Kaveri kävi panemassa vaimoa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija007
  • Ensimmäinen viesti
vierailija007
Hei mitä tunteita mussa herää.
Kun kaveri tarjos hyvän summan rahaa vaimmolleni että saa siltä seksiä.
Vaimo ei kahta kertaa miettiny vaan otti tarjouksen vastaan ja ilmotti minulle että lähde kauppaan ja kuluta hetken aikaa kaverisi tulee käymään.
No vähän vajaa tunnin päästä soi puhelin että nyt voit tulla takasi.
 
vierailija007
Hei mitä tunteita mussa herää.
Kun kaveri tarjos hyvän summan rahaa vaimmolleni että saa siltä seksiä.
Vaimo ei kahta kertaa miettiny vaan otti tarjouksen vastaan ja ilmotti minulle että lähde kauppaan ja kuluta hetken aikaa kaverisi tulee käymään.
No vähän vajaa tunnin päästä soi puhelin että nyt voit tulla takasi.
Eniten tässä harmittaa se että olaan haaveiltu kolmen kimpasta ja nyt vaimmo ei suostu.Sanoo että voi kyllä panna muiden kanssa mutta minun pitää olla poissa paikalta. Pitää aina lähteä pois kotoa...
 
Viimeksi muokattu:
Mika46
Hei mitä tunteita mussa herää.
Kun kaveri tarjos hyvän summan rahaa vaimmolleni että saa siltä seksiä.
Vaimo ei kahta kertaa miettiny vaan otti tarjouksen vastaan ja ilmotti minulle että lähde kauppaan ja kuluta hetken aikaa kaverisi tulee käymään.
No vähän vajaa tunnin päästä soi puhelin että nyt voit tulla takasi.
Te teitte tiliä. Itse jos olisin saanut 1€ joka kerta kun kaverini alkaa panemaan vaimoani olisin saanut yli 3000€. Aikaa tosin kulunut 17 vuotta.
 
Viimeksi muokattu:
Sara38v
Hei mitä tunteita mussa herää.
Kun kaveri tarjos hyvän summan rahaa vaimmolleni että saa siltä seksiä.
Vaimo ei kahta kertaa miettiny vaan otti tarjouksen vastaan ja ilmotti minulle että lähde kauppaan ja kuluta hetken aikaa kaverisi tulee käymään.
No vähän vajaa tunnin päästä soi puhelin että nyt voit tulla takasi.
Sinä sait rahaa kuitenkin.
Minun mieheni ei saa rahaa ja hänen kaveri käy panemassa kanssani melko usein.
Oma mies saa kuitenkin olla mukana panemassa kaverinsa kanssa ja minä saan kahta miestä.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Eniten tässä harmittaa se että olaan haaveiltu kolmen kimpasta ja nyt vaimmo ei suostu.Sanoo että voi kyllä panna muiden kanssa mutta minun pitää olla poissa paikalta. Pitää aina lähteä pois kotoa...
Siinä ei ole oikeastaan mitään miestä kiihoittavaa tai vähän kiihoittaa tieto etttä vaimoa pannaan toisen toimesta.
Parasta on kuitenkin kun saa katsoa ja osallistua oman vaimon panemiseen.
En pystyisi pettämään vaimoani ja siksi me panemme minunn vaimoani ja vaimoni tykkää kun on ainakin pari miestä pillun kanssa vuorottelemassa tai yhtä aikaa panemassa joko samaan tai eri kohtaan joko suuhun tai peppuun ja pilluun.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Monta kertaa on vaimoasi pantu vieraan toimesta
Olemme jopa asuneet pari vuotta yhdessä kaverin ollessa ilman asuntoa ja vaimoni hoitaen kummankin seksi tarpeet.
Nyt 17 vuotta jälkeenpäin olemme kimpassa
1-2vìikonlopoua kuukaudessa
Viikonloppuisin kun olemme kimpassa panemme noin 15-25 kertaa viikonloppuna kumpikin.
Yksittäisiä panoja vuodessa noin 250 kertaa 10 vuotta
2500 kertaa.
Noin 3750 yksittästä vieraan miehen panoa liittomme aikana.
Tämä on vain meidän perhetutun panot liittomme aikana.
 
Viimeksi muokattu:
ukm32v
Olemme jopa asuneet pari vuotta yhdessä kaverin ollessa ilman asuntoa ja vaimoni hoitaen kummankin seksi tarpeet.
Nyt 17 vuotta jälkeenpäin olemme kimpassa
1-2vìikonlopoua kuukaudessa
Viikonloppuisin kun olemme kimpassa panemme noin 15-25 kertaa viikonloppuna kumpikin.
Yksittäisiä panoja vuodessa noin 250 kertaa 10 vuotta
2500 kertaa.
Noin 3750 yksittästä vieraan miehen panoa liittomme aikana.
Tämä on vain meidän perhetutun panot liittomme aikana.
Meillä isäni nai vaimoni kanssa.
Ovat jo jonkin aikaa yhdessä touhunneet. Itse en saa olla mukana.
Kirjoitelkaa jos kiinnostaa:
jawaru@gmx.com
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä