kauneusleikkaukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pökkelö koipi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pökkelö koipi

Vieras
katsoin eilen ohjelmaa kauneusleikkauksista. osa niistä oli oikeasti paremman näköisiä leikkauksen jälkeen. mutta reisiin tehty rasvaimu ei kyllä mielestäni muuttanu mitään. ihan yhtä paksulta näytti ennen ja jälkeen kuvissa.
mutta kuinka moni teistä olisi oikeasti valmis kauneusleikkaukseen jos ei rahasta olis puutetta??
itse tahtoisin rasvaimun reisiin ja leikata lievät hörökorvat pois. ja oikean silmän raskasluomi kans korjata, se kun voi vanhemmiten haitata silmää.
mulla kun reidet 54cm paksut. ja en ole edes ylipainoinen (163/57)....

Lolan reidet olivat missivuonna 53 cm. :saint: En ole ihan varma, mutta tuollaista muistelisin lukeneeni ainakin...

Mä tarvitsisin ihan oikeitakin leikkauksia useamman, en mitään kauneusleikkauksia halua, vaikka sivullisten mielestä niitä ehkä kaipaisinkin. Rintojen pienennys ei ole pelkillä esteettisillä syillä tehtävä.

Mä voin tunnustaa, että voisin mennä kauneusleikkaukseen. Rinnat voisin korjauttaa, eivät ole koskaan olleet nätit. Reisiin voisin ottaa rasvaimun. Aknearvet voisin hiotuttaa pois. Rahatilanteen takia kauneusleikkauksia ei ole näköpiirissä.

rasvaimuun voisin turvautua ja nimenomaan alavartaloon.
en ole ylipainoinen,mutta sen mallinen että kaikki kertyy alhaalle.
eikä se lähde kauniisti pois,kuihdun yläkropasta. plääh.
mun reidet on ihan liian paksut. hyi.

Alkuperäinen kirjoittaja bellezza:
rasvaimuun voisin turvautua ja nimenomaan alavartaloon.
en ole ylipainoinen,mutta sen mallinen että kaikki kertyy alhaalle.
eikä se lähde kauniisti pois,kuihdun yläkropasta. plääh.
mun reidet on ihan liian paksut. hyi.

paljon sun reiden ympärys sitten on?? entä muut mitat?? ihan vertailun vuoksi. meillä sukurasitteena paksut reidet ja selluliitti. eli muhkura koivet omistan.
miten muuten kävisi isolle tatuoinnille reidessä jos ottaisin rasvaimun??

Yhteistyössä