Kaupassa kahden lapsen äiti haukkui minun lastani saatanan kurittomaski kakaraksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hymy"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hymy"

Vieras
Olimme ruokaostoksilla, minä, mieheni ja 1v lapseni. Lapsi ei jaksanut istua kärryssä koska meni aikaa jonkin verran kauppakierrokseen. Mieheni sitten nosti lapsen pois kärrystä ja antoi kävellä. Lapsi käveli ihan kiltisti,mutta tämän naisen kohdalla teki äkkikäännöksen hänen kärryjen edestä ja meni lähimmälle hyllylle ja oli sieltä ottamassa jotain. Mieheni oli siinä perässä kyllä ja lapsi ei kerinnyt edes koskemaan hyllyllä oleviin tuotteisiin.
Tämä nainen sitten alko räksyttämään leukojan,että on se kumma kun lasten annetaan tehdä ihan kaikkea,että tiedättekö ,että normaalien ihmisten ei ole kiva ottaa jo käytettyä tavaraa kärryynsä. Miksi ette pidä huolta tuosta saatanan kurittomasta kakarastanne. Minun lapseni ei ikinä tekisi mitään tuollaista ja nyökkäsi n 3v ja 6kk ikäisiin lapsiin päin ketkä hänellä oli ostoskärryssä. Isompi kärryssä ja pienempi kärrynistuimessa( ei vauvakaukalossa)

Aluksi hieman kiehahti ja olin jo keskeyttää hänen vaahtoamisensa, mutta hillitsin itseni ja kuntelin loppuun paikallani.
Kun hän hiljeni niin jatkoimme matkaa, lapsi edelleen kävelle, eikä noteerattu asiaa mitenkään.
Eukko jäi perään huutelemaan naama punaisena,et kuulitteko te mitä minä sanoin?

Jollain oli tänään huono päivä ja sekös minua huvitti :D

Tuota ihan vaan oteena että kyllä minuakin viduttaa jos joku antaa pikku kullinnuppunsa harjoitella täydessä kaupassa vähän tepastelua ja sitten tekee jokun hemmetin äkkikäännöksen.
Ketähän TE olisitte syyttäneet jos kyseinen ihminen ei olisi pikku kullinnuppuanne huomannut vaan olisi kaatunut hänen päälleen, mahdollisesti seuraamukset kullinnupun niskat poikki ja henki veke ja kaatujan joku raaja poikki/venähtänyt.
Niin,mitis kenen syy se olisi ollut?
Teidän tehtävä on huolehtia omastanne eikä saattaa häntä moiseen VAARAAN!

Niin jos tuollainen 1v rauhallinen lapsi jotain häiritsee niin silloin on syytä. Monia ilmeisesti haittaa pienen lapsen kävely kaupankäytävillä missä ei ole todellakaan mitää ruuhkaa.
Hitsi kun en tajunnut tuota.

Alkuperäinen kirjoittaja järki hoi;25765099:
Tuota ihan vaan oteena että kyllä minuakin viduttaa jos joku antaa pikku kullinnuppunsa harjoitella täydessä kaupassa vähän tepastelua ja sitten tekee jokun hemmetin äkkikäännöksen.
Ketähän TE olisitte syyttäneet jos kyseinen ihminen ei olisi pikku kullinnuppuanne huomannut vaan olisi kaatunut hänen päälleen, mahdollisesti seuraamukset kullinnupun niskat poikki ja henki veke ja kaatujan joku raaja poikki/venähtänyt.

Kauppa oli hiljainen ja siksi lapsi saikin siellä kävellä. Ruuhka-aikaan ei todellakaan saa.
Ja ei ollut mitään tuollaista vaaraa siinä, että olisi jääny alle.
Tämä oikeuttaa lasta haukkumaan. Olisi haukkunut meitä vanhempia ei lasta jos katsoi,että oli muka asiaa.

Vaikka ei kai siellä monikaan kullinnuppu kävele, en ole koskaan ainakaan nähnyt :)

Alkuperäinen kirjoittaja järki hoi;25765099:

Kullinnuppu? Luuletko antavasi itsestäsi jotenkin fiksun kuvan tuolla kirjoituksellasi?

[QUOTE="vieras";25765142]Kullinnuppu? Luuletko antavasi itsestäsi jotenkin fiksun kuvan tuolla kirjoituksellasi?[/QUOTE]

No en ainakaan omia kullinnuppujani ole kaupassa kävelyttänyt. Tai jos on pakko antaa kävellä niin vaikeakos se on pitää lapsi valjaissa tai toisesta kädestä kiinne niin ettei tuollaista vaaraa ole.
Todelliseen vaaraanhan aloittaja lapsensa asetti, taitaa olla esikoinen kun noi pitää päästä esittämään kuinka meidän lapsi saa kävellä ihan itse sinne mihin itse haluaa.

Alkuperäinen kirjoittaja järki hoi;25765176:
No en ainakaan omia kullinnuppujani ole kaupassa kävelyttänyt. Tai jos on pakko antaa kävellä niin vaikeakos se on pitää lapsi valjaissa tai toisesta kädestä kiinne niin ettei tuollaista vaaraa ole.
Todelliseen vaaraanhan aloittaja lapsensa asetti, taitaa olla esikoinen kun noi pitää päästä esittämään kuinka meidän lapsi saa kävellä ihan itse sinne mihin itse haluaa.

Vaaraan? Mihin hiton vaaraan? Neljäs lapsi on :D

On kyllä taas huolet ja murheet. Tänä päivänä välillä tuntuu, ettei niitä lapsia saisi olla missään, eikä ne saisi tehdä mitään...huh huijaa. Poistunkin palstalta taas tältä päivältä...

Niinpä, lapsien pitäisi olla näkymättömiä :( sääliksi käy rouvan omia lapsia, millainen mahtaa olla kuri kotona?
Olis ollu kyllä mulla vaikeuksia olla se "aikuinen" tuossa tilanteessa ja lähteä vain pois. Hienoa että teillä oli siihen malttia :)

Eihän 1-vuotias voi olla kuriton, saati saatanan kuriton.

Ehkä naista ärsytti se, että lapsi meinasi jäädä hänen kärrynsä alle, ja purki sen tuolla lailla? Omituisesti kylläkin, mutta säikähdys voi aiheuttaa sellaista. Tai sitten sillä vaan oli huono päivä, viikko, kuukausi, vuosi ja elämä.

Alkuperäinen kirjoittaja järki hoi;25765176:

Pidä sinä ne kullis vaan housuissas, ei sitä pidä julkisilla paikoilla esitellä!!

mä olen meinannu törmätä kaupassa varmaan satoihin lapsiin jotka juoksentelevat eteen pikkukärryjen kanssa tai ilman. kertaakaan en ole suuttunut kyllä vaan sanonut hupsista tai oho ja hymyillyt. ei ole mun ongelma vaikka levittäisivät koko kaupan. eikä mua kyllä haittaa kuola tai räkä tai tahmasten pikkukäsien kuvat tuotteissa. enemmän ällöttää spurgut jotka niitä ruokia yms. lähmii D:

Yhteistyössä