kaveri mollaa mun laihdutusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja s
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

s

Vieras
Kaveri alko mollata mua kun sanoin et pitäs yrittää laihduttaa anakin 5kg. sano et miks laihat aina haluu olla laihempia kun mitä on. olin sit ihan hiljaa, en enää mainitse sille laihuttamisesta, täytyy varmaan vaan itsekseen pohtia. kaveri kun painaa jotain 100kg. raskausaikana laihtu yli 10 kg ja kun vauva synty niin liho entiselleen, se vielä oikeen hehkutti et hänenkin vartalo palautu ennalleen raskauden jälkeen.

se omasta mielestään tyytyväinen kroppaansa, mut miks se sitten on ilkee ja ivallinen kun puhuu laihduttamisesta. joskus kun puhuin terveellisestä ruokavaliosta et laihtuisin se alko taas vaahdota tuosta et miks laihat laihduttaa, et mistä kohdalta säkin muka laihdutat... olen 163cm pitkä ja painan 65kg.

Ystäväsi on vain katkera, kun hänellä itsellään ei ole sisua ottaa itseään niskasta kiinni ja laihduttaa. Niin olisin minäkin, jos painaisin sen verran.

Laihduta, ja mainosta sitten ystävällesi miten paljon virkeämpi ja ihanampi olo sinulla on muutaman kilon pudotuksen jälkeen ;)

se on osa ihmis luontoo että se 100 kg kaveri ottaa sun puheet niinko loukkauksena kun on ite iso ja sinä olet pieni.. siis varjele.. ihan normikokoa.. kiinteytystä vähåän niin oot ihan ok.. mutta jos laiha ei oo laihanakaan ok ittensä kanssa niin se siitä...ja mie olen paksu ollu..laihtunu tikuks ja taas paksu ja ohenemassa..ja kaikki kaverit ja suku nälvii joka käänteessä.. jokaisen omasta päästä on kiinni mille ja kenelle antaa periks.. kukin taapalilee elämänsä tyylillään..

etiäppäin sano mummo lumessa =)

Nii'in, hankala tilanne. Hänen mielestään sinä varmastikin olet todella hoikka, joten ei välttämättä ymmärrä laihtumisen tarvettasi. Ehkä kaverisi ajattelee sinun vähän "tölvivän" häntä kun laihduttamisesta puhut, just sen takia että kun hän ei ymmärrä sinun tarvettasi laihtua. Ymmärtääkö kukaan mitä ajan takaa :D

Yritä saada ystäväsi ymmärtämään, että sinä haluat laihtua muutaman kilon että olet tyytyväisempi itseesi silloin. Ja että vaikka onkin laiha toisen silmissä, voi silti olla kuitenkin myös muutama ylimääräinen kilo.

mulla mollasi oma aviomieskin laihdutusta!Ja kavereilta ei kyllä tosiaan saa tukea aina...mulkin sama. Joo munkin mielestä tuo 5 kg kuulostaa hyvältä vrt sun pituus. Mä 166 ja painan 70 eli mä meinasin tonne 65 kg tai tilkan alle.Onnea laihdutukseen ja tsemppiä!:)

Yhteistyössä