Kaunistelematon treffi-ilmoitus Sinusta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kissimi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kissimi

Aktiivinen jäsen
04.10.2012
1 284
2
36
"Treffipalstojen miehillä on kyllä niin vääristynyt kuva itsestään!!" -ketjun innoittamana. Antaa tulla nettideitti-ilmoituksia!
Tässä omani. Kiinnostaisko O_o

Seuraa tositarkoituksella etsiskelisi (jos olisi vapaa, mut hei, unohdetaan pikkuseikat... ei kai haittaa!) hieman päälle kolmekymppinen ihminen, joka ei vieläkään osaa kutsua itseään naiseksi. Toivottavasti sinua miellyttää 13-vuotiaan vartalo (tai ehkä ei kumminkaan...??) Olethan mieluiten kasvissyöjä ja osaat lukea tuoteselosteita, ettei minun tarvitse koko ajan vittuilla lihansyönnistäsi ja epäterveellisistä elitavoistasi. Olen joskus vähän yltiörehellinen, mutta nyt tuli jo valhe: en osaa oikein kiroilla (ainakaan suomeksi) enkä kyllä vittuillakaan. Tai osaan, mutten halua. Koskaan. Jaarittelu kyllä onnistuu. Yritän ottaa elämän kevyesti ja näen usein huumoria myös siellä missä sitä ei ehkä oikeasti ole; syytäkin on kun mielenterveys on perinnöllisesti pielessä. Ethän siis pelkää tyhjännaurajaa :D Olen reilu, mukava (paitsi kun väsyttää, tarvitsen 10 t unta per yö ja herääminen on aina tuskaa) ja luova, ja kunnon taiteijan tapaan en ansaitse tällä hetkellä juuri penniäkään. Mutta ei hätää, kyllä se pian muuttuu!!! Olethan sinäkin optimisti!!! Minä siis ihan oikeasti uskon että se pian muuttuu. Olen uskonut jo 5 vuotta! Ihmiset yleensä ahdistaa tai tylsistyttää, rakastan eläimiä, kirjoittamista ja metafysiikkaa. Ateistit, skeptikot, tosikot, idiootit ja komeat, ahkerat uramiehet älkööt vaivautuko. Olen hei myös ihan nätti, kai :)

Olen 29v. yhden lapsen äiti. Perse on iso ja raskauden takia mahani roikuu kaksinkerroin, mutta ei se haittaa, kun niin roikkuvat rinnatkin.
Minä en voi juoda vain yhtä alkoholiannosta vaan jos jon niin sitten vedän perseet joten turha on minua viedä vain lasilliselle. En hyväksy kuitenkann alkoholin liiallista käytöstä ja lapsen seurassa on nollalinja.
Pidän kävelyistä ja sohvalla löhöämisestä. En ole urheilullinen joten turha alkaa patistamaan minua kuntosalille.
Olen erinomainen kokki ja en syö eineksiä. Toivon sinun vievän minua useasti ulos syömään ja haluan sinun myös maksavan aina laskun.
En etsi mitään vakavaa, vaan olisi mukava vain deittailla.

Olen 25 -vuotias sitoutumiskammoinen sinkkutyttö joka kuitenkin haluaa seuraa. En kelpuuta oikeastaan ketään, koska miehen pitää olla pitkätukkainen, taiteellinen, persoonallisen särmikäs mutta kuitenkin romanttinen söpö ja kiltti. Hyvä kroppa pitää olla kanssa. Haluaisin etsiä seuraa vakavalla mielellä, mutta olen vieläkin kiinni eksässäni joten todellisuudessa tahdon vain huomiota.

Olen 180 cm pitkä, ja aika hoikka. Tissit on pienet. Urheilen suurin piirtein kerran viikossa, tyylitajua minulla ei juurikaan ole ja olen liian laiska meikkaamaan. Opiskelen yhteiskuntatieteitä, kirjottelen juuri gradua. Toivon myös sinun olevan poliittinen, ja jos et ole niin takaan että muutut sellaiseksi kun pääsen tarpeeksi saarnaamaan.

tälläinen oli ilmoitukseni aikoinani,kun isäntä kiinostui:
"olen 26vuotias ylipainoinen läskinainen.painan 125kg(ehkä jopa enemmän),pituutta painooni nähden liian vähän.haaveilen lapsista ja etsin miestä siittämään en puolisoksi.ja ilmoitus on tehty vain sen tkaia kun kaverini ei olisi tehnyt omaansa.pidän eläimistä ja olen poikatyttö,jota naiselliset hömpät ei kiinosta"
vastauksia tuli parisenkymmentä!isäntä oli ainut jolle vastasin.

Nelikymppinen, lihavahko ja kärttyinen, epäsosiaalinen, eläinrakas, omituisen huumorintajun omaava kahden teini-ikäisen äiti etsii miesseuraa tositarkoituksella.
Alkoholia käytän ja sinäkin saat käyttää, mutta kohtuus kaikessa.
Olen köyhä kuin kirkonrotta joten sinäkin saat olla, eikä muitakaan vaatimuksia juuri ole muutakuin että olet rehellinen ja huumorintajuinen, niin katsellaan päivä kerrallaan. Ja ja turha sitten odottaa että pesisin kalsareitasi ja muutettaisiin yhteen heti 2 viikon seurustelun jälkeen.
Jos et ole inisijä etkä ripustautuja, etkä myöskään yritä esittää mitään machomiestä niin plussat siitä.

35-vuotias, "muodokas" noin 25 kiloa ylimääräistä omaava nainen etsii prinssiä. Olethan menestynyt, sillä minä en ole. Riittää myös, että toisella meistä mielenterveys ei ole kunnossa, joten olethan terve. Ps, toivottavasti sinullekin maistuu alko. Ja niin muuten, myös sitten tupakoin, enkä ajatellut ihan heti lopettaa. Hyvinä puolina: olen akateeminen ja töissä.

Olen keski-ikäinen sisäänpäinkääntynyt rääväsuinen kolmen lapsen äiti. Kroppa on ihan perus, ei ylipainoa eikä myöskään lihaksia. Harrastukset lukeminen ja tv:n katselu. Miehessä arvostan sitä ettei hän katso urheilua, ei dokaa ja peseytyy säännöllisesti. Hiljaisuus ja tossun alla viihtymien on plussaa. Omaa jonkin verran kädentaitoja, lähinnä autoihin ja muihin korjauksiin liittyen.

32-vuotias kahden lapsen äiti hakee seuraa.. Nuorimmainen on 7 kk ja mieskin löytyy, mutta ei nyt takerruta siihen. Juurikasvu on blondeissa hiuksissani kauhea, mutta se ei johdu siitä etteikö olisi rahaa vaan siitä, etten pihiyksissäni haluaisi tuhlata kampaamokäyntiin. Lasten vaatteisiin tuhlaaminen sen sijaan ei ole ongelma tai omiin vaatteisiin.. Tosin silloinkin tuhlaan vain (pihinä) sen verran kuin itselläni on varaa kuukaudessa. Miehen rahoja en tuhlaa, mutta toisaalta en siedä miehessä piheyttä perhettä kohtaan. Luottotiedot täytyy olla kunnossa miehellä.
Alkoholin käytössä olen taantunut.. Ei oikein maistu enää nykyisin. En ole koskaan juonut itseäni sammuksiin tai muistamattomaksi.
Tissit ovat isot, mutta muodoltaan kuin majavan hännät. Maha röllykkä on iso kun elopainoa on lasten jäljiltä 14 kg ylimääräistä.. Tai sanotaan että 16 kg niin en valehtele. Ajatus on laihduttaa kunhan imetys loppuu.
Tykkään roikkua netissä kännykällä ja saan vieroitus oireita, jos en pääse päivään nettiin. Kahviin olen myös kehittelemässä riippuvuutta.. Tupakkaa poltan vain humalassa ja kesäisin silloin tällöin. Naama minulla on kuin pakanamaan kartta, sillä maksaläiskät ovat levinneet koko naamalleni enkä jaksa niitä peitellä sen kummemmin. Pieniä mustia partakarvoja on alkanut kasvaa huulen päälle ja yritän nyppiä niitä pois muistaessani.

Iloinen olen, harvemmin vaivun synkkyyteen.

"sekopää Savolainen goottihippi etsii seuraa kaikenlaiseen säheltämiseen.
omistan olemattoman suuntavaiston, pieren, kuolaan & puren kynsiäni mutta huumorintajua löytyy.. harva vain ymmärtää sitä.

tissit ovat pienet, perse leveä & ilman rillejä en löytäisi edes nenääni mutta on miula sentään nätit ranteet.

sinun olevan odotan rahoissasi, sillä minä en ole & osaavan kokata, sillä itse en viitsi. lisäksi toivoisin sinun näyttävän Hugh Laurien, Johhny Deppin & Jensen Aclkesin sekoitukselta. niin ja parempi ettei sinulla ole selkäkarvoja, sillä muuten nypit ne kun nukut!!

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Myrna
Alkuperäinen kirjoittaja Määä;28926275:
Olen 29v. yhden lapsen äiti. Perse on iso ja raskauden takia mahani roikuu kaksinkerroin, mutta ei se haittaa, kun niin roikkuvat rinnatkin.
Minä en voi juoda vain yhtä alkoholiannosta vaan jos jon niin sitten vedän perseet joten turha on minua viedä vain lasilliselle. En hyväksy kuitenkann alkoholin liiallista käytöstä ja lapsen seurassa on nollalinja.
Pidän kävelyistä ja sohvalla löhöämisestä. En ole urheilullinen joten turha alkaa patistamaan minua kuntosalille.
Olen erinomainen kokki ja en syö eineksiä. Toivon sinun vievän minua useasti ulos syömään ja haluan sinun myös maksavan aina laskun.
En etsi mitään vakavaa, vaan olisi mukava vain deittailla.

Kiinni veti, nimimerkillä: mies, vakaavarainen 40+ sohvaperuna mutta silti hyvän geeniperimän ansiosta hoikka, runsaasta perseestä pitävä, oluseen menevä mutta ei lasten nähden, einekset maistuu mutta mielellään syön ulkona :p

Hullu mutta hyväluonteinen, köyhä, työtön, vanhanpuoleinen, melko rupsahtanut naisihminen etsii miesseuraa tositarkoituksella. En ole saanut elämässäni aikaan mitään, en oikeastaan teekään mitään. Enkä kyllä tiedä miksi laitoin tämän ilmoituksenkaan, mutta jos edes harkitset ajattelevasi vastaavasi tähän, olet ehkä vielä pähkähullumpi kuin minä.
Näin ollen meillä ehkä voi olla jotakin yhteistä.
Nim. Se parhaiten nauraa jolla on vahvin lääkitys

Varattu kolmekymppinen Petra Pannu-syndroomainen nainen etsii hauskaa miesseuraa.
Olen räjähtävän nopea suuttumaan mutta anteeksiantoni on melkein rajaton. Haluan tulla ihailluksi ja haluan olla sinulle ainoa, vaikket sinä olisikaan minun ainoani.

Ai niin, olen ihan söpö jos tykkää pienistä ja pienirintaisista.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Varattu kolmekymppinen Petra Pannu-syndroomainen nainen etsii hauskaa miesseuraa.
Olen räjähtävän nopea suuttumaan mutta anteeksiantoni on melkein rajaton. Haluan tulla ihailluksi ja haluan olla sinulle ainoa, vaikket sinä olisikaan minun ainoani.

Ai niin, olen ihan söpö jos tykkää pienistä ja pienirintaisista.

Anne, et kyllä kertonut nyt ihan kaikkea! Tämän piti olla kaunistelematon ilmoitus.

[QUOTE="vieras";28927160]Anne, et kyllä kertonut nyt ihan kaikkea! Tämän piti olla kaunistelematon ilmoitus.[/QUOTE]

No jos vielä sen verran, että olen aika laiska.

Ja ihan tarkennuksena, en oikeesti kaipaa seuraa.

[QUOTE="vieras";28927179]Mjaa.[/QUOTE]

Vain melkein. Tosi pitkään jaksan antaa anteeksi kaikenlaista.

Mutta mitä ihme kommentoijia tässä ketjussa nyt on ja miks just mua pitää kommentoida niin hirveesti, on tähän muutkin vastannut.

Olen nainen parhaassa iässä. Pidän todella paljon seksistä, mutta kun itse olen saanut, päätäni alkaa särkemään ja saatan alkaa haukottelemaan.
Muodoiltani olen kuin Rubensin nainen, mutta minun kohdallani se osoittaa vain että osaan nauttia elämästä ja teen juuri sitä mikä itseä huvittaa. Ystävänä kuitenkin olen todella lojaali ja auttavainen, se tuo minulle paljon iloa.
Haluan osakseni ihailua, mutta parhaiten saat minut syttymään kun olet vaikeasti tavoiteltava ja salaperäinen.
Ota yhteyttä heti, vastaan kun jaksan :)

33-vuotias pienen pieni nainen, joka on hoikka mutta löysänahkainen. Pelkään perhosia ja hissejä, myös vettä. 4-poikaa, jotka ihme kyllä ihania, älykkäitä ja rauhallisia. Näen joka yö niin paljon unia, että kerron niistä unissani läpi yön. Häiritsen tällä suunnattomasti kanssaihmisiäni. Olen eriskummallinen, mutta kuitenkin tosi kiltti ja puhelias. Keijusielu kummitusmaassa. Teen listoja kaikesta ja kontrolloin liikaa.

[QUOTE="vieras";28927160]Anne, et kyllä kertonut nyt ihan kaikkea! Tämän piti olla kaunistelematon ilmoitus.[/QUOTE]

Miksi sä muuten puhuttelet mua mun oikeella nimellä? Meinaatko että sit se tarkottaa että tiedät musta oikeesti jotain?

35-vuotias onnellisesti naimisissa oleva kolmen lapsen äiti etsii tai ei etsi seuraa, mutta ei ainakaan tositarkoituksella. Viimeisen synnytyksen jäljiltä on vielä muutama ylimääräinen kilo. Hoipun lievän ylipainon ja normaalipainon rajalla. Olen muodokas. "Äiti, miksi sun maha on kuin pullataikina?", lapset kyselevät nähdessään alöastoman varteni. Olen älykäs ja työorientoitunut, ehkä juuri siksi olen nykyisin kotiäitinä helposti suutahteleva ja taipuvainen marttyyriyteen. Harrastuksia minulla ei tällä hetkellä ole. Jos aikaa olisi, haluaisin matkustella ja mennä keramiikkakursseille. Erikoisuutena voisi mainita, että olen hyvin karvainen. Mieheni onkin tottunut tekemään kotona sokerointeja.

Heippuli, olen 40v pyöreähkö ja finninaamainen vanha eukko. Sairauteni myötä olen saanut ihooni kauniita valkoisia laikkuja ja tukka harventunut, minuun sopii sanonta "selluliittipylly se kävellessä hylly". Harrastan purkan jauhantaa ja suklaan raatelua. Ammattini on tyhjäntoimittaja mutta silti olen ihan hyvä jätkä.

Yhteistyössä