Kausituotteista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MorbidMama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MorbidMama

Aktiivinen jäsen
05.05.2007
17 832
1
36
Kertokaa MIKSI aina kun etsin kaupoista jotain kausituotteita..kevätvaatetta, talvivaatetta, kesävaatetta tms. muuta roinaa tai ihan vaan sitä mitä olen just hakemassa, niin kaikki loppu...tai vähintäänkin just se koko mitä etsin!!!!!
Ja monesta kaupasta samaan aikaan!!!
Eikö niitä tuotteita pitäis just tilata karseet läjät silloin kun on menekkiä...eli reilusti! Jopa oikein ylimääräisiä..Vai onko tää joku vanha kunnon Murphyn laiki?????
Min en jymmärrä! :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Mä taas huomaan että aina silloin kun olisin menossa ostamaan itselleni jotain vaatetta niin kaiken sen tavaramäärän keskellä ei ole juuri sellaista vaatetta kuin haluaisin :( Eilenkin olisin halunnut juuri sellaisen tietynlaisen t-paidan jonka olin omassa mielikuvissani kehitellyt mut ei kauppojen valikoimista sitten tietenkään löytynyt juuri sopivaa.. booo

Olet yksinkertaisesti liian myöhässä. Nykyään pitää ostaa kaikki ennen sen kauden alkamista, jos haluaa saada mitä haluaa. Itse huomasin sen kerran, kun olin ostamassa lapselle kesäsandaaleja toukokuun alussa ja ne olivat jo lähes loppuunmyytyjä.

Jos haluaa juuri jonkun tietyn tuotteen esim kesää varten niin ne pitää ostaa silloin kun ne tulevat kauppoihin, eli helmikuulla. :whistle: Muuten on jäljellä jämäkoot. Ei kauppojen ole mitään järkeä ostaa varastoon tuhansia ylimääräisiä tuotteita jotka sitten myydään nollakatteella heinäkuus ulos.

Kauppojen kaudet nyt vaan menee aina sen verran edellä: kohtahan alkaa (osassa alkanu jo) kesäale...
Se on kuitenkin riski ostaa paljon jotain kesätuotetta varastoon, jos sattuukin olemaan sateinen ja huono kesä.

Alkuperäinen kirjoittaja toinen vieras:
Olet yksinkertaisesti liian myöhässä. Nykyään pitää ostaa kaikki ennen sen kauden alkamista, jos haluaa saada mitä haluaa. Itse huomasin sen kerran, kun olin ostamassa lapselle kesäsandaaleja toukokuun alussa ja ne olivat jo lähes loppuunmyytyjä.

Niinjoo...kai mä sitten olen vaan Matti Myöhänen...eilen etsin vesipulloa, keväämmällä puuvillapipoa ja -hanskoja, tänään huiveja...huivit ei taida olla tän kesän juttu by the way..

:whistle:
Mutta jokseenkin harmittavaa sen kerran kun oikeesti jotain tarttee.