kavereista....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
mulla pari sähköposti kaveria, toinen ammattikoulu ajoilta jollon oltiin parhaat kaverukset. mutta nyt alkanu tuntuu et yhteyden pito on aika yks puolista. ne ei laita mulle ikinä viestiä jos en ite laita ensin ja kysele kuulumisia. sitten tulee vastaus johon taas vastaan mut sitten ei taas tule mitään viestiä jos en taas laita viestiä heille päin. heiltä ei myöskään tule mitään onnitteluja joulun toivotuksia ym.... kannattaako yhteyttä enää etes pitää... molemmat sanoo syyksi kiireet...

Toinen juttu on mun yks ystävä, muutin toiselle paikkakunnalle. sen jälkeen ei olle juuri tavattu. hän muistaa juhlat ym onnittelut mutta muuten ei yhteyttä pidä, vastaa kyllä jos laitan viestiä. kannattasko hänetkin jättää rauhaan....

Ei se välttämättä tarkoita että ystävä ei ajatuksissa olisi vaikka yhteydenpito joskus jääkin heikoksi. Tilanteet ja ajat muuttuu ja voi olla, että joskus taas pidätte tiiviimmin yhteyttä. Tuollainen yksipuolinen yhteydenpito on kyllä todella kurjaa, mutta voithan joskus hienovaraisesti kysäistä asiasta ystäviltäsi. Minä itse olen surkea yhteydenpitäjä ihan vain laiskuuden ja kiireiden vuoksi ja myös sen, että joskus tuntuu, että en viitsi vaivata toisia itselläni :) Mutta aloituksestasi tuli niin huono omatunto,että tänään pitää soitella ja laittaa viestiä kaikille laiminlyödyille kavereilleni....

Yhteistyössä