T
Tanja
Vieras
asiasta tälle kaverille. Kasvotusten vai viestillä? Ei yritetty lasta, mutta ei tämä vahinkokaan ollut. Tiedän,että tämä kaveri oli todella suruissaan,kun kuuli parin muun kaverin odottavan lasta. Mitä teen?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja km:Mä oon laittanu tuollaisessa tilanteessa oleville kavereilleni tekstiviestinä mahdollisimman neutraalisti. Mun mielestä se on parempi tapa kuin se, että sanot kasvotusten tai puhelimessa ja toinen joutuu vaikeaan tilanteeseen.
Semmoinen missä asia todetaan neutraalisti. Meille on tulossa vauva marraskuussa, viikkoja nyt 12. Ei mitään ihqraxupoxuilua että lähdenpä tästä vaateostoksille tai mitään hehkutusta että jes, heti tuli kun lupa annettiin.Alkuperäinen kirjoittaja ap:mikä on neutraali viesti?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja km:Mä oon laittanu tuollaisessa tilanteessa oleville kavereilleni tekstiviestinä mahdollisimman neutraalisti. Mun mielestä se on parempi tapa kuin se, että sanot kasvotusten tai puhelimessa ja toinen joutuu vaikeaan tilanteeseen.
mikä on neutraali viesti?
Alkuperäinen kirjoittaja Tanja:asiasta tälle kaverille. Kasvotusten vai viestillä? Ei yritetty lasta, mutta ei tämä vahinkokaan ollut. Tiedän,että tämä kaveri oli todella suruissaan,kun kuuli parin muun kaverin odottavan lasta. Mitä teen?
Alkuperäinen kirjoittaja Tanja:asiasta tälle kaverille. Kasvotusten vai viestillä? Ei yritetty lasta, mutta ei tämä vahinkokaan ollut. Tiedän,että tämä kaveri oli todella suruissaan,kun kuuli parin muun kaverin odottavan lasta. Mitä teen?
Alkuperäinen kirjoittaja hoidoissa käyvä.:Alkuperäinen kirjoittaja Tanja:asiasta tälle kaverille. Kasvotusten vai viestillä? Ei yritetty lasta, mutta ei tämä vahinkokaan ollut. Tiedän,että tämä kaveri oli todella suruissaan,kun kuuli parin muun kaverin odottavan lasta. Mitä teen?
Miksi siitä pitäisi mitään ilmoittaa?? tuskin sitä kaveriasi kiinnostaa sinun raskautesi omaa tilannetta ajatellen.
Alkuperäinen kirjoittaja hoidoissa käyvä.:Alkuperäinen kirjoittaja Tanja:asiasta tälle kaverille. Kasvotusten vai viestillä? Ei yritetty lasta, mutta ei tämä vahinkokaan ollut. Tiedän,että tämä kaveri oli todella suruissaan,kun kuuli parin muun kaverin odottavan lasta. Mitä teen?
Miksi siitä pitäisi mitään ilmoittaa?? tuskin sitä kaveriasi kiinnostaa sinun raskautesi omaa tilannetta ajatellen.