Hae Anna.fi-sivustolta

1. Anna.fi:n keskustelut siirtyvät Kaksplus.fi:n alle 1.12.2020.

Tästä syystä käyttäjätunnukset lakkaavat toimimasta. Voit luoda uudet tunnukset Kaksplus.fissä osoitteessa keskustelu.kaksplus.fi/register

Tervetuloa edelleen keskustelemaan kiinnostavista aiheista osoitteeseen keskustelu.kaksplus.fi

Ystävällisin terveisin,

Annan toimitus
    Dismiss Notice

Kavereita ulkomaalla asuvalle?

Viestiketju osiossa 'Uusia ystäviä?' , käynnistäjänä kernel panic, 25.10.2019.

1. kernel panic Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Moi!
    Näin on tapahtunut, että olen syntynyt ja aina asunut toisessa maassa, mielestäni väärässä, mutta Suomi ihastutti minua pitkään aikaan, vaikka en edes ollut siellä koskaan (ei rahaa). Ihastutti niin, että muutama vuosi sitten olen jotenkuten itsenäisesti oppinut suomea, joka on aika turha taito täällä enkä ikinä saisi oikeaa käytäntöäkään (vain kerran sain kuitenkin). Olin kyllä yrittänyt käyttää niitä kielten vaihtosivustoja, mutta niiden kautta löytyy liian vähän suomalaisia enkä taas saanut oikein käytäntöä. Sillähän olin antanut periksi ja lopettänut opiskelemasta, paljon aikaa mennyt, mutta kaikista huolimatta mulla vieläkin on kova ikävä Suomea, että masentaa. Onkohan joku mahdollisuus saada mistäkään ihmisiä juttelemaan? Vai kirjoittaminen foorumeilla on ainoa vaihtoehtoa? Ja mitä sitten, jos kirjoittaa noin pahalla kielitaidolla (onneksi, ei kaikkea on unohdettu)?
    Kiitos!

2. vierailija Vierailija

Laittaisitko sähköpostiosoitteen niin voitaisiin kirjoitella. =) Tai voit kirjoittaa mulle osoitteeseen: [email protected] ( tämä sähköposti käytössä tammikuun puoliväliin saakka, kun lopettaa toimintansa silloin.. )

3. vierailija Vierailija

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri