P
Puoliso63
Vieras
Heippa, kommentoikaapa seuraavaa juttua:
Tykkään laittautua ulos lähtiessä kuten varmaan lähes kaikki naiset.
Päälle siis hametta, korkeaa korkoa, meikkausta ym.
Tämä kaikki myös silloin kun lähden viihteelle mieheni kanssa.
Hän tykkää ja kehuu kovasti.
Työpaikan illanviettoon ravintolaan mentiin naisporukassa (mieheni ei mukana). Taisin huomaamatta meikata tavallistakin huolellisemmin ja sain mieheltäni ylistävät kommentit asiasta.
Jälkeenpäin hän sitten sanoi etten ollut koskaan aiemmin ollut paremman näköinen, edes sillloin kun olen hänen kanssaan liikkeellä. Noista sanoista kuulsi läpi jonkinlainen mustasukkaisuus.
Mieheni sanominen jäi pyörimään mieleen, ja tarkemmin ajateltuna hän oli aivan oikeassa.
Olin panostanut kaunistautumiseen ja pukeutumiseen normaalia enemmän. Teinkö sen vain itseäni varten, vai saadakseni ihailevia ja kiinnostuneita katseita muilta miehiltä.
Avioliittomme on hyvä, ja rakastan miestäni kovasti.
Mieleen tuli myös ajatus, että asuuko minussakin pieni pettäjä sopivan tilaisuuden tullen.
Ajatus kyllä tuntuu tosi vieraalta.
Kiinnostaisi kuulla onko muilla vastaavia kokemuksia.
Tykkään laittautua ulos lähtiessä kuten varmaan lähes kaikki naiset.
Päälle siis hametta, korkeaa korkoa, meikkausta ym.
Tämä kaikki myös silloin kun lähden viihteelle mieheni kanssa.
Hän tykkää ja kehuu kovasti.
Työpaikan illanviettoon ravintolaan mentiin naisporukassa (mieheni ei mukana). Taisin huomaamatta meikata tavallistakin huolellisemmin ja sain mieheltäni ylistävät kommentit asiasta.
Jälkeenpäin hän sitten sanoi etten ollut koskaan aiemmin ollut paremman näköinen, edes sillloin kun olen hänen kanssaan liikkeellä. Noista sanoista kuulsi läpi jonkinlainen mustasukkaisuus.
Mieheni sanominen jäi pyörimään mieleen, ja tarkemmin ajateltuna hän oli aivan oikeassa.
Olin panostanut kaunistautumiseen ja pukeutumiseen normaalia enemmän. Teinkö sen vain itseäni varten, vai saadakseni ihailevia ja kiinnostuneita katseita muilta miehiltä.
Avioliittomme on hyvä, ja rakastan miestäni kovasti.
Mieleen tuli myös ajatus, että asuuko minussakin pieni pettäjä sopivan tilaisuuden tullen.
Ajatus kyllä tuntuu tosi vieraalta.
Kiinnostaisi kuulla onko muilla vastaavia kokemuksia.