Kaupan valmispulla-osasto - suosituksia kiitos!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Terhikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Terhikki

Aktiivinen jäsen
27.12.2004
2 662
0
36
Illaksi tulossa vieraita kahville, ja haen jotain valmista / puolivalmista kaupasta jossain vaiheessa nopsaan.

Eli mikä olis superhyvää? Vähälaktoosista täytys olla, mieluusti sekä suolasta että makeaa.

(ne pakastepullajutut on kyllä hyviä, mut mieli tekis jotain erilaista...)

Alkuperäinen kirjoittaja Oskunäiti:
Ootko ostanu niitä pakastemunkkeja? Tai ne on valmiiks paistettuja eli sulatetaan vaan pellillä ensin ja sit paistetaan 3min ja sokeroidaan.. Ne on ihan sairaan hyviä!! :p

Heii toihan oli hyvä idea, itse en oo kokeillut mutta jossain niitä söin - ja johan oli hyviä :p :p .

Hmm, onkohan nuo vähälaktoosisia? Taidan käydä seikkailemassa jossainpäin nettiviidakkoa... mikä sen valmistajan nimi olikaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Terhikki:
Ootko ostanu niitä pakastemunkkeja? Tai ne on valmiiks paistettuja eli sulatetaan vaan pellillä ensin ja sit paistetaan 3min ja sokeroidaan.. Ne on ihan sairaan hyviä!! :p

Heii toihan oli hyvä idea, itse en oo kokeillut mutta jossain niitä söin - ja johan oli hyviä :p :p .

Hmm, onkohan nuo vähälaktoosisia? Taidan käydä seikkailemassa jossainpäin nettiviidakkoa... mikä sen valmistajan nimi olikaan?

Ne on Vaasan kotiuunin ja on täysin laktoosittomia. (Sattu olemaan yks pussi tuolla pakkasessa) :D

Alkuperäinen kirjoittaja Terhikki:

Ne on Vaasan kotiuunin ja on täysin laktoosittomia. (Sattu olemaan yks pussi tuolla pakkasessa) :D

Huippua, niitä siis mahdollisimman monta säkillistä :D

Pakasteesta uudet Almoy kakut,eri makuja ja todella hyviä...
suklaa,manteli,daim ja jotain marjaisia juustokakkuja.
Myös tuulihatut joita löytyy pakkasesta.
Tietenkin kotiuunilla on paljon pullia ja suolasia jotka on takuuvarmoja.

Alkuperäinen kirjoittaja Hanskin mamma:
suolasista ihan huippuja on ne savulohipasteijat, joko vaaleassa kuoressa tai sit ruiskuoressa.... muistaakseni Vaasan Leipomon...

Toivottavasti noita löytyy kaupasta (en vielä tiedä joudunko tyytymään pikku-Siwaan vai menenkö isompaan), kuulostaa hyvältä mutta en ole vielä päässyt maistamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja tinttu:
Pakasteesta uudet Almoy kakut,eri makuja ja todella hyviä...
suklaa,manteli,daim ja jotain marjaisia juustokakkuja.
Myös tuulihatut joita löytyy pakkasesta.
Tietenkin kotiuunilla on paljon pullia ja suolasia jotka on takuuvarmoja.

Tuota Dajm-kakkua olen jossain maistanut ja oli kyllä hyvää... mä siis tulen iltapäivällä kaupasta sata eri pakastejuttua mukanani, onpahan vierasvaraa vähäksi aikaa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja saga79:
Kaverilla oli just kahvipöydässä Lidlistä ostettu sellain iso kierrepullapitko tai mikälie, mut oli sairaan hyvää ja pehmeää :p

Meinasinkin että pitäiskö vastoin tapojani käydä katsastamassa Lidlinkin tarjonta, mutta saattaa olla että tuo Siwa on 'yllättävän lähellä' :whistle:

Yhteistyössä