H
"hymy"
Vieras
Olimme ruokaostoksilla, minä, mieheni ja 1v lapseni. Lapsi ei jaksanut istua kärryssä koska meni aikaa jonkin verran kauppakierrokseen. Mieheni sitten nosti lapsen pois kärrystä ja antoi kävellä. Lapsi käveli ihan kiltisti,mutta tämän naisen kohdalla teki äkkikäännöksen hänen kärryjen edestä ja meni lähimmälle hyllylle ja oli sieltä ottamassa jotain. Mieheni oli siinä perässä kyllä ja lapsi ei kerinnyt edes koskemaan hyllyllä oleviin tuotteisiin.
Tämä nainen sitten alko räksyttämään leukojan,että on se kumma kun lasten annetaan tehdä ihan kaikkea,että tiedättekö ,että normaalien ihmisten ei ole kiva ottaa jo käytettyä tavaraa kärryynsä. Miksi ette pidä huolta tuosta saatanan kurittomasta kakarastanne. Minun lapseni ei ikinä tekisi mitään tuollaista ja nyökkäsi n 3v ja 6kk ikäisiin lapsiin päin ketkä hänellä oli ostoskärryssä. Isompi kärryssä ja pienempi kärrynistuimessa( ei vauvakaukalossa)
Aluksi hieman kiehahti ja olin jo keskeyttää hänen vaahtoamisensa, mutta hillitsin itseni ja kuntelin loppuun paikallani.
Kun hän hiljeni niin jatkoimme matkaa, lapsi edelleen kävelle, eikä noteerattu asiaa mitenkään.
Eukko jäi perään huutelemaan naama punaisena,et kuulitteko te mitä minä sanoin?
Jollain oli tänään huono päivä ja sekös minua huvitti
Tämä nainen sitten alko räksyttämään leukojan,että on se kumma kun lasten annetaan tehdä ihan kaikkea,että tiedättekö ,että normaalien ihmisten ei ole kiva ottaa jo käytettyä tavaraa kärryynsä. Miksi ette pidä huolta tuosta saatanan kurittomasta kakarastanne. Minun lapseni ei ikinä tekisi mitään tuollaista ja nyökkäsi n 3v ja 6kk ikäisiin lapsiin päin ketkä hänellä oli ostoskärryssä. Isompi kärryssä ja pienempi kärrynistuimessa( ei vauvakaukalossa)
Aluksi hieman kiehahti ja olin jo keskeyttää hänen vaahtoamisensa, mutta hillitsin itseni ja kuntelin loppuun paikallani.
Kun hän hiljeni niin jatkoimme matkaa, lapsi edelleen kävelle, eikä noteerattu asiaa mitenkään.
Eukko jäi perään huutelemaan naama punaisena,et kuulitteko te mitä minä sanoin?
Jollain oli tänään huono päivä ja sekös minua huvitti