöydästä en kyl luopuisi enää mistään hinnasta! :D Ennen raahasin myös konetta keittiön pöydälle ja se oli tuskaista aikaa se.

Pöytä kuvattuna joskus aikaa sitten siisteimmillään. Se on ollut pitkään aika kaaoksen vallassa. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Pure Dynamite:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:

Miulla on tässä työhuoneessa pitkä ompelupöytä missä on hyvin tilaa ompelukoneelle ja saumurille. Siitä pöydästä en kyl luopuisi enää mistään hinnasta! :D Ennen raahasin myös konetta keittiön pöydälle ja se oli tuskaista aikaa se.

Mulla myös ollut hyvä tila, mut se tila on nyt vauvan :D

Pakko oli ottaa omistakin vähän kuvaa. Mullakin noita kankaita on ihan kamalasti, mutta tilan olen puolen vuoden sisällä saamassa kunhan toi vintti nyt valmistuis joskus. :whistle:

Pakko oli ottaa omistakin vähän kuvaa. Mullakin noita kankaita on ihan kamalasti, mutta tilan olen puolen vuoden sisällä saamassa kunhan toi vintti nyt valmistuis joskus. :whistle:

Kiva tuo vihreä mokkulakangas ja punavalkoinen maatuskasäläjuttu!

Hitsi miten sitä hörähtääkin aina täysin kun näkee vaan jossain ihanoita kankaita. :D Totaalinen heikko kohtani.

Kiva tuo vihreä mokkulakangas ja punavalkoinen maatuskasäläjuttu!

Hitsi miten sitä hörähtääkin aina täysin kun näkee vaan jossain ihanoita kankaita. :D Totaalinen heikko kohtani.

Aivan samaa mieltä! Nyt mulla on jostain syystä himon kohteena maatuskat ja taalainmaanhevoset ja tietysti pallot. Palloja on aina pakko saada!

Aivan samaa mieltä! Nyt mulla on jostain syystä himon kohteena maatuskat ja taalainmaanhevoset ja tietysti pallot. Palloja on aina pakko saada!

Noista hepoista puheenollen.. Niitä puisia taalainmaanheppoja miullakin on muutama joista olen yhden maalannut vähän oman pään mukaan uusiksi. :D Niitä haluisin kerätä lisääkin ja laittaa vaikka lastenhuoneen ikkunan väliin koristeeksi. =)

Noista hepoista puheenollen.. Niitä puisia taalainmaanheppoja miullakin on muutama joista olen yhden maalannut vähän oman pään mukaan uusiksi. :D Niitä haluisin kerätä lisääkin ja laittaa vaikka lastenhuoneen ikkunan väliin koristeeksi. =)

Meilläkin on vaan yks heppa ja niitä olis kiva saada lisää! Joku myi niitä kirpparilla, mutta oli niin törkeehintasia että jäi sinne.

Yhteistyössä