Kauppakeskus Mylly, huominen bongauspaikka nro uno! :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aamuäree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä en sitten taida liikkua kotomarkilta mihkään huomennakaan, jos sä et kerran oo kotona. no samaan syssyyn se menee, en oo tänään puhunu kun ittekseni, en ainoollekkaan ihmiselle. koirille kyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
mä en sitten taida liikkua kotomarkilta mihkään huomennakaan, jos sä et kerran oo kotona. no samaan syssyyn se menee, en oo tänään puhunu kun ittekseni, en ainoollekkaan ihmiselle. koirille kyllä.

:hug: No voi lutuna.

Mä tuun sunnuntaina käymäs :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:
Mylly voisikin olla hyvä etappi.

Mitäs sanoisit jos minäkin koittaisn käydä sua bongaamassa?

Siitä vaan :whistle:

Hyvä. Tänään ei heti tyrmätty, eikä tultu nenille.

Katsotaanpa sitten miten onnistuisi. Pidänpä ohimennen silmällä kopsotuksia, jos sinut kerran siitä tunnistaisi. Vamuuden vuoksi korkeintaan iltapäivällä vasta ajattelin, kun en oikein tiedä kuinkä äree oikein irl olet. Pieni varovaisuus kun on usein havaittu hyväksi.

Katsotaanpa sitten miten onnistuisi. Pidänpä ohimennen silmällä kopsotuksia, jos sinut kerran siitä tunnistaisi. Vamuuden vuoksi korkeintaan iltapäivällä vasta ajattelin, kun en oikein tiedä kuinkä äree oikein irl olet. Pieni varovaisuus kun on usein havaittu hyväksi.

ei se aamusin niin paha oo, ei ainakaan multa syöny päätä tos yks aamu ;)

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Voi damn kun en mä kerkeä. |O

No en minäkään varmuudella osaa sanoa kerkeänkö ollenkaan. Mylly nyt vain on jo pidempään kiinnostanut. Olisihan niillä nurkilla paljon muutakin nykyään.

Juu, parin kilometrin päässä olis koko päivän Raanmatturäppikoulutusta, sinne vaan. :D Monia kiinnostaa. ;)

Voi damn kun en mä kerkeä. |O

No en minäkään varmuudella osaa sanoa kerkeänkö ollenkaan. Mylly nyt vain on jo pidempään kiinnostanut. Olisihan niillä nurkilla paljon muutakin nykyään.

Juu, parin kilometrin päässä olis koko päivän Raanmatturäppikoulutusta, sinne vaan. :D Monia kiinnostaa. ;)

ö mikä tuo on? Maanrakennus ja ruiskurappauskoulutukset on tuttuja, mutta tuosta en tiedä.

Mulla oli kyllä enempi mielesssä se Bauhausi ja piilteema ja mitä niitä nyt olikaan...no tietty s e Myllykin

Yhteistyössä