Kaunistelematon treffi-ilmoitus Sinusta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kissimi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen ok-näköinen, mutta en kovin hyödyllinen. Olen laiskahko kokki ja viherkasvit kuolevat hoidossani. Lemmikkieläimiä sinulla ei saisi olla, koska niiden läsnäolo saa minut niiskuttamaan ja saatan kylvää nenäliinoja nurkkiin.

Olen laiska meikkaamaan, joten joudut katsomaan kirjavaa ihoani. Öisin käytän vain pikkuhousuja, joten saatat joutua näkemään liian pienet tissini. Suihkussa oleskelen liian pitkään, joten kylppäri on pitkiä aikoja varattuna ja vesimittarin lukema juoksee hävyttömiin litramääriin.

Alkoholia siedän huonosti, mutta olen riippuvainen kahvista. Ilman päivittäistä kofeiiniannosta päätäni särkee ja tietänet mitä se tarkoittaa sänkykamarissa...

Ikääni en uskalla edes kertoa. Vakuutan kuitenkin olevani lapsenmielinen. Älä ihmettele, jos olen piilottanut tuolisi istuimen pehmusteen alle pierutyynyn tai pelaan tietokoneella aamuyöhön.

Olen 27-vuotias perheellinen nainen. Olen kaunis, ja sinulla onkin tekemistä pitääkseesi minun mielenkiintoni sinussa. Rakastun nopeasti ja tulisesti, ja yhtä nopeasti tylsistyn. Sängyssä on oltava hyvä, koska minä ainakin olen. Olen pienikokoinen, halutessani myös naisellinen, meikittäkin kaunis. Miehestä pitää löytyä vapautta, seikkailunhalua, romantiikkaa, luovuutta, pilkettä silmäkulmassa ja asiallisuutta. Minulle on annettava vapautta tehdä mitä haluan. Saatan myös flirttailla muiden kanssa, joten ei kannata olla mustasukkainen.

Uhkaavasti neljääkymppiä lähestyvä lapseton työnarkomaani-nainen etsii seuraa. Opinnot jäi kesken ja elämä menee menojaan...Kaipaisin lähinnä matkaseuraa ja syvällistä keskustelua silloin tällöin elämän kipeydestä ja kauneudesta.

Olen 35-vuotias introvertti. Minulla on tarkkaavaisuushäiriö ilman hyperaktiivisuutta. Olen siis omissa maailmoissani usein, ja vaikutan apaattiselta, silloin pääni sisällä sattuu ja tapahtuu. En oikeastaan etsi ketään, en ole kiinnostunut kovinkaan monesta ihmisestä. Todennäköisesti en tule edes ihastumaan sinuun, ja silloin et saa pesää sillä paneminen kiinnostaa minua vain silloin, kuin toinen aidosti kiinnostaa minua. Olen vähän neuroottinen, joten en tarvitse ketään omaan kotiini jättämään kaapin ovia auki, laittamaan astioita väärin kaappiin tai sekoittamaan järjestystä. Vaikka olen ADD, tai juuri siksi, tarvitsen ympärilleni järjestystä, ja sen pitää olla minun järjestykseni.

En osaa smalltalkia, eikä se kiinnosta minua. Kiinnostun intohimoisesti tietyistä asioista, ja otan niistä selvää. En jaksa keskittyä siihen, joka minua ei kiinnosta. Unohdan maksaa laskut ajoissa, ja maksan turhaan koko ajan huomautuskuluja. Ymmärrän ihmisiä aika huonosti, vaikka yritänkin kyllä välillä. Minulla on korkea älykkyysosamäärä ja olen hyvä ottamaan suihin. Tarkkailen ihmisiä ulkopuolelta, ja luen heitä kuin avointa kirjaa. Kirjaa, jota en ymmärrä.

Unelmieni mies haluaisi tutustua minuun hitaasti. Tahtoisin siis jonkun, joka olisi riittävän hidas ja kärsivällinen tutustuakseen minuun, samalla riittävän aseksuaali ollakseen tutustumisen ajan minulle uskollinen. Tutustumisen jälkeen se tulee kyllä korvatuksi, sillä en osaa pihdata vaan minut saa oikea ihminen kiihottuneeksi aina. Olen lojaali ja välillä aika mustavalkoinen. Minulla on taipumus olla pessimistinen enkä jaksa paskanjauhantaa. Kokkaaminen on mielestäni tylsää, lukeminen ei.

Olenko kaunis, sitä en tiedä. Kuulen, että olen, mutta ei minua lähestytä, ei ole koskaan lähestytty. Minulla on luottamusongelmia. Useimmiten olisin mieluiten oikeastaan itsekseni. En minä oikeasti halua tavata ketään.

[QUOTE="oli karkki";28926324]Olen 25 -vuotias sitoutumiskammoinen sinkkutyttö joka kuitenkin haluaa seuraa. En kelpuuta oikeastaan ketään, koska miehen pitää olla pitkätukkainen, taiteellinen, persoonallisen särmikäs mutta kuitenkin romanttinen söpö ja kiltti. Hyvä kroppa pitää olla kanssa. Haluaisin etsiä seuraa vakavalla mielellä, mutta olen vieläkin kiinni eksässäni joten todellisuudessa tahdon vain huomiota.

Olen 180 cm pitkä, ja aika hoikka. Tissit on pienet. Urheilen suurin piirtein kerran viikossa, tyylitajua minulla ei juurikaan ole ja olen liian laiska meikkaamaan. Opiskelen yhteiskuntatieteitä, kirjottelen juuri gradua. Toivon myös sinun olevan poliittinen, ja jos et ole niin takaan että muutut sellaiseksi kun pääsen tarpeeksi saarnaamaan.[/QUOTE]

Ei oo totta, ihan niinkun minä!

Oon 25- vuotias kauniiksikin haukuttu kahden riiviö lapsen äiti.
Jolla oli joskus rinnatkin, nykyisin kaksi pikku lerpukkaa roikkuu mukana. Painoni ja ulkomuotoni puolesta näytän pitkätukkaiselta luuviululta teini pojalta.

Luonteeni on sekainen, saan itku raivareita, kiroilen kuin merimies, osaan ärsyttävää monella eri tapaa.

Silloin tällöin tykkään riidellä ihan riitelyn ilosta varsinkin sinusta riippumattomista syistä (huono päivä tai jonkun muun ilkeily riittää, jonka tulen purkamaan surutta sinuun).

Tahdon käydä kahvilla (useita tunteja) ystävieni kanssa ja sillä välin saat siivota ja hoitaa lapset (koska minua ei kiinnosta siivota heti palattuani).

Nelikymppinen kasvoiltaan kaunis ja vartaloltaan rupsahtunut nainen etsii rikasta miestä,voisit olla reissutöissä paitsi silloin kun haluan sinut kotiin.voisit olla myös muuntautumiskykyinen koska en itsekään aina tiedä minkälaisen miehen haluan.plussaa olisi jos pitäisit myös arvista,sillä niitä minulla roikkuvan vatsa nahkani ja ketunnokka tissieni lisäksi riittää.Huono kuulo ei ole este sillä kotonani asuu myös 3 hormonihiirtä eli teiniä. ps ethän ole pihi,sillä olen köyhä

Hei, olen kolmekymppinen onnellisesti naimisissa oleva nainen, joten en edes tiedä miksi kirjoitan tätä. Minulle käy usein niin, että aloitan jotain enkä sitten muista enää miksi sitä teen. Tässä on varman nyt sama homma.

Koska tämä kuitenkin on treffi-ilmoitus niin voin kertoa, että olen nirso, nipo ja äärimmäisen esteettinen, eli en usko että miellyttäisit minua millään tavalla. Ei aviomiehenikään aina miellytä mutta onneksi meillä on kotona erilaisia huoneita ja tiloja minne mennä toista piiloon.

Olen miesten suhteen vaativa, ja turn off -listani on pitkä kuin nälkävuosi. Luultavasi juuri sinuun osuu kohta jos toinenkin, joten kehotan kauniisti:

Älä edes vaivaidu.
Hyvää viikonloppua kuitenkin, toivottavasti saat pesää.

Vähän yli 30-vuotias ailahtelevainen ja rasittava puolierakko yh etsii -tai sitten ei- seuraa noin kolmeksi illaksi kuukaudessa. Minulla on aina useampi projekti aluillaan, joten ethän pahastu jos en ehdikään keskustella kanssasi saavuttuasi tai en olekaan paikalla. Voit odotellessasi saattaa loppuun kauan sitten aloittamiani remontteja ja käsitöitä, tai vaikka tyhjentää tiskikoneen. Nautithan poliittisten palopuheiden kuuntelemisesta ja auton korjaamisesta. Alttius lähteä kahden minuutin varoitusajalla innostuneesti mihin tahansa tyhmiä kyselemättä luetaan myös eduksi.

Kiihdyn nollasta sataan sekunnissa, sillä mittaristostani puuttuvat kaikki muut numerot. Kahden minuutin päästä olen autuaasti unohtanut mistä höyrysin, olethan kyllin viisas ollaksesi muistuttamatta minua siitä. Hauskinta minussa on se, että puhun aina totta. Olen myös reilu ja anteeksiantavainen, paitsi jos huomaan sinun kohtelevan ihmisiä epäoikeudenmukaisesti. Silloin minusta tulee julma, kostonhimoinen ja hirveä nainen.

Olen kuulemma ihan kaunis, itse en ota kantaa koska olen katsonut peiliin viimeksi keskiviikkona. Alkoholia käytän vain harvoin ja selvinpäin en jaksa humalaista seuraa.

Jos omistat hitsipillin, soittele :)

[QUOTE="vieras";28927270]En tiedä kuka se toinen kommentoija joka viljelee nimiä on. Mä vain hymähdin sen melkein sanan kohdalla.. ihan asiallinen varoitus :)[/QUOTE]

Snadisti karmii ketä te ootte ja et teitä on kaks.

Täällä seuraa vailla (no oikeasti ei) nelikymppinen nainen, joka vaatteet päällä näyttää entiseltä mallilta. Entiseltä siksi, että ikä alkaa jo naamassa näkyä. Olen siis hyvä peittelemään vikojani ja alaston totuus onkin toisenlainen. Selluliittiä esimerkiksi on niin paljon, etten uimahalleissa kehtaa käydä. Rinnat ovat pienet, mutta nätit. Hiukset pitkälle selkään, mutta kaksihaaraisia täynnä.

Alkoholia juon harvoin, koska minulla on lapsi, mutta lastenvahteja harvassa. Silloin kun kuitenkin juon, otan poikkeuksetta liikaa. Eikä se minua edes harmita. Minulla ei ole koulutusta, vaikka edellytyksiä olisi ollut vaikka mihin. Olen mukavuudenhaluinen ja kotona laiska, työssäni kuitenkin tunnollinen. Osaan laittaa ruokaa, mutta inhoan sitä. Voisin elää herkuilla ja hedelmillä, pizzalla ja voileivillä.

Mukava olen. Ja pitkäpinnainen. Ehdottoman luotettava myös.

Olen yli 30 vuotias varattu perheellinen nörtti nainen. Olen 165 cm pitkä ja painan 90 kg. Olen työnarkomaani, jolle oma perhe on hyvin tärkeä. Viihdyn miehen kanssa, joka ei käy baareissa. Juon todella harvoin alkoholia enkä polta tupakkaa. Harrastan paljon liikuntaa ja toivon, että mieskin viihtyy salilla. Arvostan yhteisiä rauhallisia perheiltoja kotona ja yhdessä musisointia. Lisäksi rakastan seurapelien pelaamista ja harrastan scifia ja fantasiaa. Inhoan ostoksilla käyntiä ja vaatteiden ostamista, joten naisellista naista etsivät miehet älköön vaivautuko.

Kolmeakymppiä lähestyvä, rupsahtava nainen etsii miestä. Olen ihan nätti, kun viitsin laittautua, mutta useimmiten en viitsi, koska hiukset lässähtävät ja meikki kulahtaa kuitenkin päivän mittaan. Viihdyn mieluiten pieruverkkareissa tukka kampaamatta.

Olen päällisin puolin rento, mutta toisaalta minua ärsyttävät lukuisat pienet ihmisten tavat, joista huonoina päivinä saatan huomautella lähipiirilleni.

Useimmiten olen iloinen ja ystävällinen. Myös vääryyttä kohdatessani yritän viimeiseen asti ymmärtää vastapuolta ja olla näyttämättä omia negatiivisia tunteitani. Patoan asioita sisälleni ja tunnen niistä katkeruutta vielä vuosienkin päästä, vaikka en sitä näytäkään. Jonkinlaista marttyyrin vikaa minussa siis on. Minun on vaikea sanoa negatiivisia asioita suoraan ja esitän, että kaikki on hyvin.

Olen todella laiskanpulskea ja voisin viettää monta päivää sisätiloissa netflixiä katsellen. Seikkailunhaluista matkailuseuraa ja ulkoilma-ihmistä minusta et saa, koska olen sukkaa neulova kotihiiri.

• Laajaa kaveripiiriä minulla ei ole, joten jos lähdet omien kavereittesi kanssa viettämään railakasta juhannusta, istun todennäköisesti yksin kotona.

Itselläni tällä hetkellä tulee: HTTP 404 Not found error

Kolmeakymppiä lähestyvä, rupsahtava nainen etsii miestä. Olen ihan nätti, kun viitsin laittautua, mutta useimmiten en viitsi, koska hiukset lässähtävät ja meikki kulahtaa kuitenkin päivän mittaan. Viihdyn mieluiten pieruverkkareissa tukka kampaamatta.

Yleensä miesten mielestä "laittautunut nainen" ei ole kaunis.

Ihminen on joko kaunis tai sitten ei ole, ja ylimääräinen maalikerros naamalla vain heikentää asiaa.

Helou muru!

Sinäkö se oot....?
Nelikymppinen pirttihirmu etsii miestä, todettu kuulon alenema katsotaan sinulle eduksi (ja huomaat sen aikanaan hyvin käteväksi). Käyttäydyn varsinkin aamukiireessä kuin pahansisuinen kakara.

Minulla on erinomainen sotkunsietokyky, voit tehdä siitä omat päätelmäsi. Eikä mua säälitä katsella kuivuuttaan kituvia huonekasveja samalla, kun hakkaan kännykällä salaliittoteorioita Kaksplussalle.

Ulkonäön kohdalla pitää selata 20 vuotta vanhoja kuviani ettet pillahda itkuun. Raskausarpia minussa on kuin Suomi-Neidossa jokia. Jos tykkäät pihtaavasta naisesta, olen unelmiesi nainen; pääni ja myös välillä kätenikin on aina oudosti kipeät, saatan syyttää myös pikkurilliänikin.

Teen hyvää ruokaa mutta osaan sitä hyvin myös syödäkin.
Mietit mihin rahat meni, ja siinähän se eukko vieressä lohkaisee uutta riviä Fazerin sinisestä. Kahvipurkki aina tyhjä.

Ai niin. Vihaan laskujen maksamista ja raha-asioiden hoitoa.

Textaa mulle privana, uu beibe. <3

Yhteistyössä