Kaupassa nähtyä :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyyliäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyyliäinen

Vieras
Nyt on kyllä pakko laittaa tällänen aloitus! Oli niin huvittavaa :D
Tuossa äsken oltiin siis kaupassa ja sinne tuli sellanen wannabe Johanna Tukiainen, kylläkin oikeaa Tuksua varmaan 10 vuotta vanhempi...
Sitten siinä maito/jogurtti hyllyjen luona oli tämä "tuksu" ja keski-ikäinen pariskunta meidän lisäksi.
Kun tämän pariskunnan mies huomasi tän "tuksun", se jäi tuijottamaan oikeasti monttu auki tätä sillä välin kun vaimo kyseli mitä kermaviiliä otetaan... Mies ei kuullut tai nähnyt mitään muuta kuin "tuksun". Sit se vaimo rupes närkästyneenä kyselee, että mitä mies katsoo jne.
Äh, en osaa hyvin selittää mutta oli niin huvittavaa :D Kyllä näitä "tuksuja" siis joku tykkää katella :)

Kaveri oli saanut jonkun miehen kävelemään päin säilyketölkeistä tehtyä pyramidia.
Ei välttämättä mitenkään imartelevalla tavalla kuitenkaan tämä mies katsonut häntä. :whistle:
Sen miehen vaimo oli saanut melkoisen hepulin. Kuulemma.

Alkuperäinen kirjoittaja torture:
Kaveri oli saanut jonkun miehen kävelemään päin säilyketölkeistä tehtyä pyramidia.
Ei välttämättä mitenkään imartelevalla tavalla kuitenkaan tämä mies katsonut häntä. :whistle:

Mä olen nähnyt säilyketölkkipyramideja pelkästään sarjakuvissa, en ikinä tosielämässä...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mä olen nähnyt säilyketölkkipyramideja pelkästään sarjakuvissa, en ikinä tosielämässä...

peesi

emmäkää, paitti jenkkileffoissa kun joku tuijottaa jotain ja törmää niihin..

Mä oon nähnyt tosielämässä...oon myös nähnyt miten se pyramidi kaatui, kun yks heppu päätti leikkiä ostoskärryjen kanssa :laugh:

Yhteistyössä