Kaveri suuttui kun kommentoin hänen uutta eteisen lattiaa, en saisi tunnistaa materiaaleja kuvasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja silmät päässä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

silmät päässä

Vieras
Eli asutaan melkein naapureina,
he asuu viereisessä rivitalossa kuin me.
Meillä ollut pitkän ajan mielessä että tehdään vähän remppaa ja kerroin sitten kaverille kuinka haaveilen että meille tulisi aitoa luonnonkivilaattaa tuohon eteiseen :)
Kaveri pitänyt hiljaiseloa jonkin aikaa ja tänään tuli kuva minulle facebookkiin,
he on tehneet remonttia ja
- arvaa mikä lattia meillä on? oli kommentti ja sydän perässä.
Näinhän minä sen heti kuvasta että kivi lattia jäljitelmä laminaattiahan se on,
ja kehuin että ihan kivaltahan toi jäljitelmä kivi laminaattikin näyttää :)
Kaveri suuttui kun oli minulle aijemmin hehkuttanut kuinka kivilattia laminaattia ei erota aidosta kivi laatasta muu kuin se että aito on kylmä ja kova.
No nyt tuo siis suttui kun minä erotin tuon heti kuvasta kumpa kyseessä ja olen paska kaveri :(

[QUOTE="Vieras";29075496]Et sitten vaan voinut sanoa, että kivalta näyttää?
Ehkä vähän tökeröä sun sanoa tuosta jäljitelmästä vaikka sen huomasitkin sitä olevan.[/QUOTE]

Samaa mieltä.

Niin turhaa. turhaaturhaaturhaa.

Ja joo, samaten kaveriltasi turhaa tulla tuollaista naamaan hieromaan, mutta oisit ollu se aikuisempi...

• Tykkää
Reactions: Anonyymitar
[QUOTE="nih";29075508]Halusit selvästi vittuilla.[/QUOTE]

Vittuilla?
Ensinnäkin,
he ei edes olleet suunnitelleet remppaa vaan he nyt vaan keksi sen yhtä äkkiä kuten kertoi.
Se että toinen tule hehkuttamaan jäljitelmä lattialla ja kehunut minulle jo aijemmin kuinka sitä ei nykypäivänä toisistaan erota onko aitoa vai laminaattia niin hän suttuu kun minä kehuin ja kerroin että kivan näkönen laminaatti.
Olisiko minun pitänyt sitten mielistellä ja olla järkyttävän yllättynyt kun olisin (ehkä) kuullut sen olevan laminaatti jonka todellakin erotin selkeästi jo kuvasta.

Oletko noin kateellinen? Sori mutta mulle tuli heti mieleen, että oli pakko ärsyttää kun kolahti kaverisi hieno lattia... Ei kuulosta luontevalta kommentilta nimittäin. Sama ku kehuisin kaverin hiuksia "hei hienot noi uudet pidennykset jotka on ostettu alennuksella x-kaupasta jossa myydään huonolaatuista tukkaa".

[QUOTE="aapee";29075535]Vittuilla?
Ensinnäkin,
he ei edes olleet suunnitelleet remppaa vaan he nyt vaan keksi sen yhtä äkkiä kuten kertoi.
Se että toinen tule hehkuttamaan jäljitelmä lattialla ja kehunut minulle jo aijemmin kuinka sitä ei nykypäivänä toisistaan erota onko aitoa vai laminaattia niin hän suttuu kun minä kehuin ja kerroin että kivan näkönen laminaatti.
Olisiko minun pitänyt sitten mielistellä ja olla järkyttävän yllättynyt kun olisin (ehkä) kuullut sen olevan laminaatti jonka todellakin erotin selkeästi jo kuvasta.[/QUOTE]

Eli sua vituttaa kun joku "omi" ennen sua ajatuksen remontista ja toteutti sen. Jep jep. Fiksu ihminen olisi kommentoinut vaan, että kivan näköinen lattia ja piste. Miksi se LAMINAATTI piti mainita? Niin, vittuillakseen.

Oletko noin kateellinen? Sori mutta mulle tuli heti mieleen, että oli pakko ärsyttää kun kolahti kaverisi hieno lattia... Ei kuulosta luontevalta kommentilta nimittäin. Sama ku kehuisin kaverin hiuksia "hei hienot noi uudet pidennykset jotka on ostettu alennuksella x-kaupasta jossa myydään huonolaatuista tukkaa".

Tuota en ole kateelinen kaverin hienosta lattiasta ;)
Meille on tulossa ensikuun alussa remppa jossa siis tulee se aito kivilattia joten en todellakaan ole kateellinen muovilattiasta. Olen onnellinen että kaverikin sai kerrankin jotain uutta mutta se mikä minua huvittaa on tuo että en saa sitten kuvasta tunnistaa movimattoa aidosta kivilaatasta ja se että ensin hehkuttaa ja antaa kuvasta ymmärtää kuinka heillä olisi aito kivilattia ja siitä siis suuttui kun sen heti tunnistin enkä lähtenyt leikkiin mukaan.

[QUOTE="aapee";29075561]Tuota en ole kateelinen kaverin hienosta lattiasta ;)
Meille on tulossa ensikuun alussa remppa jossa siis tulee se aito kivilattia joten en todellakaan ole kateellinen muovilattiasta. Olen onnellinen että kaverikin sai kerrankin jotain uutta mutta se mikä minua huvittaa on tuo että en saa sitten kuvasta tunnistaa movimattoa aidosta kivilaatasta ja se että ensin hehkuttaa ja antaa kuvasta ymmärtää kuinka heillä olisi aito kivilattia ja siitä siis suuttui kun sen heti tunnistin enkä lähtenyt leikkiin mukaan.[/QUOTE]

Sanoiko se, että on kivilattia? Missä sun tilannetaju on?!

• Tykkää
Reactions: Pin
[QUOTE="aapee";29075561]Tuota en ole kateelinen kaverin hienosta lattiasta ;)
Meille on tulossa ensikuun alussa remppa jossa siis tulee se aito kivilattia joten en todellakaan ole kateellinen muovilattiasta. Olen onnellinen että kaverikin sai kerrankin jotain uutta mutta se mikä minua huvittaa on tuo että en saa sitten kuvasta tunnistaa movimattoa aidosta kivilaatasta ja se että ensin hehkuttaa ja antaa kuvasta ymmärtää kuinka heillä olisi aito kivilattia ja siitä siis suuttui kun sen heti tunnistin enkä lähtenyt leikkiin mukaan.[/QUOTE]

Mulle tulee tästä mieleen joku hollywoodin miljonäärihienostofeikkiäidit. Ne saisi just jostain noin naurettavasta asiasta kovan kisan ja kyräilyn aikaiseksi. Toinen varastaa idean ja sit toinen näpäyttää takaisin ja PUM. Kissatappelu valmis.

[QUOTE="vieras";29075570]Sanoiko se, että on kivilattia? Missä sun tilannetaju on?![/QUOTE]

Katsoppa kuinka onnistunut ja hieno kivilattia tuli *kuva*
Ja me ei edes otettu ulkopuolista remppa apua kun oma mieheni osasi tuon asentaa ;)

Meille tulee remppafirma kun me itse katoamme lomalle (joka on jo aikoja sitten hankittu) siksi ajaksi että remppa valmis tosin tästä en ole puhunut muuten kuin kertomalla että meille tulee remppafirma.

Taidan sitten vaihtaa materiaalin vielä tuohon eteiseen etten ole liian -kateellinen- :( Harmi kun vaan ehdin jo innostua siitä mutta onhan näitä materiaaleja jotta en toisen laminaatti muovilattiaa vaan paremmaksi pistä.

[QUOTE="aapee";29075589]Katsoppa kuinka onnistunut ja hieno kivilattia tuli *kuva*
Ja me ei edes otettu ulkopuolista remppa apua kun oma mieheni osasi tuon asentaa ;)

Meille tulee remppafirma kun me itse katoamme lomalle (joka on jo aikoja sitten hankittu) siksi ajaksi että remppa valmis tosin tästä en ole puhunut muuten kuin kertomalla että meille tulee remppafirma.[/QUOTE]

Ensin sanoit kaverin kirjoittaneen: "arvaa mikä lattia meillä on?"

Oli miten oli, kummallista nokittelua tuo sinun kommentointisi. Missä käytöstavat...? Kaverisi suuttui varmaan ynseästä kommentista eikä siitä, että tunnistit materiaalin kuvasta. Älä ole niin itsekeskeinen.

[QUOTE="aapee";29075613]Taidan sitten vaihtaa materiaalin vielä tuohon eteiseen etten ole liian -kateellinen- :( Harmi kun vaan ehdin jo innostua siitä mutta onhan näitä materiaaleja jotta en toisen laminaatti muovilattiaa vaan paremmaksi pistä.[/QUOTE]

Siis käytkö sä ihan täysillä?! :D

Ensin sanoit kaverin kirjoittaneen: "arvaa mikä lattia meillä on?"

Oli miten oli, kummallista nokittelua tuo sinun kommentointisi. Missä käytöstavat...? Kaverisi suuttui varmaan ynseästä kommentista eikä siitä, että tunnistit materiaalin kuvasta. Älä ole niin itsekeskeinen.

Viestin otsake oli siis tuo: Arvaa mikä lattia meillä on?
Ja alle oli kirjoitettu tuo,
Katsoppa kuinka onnistunut ja hieno kivilattia tuli *kuva*
Ja me ei edes otettu ulkopuolista remppa apua kun oma mieheni osasi tuon asentaa

Yhteistyössä