Kavereiden puheista näkyy rivien välistä mitä minusta ajattelevat (turhis)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Nämä on vielä minun kaksi parasta kaveria..

Toinen on sellainen että koko ajan korjailee minun puheita ja on neuvomassa asioita mitkä ymmärrän kyllä neuvomattakin (=pitää minua tyhmänä..). Sellaisiakin asioita kuten esim. eri paikoissa asiointi, joissa nyt harva rupeaa aikuista ystäväänsä neuvomaan. Esim. käytiin hampurilaispaikasta hampurilaiset mukaan, tämä siihen että "sano sitten että ne tulee mukaan", tuota en olisi varmaan ilman neuvomista itse tajunnut?? :D Tässä vain yksi esimerkki lukuisista.

Toisen kaverin kanssa taas sattui sellainen juttu että.. On tämä yksi mies johon olin joskus ihastunutkin, mutta mies ei niin ihastunut minuun, ei tullut mitään suhdetta. Nyt tämä mies rupesi juttelemaan minulle Facebookissa, sanoi että voitaisiin ehkä tavata kun tulee käymään minun kotikaupungissa. Minä epäilin että ei kai tämä mies ole nyt kiinnostunut minusta (vaikka ei kyllä tarvitsisi olla koska minä en enää ole kiinnostunut hänestä). Kaveri siihen että "en usko että on sinusta kiinnostunut, kun teillä on sitä ikäeroa ja sinulla on nyt se lapsikin" (minä siis 9 vuotta vanhempi ja puksautin vajaa vuosi sitten vauvan maailmaan). No sitten tämä kaveri esitteli tämän miehen toiselle kaverilleen jos niillä vaikka synkkaisi, mutta.. Tämä toinen nainen on myös yh-äiti ja 7-8 vuotta tätä miestä vanhempi! :D Eli minä olen vaan ilmeisesti se josta miehet ei voi kiinnostua.. :D

En tarkoita pahalla, mutta minusta vaikuttaa että sinä olet pikkusieluinen. Toin hampurilaispaikkajuttu, ei tuo todellakaan kerro että pitäisi sinua tyhmänä::-O Ja toinenkin juttu, ehkä ei ole pitänyt tosiaan teitä sopivina toisilleen muutenkaan, ei siis iän takia, ja toista on pitänyt sopivampana. Minusta vaikuttaa että sinulla on huono itsetunto. Ja minusta sinä itse et ole kovin hyvä ystävä, kun netissä ystäviäsi arvostelet selän takana, vaikkakin nimettömänä. Anteeksi, mutta tätä mieltä minä olen.

Alkuperäinen kirjoittaja no joo..:
En tarkoita pahalla, mutta minusta vaikuttaa että sinä olet pikkusieluinen. Toin hampurilaispaikkajuttu, ei tuo todellakaan kerro että pitäisi sinua tyhmänä::-O Ja toinenkin juttu, ehkä ei ole pitänyt tosiaan teitä sopivina toisilleen muutenkaan, ei siis iän takia, ja toista on pitänyt sopivampana. Minusta vaikuttaa että sinulla on huono itsetunto. Ja minusta sinä itse et ole kovin hyvä ystävä, kun netissä ystäviäsi arvostelet selän takana, vaikkakin nimettömänä. Anteeksi, mutta tätä mieltä minä olen.

Samaa mieltä.

Mulla kans tuli jotain tämän tapaista mieleen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Samaa mieltä.

minäkin olen samaa mieltä.
Ei kai se kaverisi kehtaa sanoa suoraan jos tietää sen miehen vaikka pitävän vain isotissisistä tai muusta tietystä ominaisuudesta, ja sulla ei ole kyseistä ominaisuutta. Niinpä hän siksi ajatteli ettei se mies ole susta kiinnostunut. Mullakin on yks sinkku yh-äiti kaverina. Ja tunnen myös sinkkumiehiä, mutta en ikinä ehdottaisi heitä treffeille, kun tiedän niiden miesten naismausta sen verran niiden exien perusteella, ettei se yh-kaverini ikinä kelpaisi miehelle ulkoisesti. Ja tällaista en kehtaa sanoa yh-kaverilleni suoraan päin naamaa, jotan saatan hätävalheena keksiä jotain muuta, jos hän kysyy: Miks et esittele mua sille sinkulle Matille?

No ei tuo hampurilaispaikka-juttu ollut ainut, niitä tulee jatkuvasti, esim. kun mentiin elokuviin niin sama juttu, "sano sitten siinä tiskillä niin ja niin". Ei minusta aikuista ihmistä tuollaisissa perusjutuissa kuten elokuvalipun tai hampurilaisen ostossa tarvitse neuvoa. Mutta en tähän rupea nyt niitä enempää kirjoittelemaan, kun olen niin huono ystävä ja netissä puhun muista pahaa, ettei ole niin tunnistettavissa. Ja miksi sitten sanoa ikä ja lapsi syyksi jos ne ei olekaan syitä?

Yhteistyössä