Hae Anna.fi-sivustolta

Kauris mies

Viestiketju osiossa 'Tähtimerkit' , käynnistäjänä Kaarina pm, 08.10.2008.

1. Kaarina pm Vierailija

Millainen on kaurismies luonteeltaan? Olen kuukauden tapaillut moista miestä ja tuntuu että hän on "hidas" minun leijonan luonteeseen verrattuna. Haluaisin kaiken nyt ja heti tietää, mitä toinen ajattelee...

Kertokaapa minulle teidän kaurismiehistä :)

2. Karmatar Vierailija

Kauris mies on hidas. Hän lämpenee hitaasti koska odottaa, seuraa ja punnitsee onko hänen nyt turvallista pistää tunteitaan peliin. Kauris miehet pariutuvat pysyvästi vasta myöhäisellä iällä, nuorena he ovat epävarmoja.
    Olette varmaankin melko erilaisia mutta toisaalta se saattaa kiehtoakkin. Kauris voi säikähtää leijonan roihuavista tunteista ja kuumaakin kuumista liekeistä joten kokeileppa leijonamaista hissun kissun vaanimista ja lähestyt hiipien häntä. Kun hän tuntee olonsa mukavaksi niin hyppäät kimppuun, silloin on jo myöhäistä paeta ;)
    Eli hitaasti alkuun.

3. kaarina pm Vierailija

Kiitos vinkistä! Pidän maltin pelissä tässä tuttavuudessa ja yritän toteuttaa leijonamaista "vaanimista". Toivottavasti toimii näin, hän on niin ihana ja syötävän namu!

4. Rapu nainen Vierailija

Minun kokemukseni kauris miehistä on aika laaja. Elämäni aikana olen törmännyt moniin kauris miehiin ja heille kaikille yhteistä on juurikin tuo "hitaus" ja epävarmuus nuoremmalla iällä. Kuitenkin he ovat olleet myös erittäin luotettavia ja ihanalla tavalla herkkiä. Itse kun en pidä ihmeemmin "pullistelusta". Nykyinen kihlattuni on myös kauris. Yhteistä taivalta takana on kohta kolme vuotta ja toiseen en häntä ikinä vaihtaisi. Hän on todella luotettava, herkkä, avoin ja jaksaa aina puhua minulle kauniisti ja kohdella kuin kukkaa kämmenellä. Itse on olen myös hyvin samanlainen, joten luonnepuolella (ja muillakin osa-alueilla) homma toimii loistavasti. Tietty sinun kohdallasi on se, että olet räiskyvä ja menevä leijona, joten en osaa sanoa, onko kauris juuri se sinun unelmiesi mies. Tietty jos potentiaalinen kauris mies tulee vastaan, niin kyllä ehdottomasti suosittelen häneen tutustumaan paremmin :) Kauriista saa luotettavan ja rakastavan miehen, tosin siihen pitää olla orientoitunut, että hän ei välttämättä ole yhtä menevä luonne, kuin sinä, mutta toisaalta ei hänen tarvitsekaan olla. Minä ja kauris mieheni todella harvoin käymme yhdessä "rilluttelemassa" tai juhlissa (sukuloimassa tosin käymme yhdessä). Vaikka tulemme hyvin toimeen toistemme kavereiden/ystävien kanssa, niin joskus on vain mukava päästää toinen menemään yksin ja viettää itse koti-iltaa.

5. kaarina pm Vierailija

Mielenkiintoista.... mainitset, että kauris miehesi pitää sinua kuin kukkaa kämmenellä. Olen tosiaan "omaa" kauristani vajaan kuukauden vasta tapaillut, mutta hänestä on heti ensi treffeistä noussut esille toisen huomioon ottaminen ja herrasmiesmäisyys. Tätä piirrettä olen ystävilleni hehkuttanut ja ihmetellyt. Toisaalta olen epäillyt voiko MIES olla oikeesti noin kohtelias!:)

6. Rapu nainen Vierailija

Itsekin monesti ajattelin, että onkohan tämä kaikki hyvänä pitäminen ja kohteliaisuus vain alkuhuumaa, mutta nyt kun tässä yhteistä taivalta on kohta jo kolme vuotta kertynyt, niin ei sen pitäisi enää sitä olla. Perusluonteeltaan kauriini on todella huomioonottava ja pitää läheisyydestä ja hellyydestä. Aivan ihana mies :)

7. kaarina pm Vierailija

Kuulostaa, että olet onnen tyttö :) Itse olin tänään onneni kukkuloilla kaurismiehen kivasta viestistä..Sisälläni roihuaa ja polttelee, mutta koska tämän jutun todellakin haluan kehittyvän pitemmälle, pidän pääni kylmänä ja edetään hittaasti..

8. kujkuku Vierailija

Kauris on herrasmies alussa juu..seurusteleppa muutama kuukausi;)

9. rapu nainen Vierailija

No itse en ainakaan ole pettynyt kauris mieheeni, vaikka tosiaan kohta on kolme vuotta yhteistä taivalta takana ja niistä reilu 1.5 v. asuttu saman katon alla. Herrasmies on edelleenkin :)

10. Leilai Vierailija

Kauris miehessä on sellaista vanhanajan herrasmiestä. Se on totta.

11. kaarina pm Vierailija

Onko teidän kauriit olleet luotettavia? Mun kauriin tapailu jatkuu edelleen ja jatkan "odottavaa" linjaani ja annan hänelle aikaa..Leijona pupun vaatteissa ;-)

12. rapu nainen Vierailija

Itselläni kokemukset kauris miehen (ja myös naisenkin) luotettaavuudesta ovat olleet erittäin positiiviset. Hajamielisyyttä on kyllä esiintynyt, mutta kukaan ei voi olla täydellinen. Tunnepuolen asioissa luotettavuus on ollut taattua laatua :)

13. vesimies nainen Vierailija

sis kauris mies on aivan järjettömän mystinen tapaus,,,,, ei siitä ota pirukaan selvää,että mitä se tuntee
    nimittäin itse tapaillu kolmisen kk kauris miestä ja tuntuu että mitä voimakkaammaks tunteet muuttuu sitä sulkeutuneempi hänestä tulee
    aluks vielä puhui jossain määrin tunteista mut nyt ei enää sitäkään,
    halailee ja pussailee ja pitää mua hellästi omassa kainalossa,,,,, siitä sit pitäis päättää että mitä hän tuntee ;)

14. VOI OLLA! :) Olkaa vaan kiitollisia kauris-miehistänne! Itse tapailin yhtä kaurista ja olin kuin kukka hänen kämmenellään. Toisaalta kauriit miettii paljon, punnitsee ja puntaroi. Jos ei itse kulje samaa vauhtia, niin kauriista voi saada myös tylsän ja itseään täynnä olevan kuvan. Suhteessamme parasta oli avoin keskusteluyhteys ja ehdoton luottamus.

15. Sunbeam Vierailija

Heips!

Tähän mun on ihan pakko vastata, itse oon härkä (mutta nouseva leijona, ja pidän ko.merkin piirteitä itsessäni voimakkaampina kuin härän..).
    Seurustelin kolme vuotta Kaurismiehen kanssa (nouseva Vaaka) ja suhde oli alusta asti vaikea. Kuitenkin jääräpäisenä härkänä halusin katsoa kaikki kortit ja tuntui hyvältä kun tuli olo että tässä se nyt on. Heti alussa ilmeni aina muutaman päivän kestäviä masennuskausia. Myös tuo hitaus ilmeni mm. siinä että emme harrastaneet seksiä ensimmäiseen kolmeen kuukauteen.. Minua tämä ei haitannut, otin sen enemmänkin kohteliaisuutena. Alun intohimoa lukuunottamatta seksielämämme ei koskaan roihahtanut varsinaisesti liekkeihin.
    Kauris taitaa olla aika materialistinen, esim. monta kulkupeliä, tai sitte keräilee jotain muuta, esim. postimerkkejä tms..
    Tuo "hitaus" oli juuri se, joka minua rupesi ajan kuluessa enemmän ja enemmän häiritsemään, sekä se, että meidän kommunikaatiossamme oli suuria ongelmia. Minä haluan selvittää asiat heti, suorasanaisesti ja kiertelemättä ja kyllä siinä oli se meidän suurin kompastuskivemme aivan varmasti.
    Eikä siinä sitten auttanut mikään, kun oli kokoajan sellainen olo etten tiedä kaikkea, ja se alkoi nakertaa tämän tytön luottamusta. Puhun "mustasta aukosta", se osa, josta kauriista ei saa kyllä mitään selkoa (ja taidan minä olla liian suora Kauriiden mielestä :D). Seikkailuhalua ja hauskaa meillä oli, mutta aika pitkälti mentiin Kauriin tunteiden mukaan ja minulle se oli liian kova pala, koska oon tosi spontaani ja mun täytyy elää niin hetkessä, ettei minusta ole Kauriin suunnitelmien ja hitauden vierellä eläjäksi.
    Suhde päättyi minun aloitteestani, kun uskalsin taas avata suuni omien mielipiteideni osalta. Tässä tapauksessa perinteinen, mielipiteissään ehdoton kauris ja täysin hetkessä elävä impulsiivinen Leijonanousuinen ei ollut toimiva yhdistelmä..

On muutama kauris mies, josta olemme tehneet ystäväni kanssa yhteenvetoa ja ainakin seuraavat ovat löytyneet kaikista:

-"mustasukkaisuus" (lukee esim päiväkirjat, penkoo tietoja menneisyydestä) tai sitten tuo on jotain muuta, en tiedä miksi nämä kaurismiehet ovat tehneet näin..
    -alkoholin kanssa ongelmia
    -kommunikaatio-ongelmia (Tässä hyvä lainaus, jonka poimin tästä keskustelusta: "kauris mies on aivan järjettömän mystinen tapaus,,,,, ei siitä ota pirukaan selvää,että mitä se tuntee.."

Tässä oli minun kokemus kaurismiehestä..
    Toivotan paljon onnea matkallesi!! :)

16. Sunbeam Vierailija

Tämä oli nyt aika negatiivista luettavaa varmaan, näköjään keskityin enemmänkin noihin negatiivisiin puoliin. :D Täytyy nyt vastapainoksi sanoa, että tämä Kauris oli hyvin koti-ihminen, huolehti kodin kunnosta ja siisteydestä erityisesti, oli kädentaitoinen ja ahkera ja meillä oli monta pientä yhdistävää asiaa elämässämme, esim musiikki. Tykkäsimme molemmat reissailla. Hän osasi arvostaa minua ja tukea, kunhan vaan hän itse oli ensin hyväksynyt nämä asiat (sitä mitä hän ei hyväksynyt itseltään, hän ei hyväksynyt muiltakaan)..

17. kauris-kauris Vierailija

Kylläpä on eroja kaurismiehissä. itse olen kaurisnainen ja luullut tuntevani kaurismiehetkin mutta erehdyin tai sitten kohdalleni sattui erityistapaus.
    Joitakin kuukausia seukattu, tai ei olla edes keskusteltu asiasta että seurustelemmeko, mutta tapaillaan kuitenkin ja nukutaan öitä yhdessä.
    Tosi hidas hemmo, alko-ongelma, hieman epäsiisti olemus, samoin asuntonsa kuin pommin jäljiltä, ei mikään herrasmies mutta kiltti.
    Itse olen supersiisti, järjestelmällinen, pikkutarkka, pidän itsestäni huolta (mutten sylje lasiin), en ole hidas.
    Kaiken lisäksi olen seksuaalinen, mies lähes impotentti (ei seksiä vielä, näillä näkymin ei koskaan)..haleja ja pusuja satelee kyllä, ja kainalossa saan olla.
    Olen kyllä huomannut että joulu- ja tammikuun kauriksissa on eroja, tämä mies tammikuun. tapailin joskus toista tammikuun kaurista ja silläkin alko-ongelma ja potenssi-ongelmia, mutta oli kiltti.
    Mustasukkaisuutta olen myös havainnut, samoin masennuskausia, itsessänikin.

18. Rakastunut härkä Vierailija

Yhdyn totaalisesi siihen, että kauris mies on todellinen herrasmies. Olen tapaillut ulkomaista liikemiestä (kauris) muutaman kuukauden ajan ja hän on aina todella kohtelias ja kohtelee minua kuin prinsessaa. Siitä huolimatta, että olen välillä kyllästynyt hänen hitautueen ja siihen, ettei tiedä mitä tahtoo suhteeltamme (minä kun olen ihan lääpällään) niin hän ei ole koskaan sanonut pahaa sanaa minulle. On rehellinen ja järkevä, ja erittäin kunnianhimoinen työssään. Hänellä on laaja tuttavapiiri ja ystäviä laidasta laitaan, joka kertoo hänen luonteestaan paljon. Välillä toivoisin hänen olevan romanttisempi, mutta uskon että teot kertovat enemmän kuin sanat. Tällä hetkellä olemme päättäneet olla ystäviä, välimatkan ja molempien meneillään olevien avioerojen takia mutta tiedän että jos annan hänelle aikaa, ehkä meillä on tulevaisuus. Jos ei, tyydyn olemaan hänelle ystävä, sillä kauris mies on todellinen helmi!

19. Minä iloitsen Vierailija

Juuri noin minullekin on käynyt. Alussa kirjoiteltiin paljon vaikka mistä, nettitreffi kun on. Muutamalla ensimmäisellä kerralla puhuttu asioista avoimesti, mistä suuresti nautin. Nyt sulkeutuu yhä enemmän, vaikka omat ja käsittääkseni hänenkin tunteet ovat vahvistuneet. Hellii, on ihana, vaikka alussa jopa kartteli kosketusta.

Aikaa on kulunut viestistäsi. Missä nyt mennään?

20. jasu Vierailija

Juu liityn tohon samaan, alkuun todelahuomaavainenja kohtelias mutta myöhemmin paljastui todellinen luonne. Menee ihan lukkoon jos parisuhteessa tulee erimielisyyksiä, ei osaa tulla vastaan vaan etääntyy.Sulkeutuu omiin oloihin. Kylmä ja tunteeton!!!!! ei onneksi kaikki kaurismiehet!

21. :). Vierailija

Itsekkin kaurismiestä tapailevana voin yhtyä moneen asiaas, mitä edellä on mainittu. Itse hyvin varautuneena neitsytnaisena kaipaan henkistä puolta, mitä kauriilta ei heru. Mies ei puhua pukahdakkaan omista tunteistaan, ainoa mitä saan, on fyysistä. Me ollaan tapailtu jo n. puolitoista vuotta ja ollut jo puolen vuoden välirikkokin, mutta sitkeys on pitänyt meitä kasassa.

22. kokemusta Vierailija

Kaurismies ei kehity ihmisenä, ei muutu. Ei löydy myös kerrostumia kuten monesta muusta löytyy ajan myötä. Jos haluaa samanlaisen puupökkelön jolla ei ole huumorintajua niin avot siinä.
    Mustasukkaisuutta esiintyy, omistamisenhalua, kohtelee ihmisitä kuin omaisuutta.
    Nuorempana oli kauris kaverina ja oli mustasukkainen kuin mikä, ei saanut edes puhua muiden ihmisten kanssa. Nykyään välttelen tätä merkkiä. Pitäkää neitsyet ja ravut omananne heh heh.

23. vierailija Vierailija

No kyllä! Varsinainen passiivis-aggressiivinen hirviö!!!

24. vierailija Vierailija

25. jousimiesnainen Vierailija

Olin kaurismiehen kanssa 5 vuotta. Kaikki meni loistavasti niin kauan kuin oli hauskaa ja matkustelimme mielin määrin. MUTTA kun tuli ongelmia raha-asioissa tyyppi oli valmis dumppaamaan minut. Ovat usein opportunisteja. Minun tapaukessani hän näki hyvän saaliin jonka vanavedessä voi itsekin menestyä ja niin tapahtuikin! Mies oli varsinainen back street boy ja minâ jo maailmaa nähnyt ja ulkomailla asunut. Kun aloitimme suhteen hän alkoi myös panostamaan tyôhônsä jopa niin että pomokin oli ihmeissäân. Minun kanssani hän oppi myös englannin (emme siis asuneet Suomessa ja kotikieli oli englanti). Minä jäin työttömäksi hyväpalkkaisesta tyôstä ja hän sen sijaan sai uuden mielenkiintoisen työn johon uppoutui totaalisesti. Olin suhteessa lopulta kaksin yksin. Viimeinen niitti oli se että hän pelkäsi minun tulevan raskaaksi! Kun en suostunut syömään pillereitä eikä hân käyttämään kondomia meidän petipuuhat päättyivät siihen. Vuoden katselin ja kärsin ja lopulta sitten panin lusikat jakoon! Tunsin olevani vain itsestään selvyys miehelle!

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri