Kaveri suuttui kun kommentoin hänen uutta eteisen lattiaa, en saisi tunnistaa materiaaleja kuvasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja silmät päässä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="aapee";29075613]Taidan sitten vaihtaa materiaalin vielä tuohon eteiseen etten ole liian -kateellinen- :( Harmi kun vaan ehdin jo innostua siitä mutta onhan näitä materiaaleja jotta en toisen laminaatti muovilattiaa vaan paremmaksi pistä.[/QUOTE]

Olet tosi lapsellinen. Parempi olis varmaan lähteä mamman ja papan luokse vielä kasvamaan.

Ei tuo nyt niin vakavaa ole. Naapuri halusi näpäyttää mutta ap näpäyttikin takaisin.

Ei munkaan mielestä ap ole tehnyt mitään erityisen väärää.

Tosin jos olisin ap. niin kertoisin myös tälle kaverille, miten haluaisin maalata asuntoni keltaiseksi lattiasta kattoon ja jäädä odottamaan kuinka kauan menee, että se typerys menee sen tekemään :)
Voisin sitten rauhassa naureskella partaani...

Voisitko nyt tarkentaa ap, että laittoiko naapuri laminaatin vai muovimaton? Kerrot, että laminaatin mutta kuitenkin puhut muovista.. Kivijäljitelmä laminaattiakin saa ihan hyvännäköisenä versiona, joka näyttää ihan aidolta, mutta on niitä versioita, jotka huokuvat epäaitoutta.

Ymmärrän hyvin, ap.

Tosi hankala harrastaa taidokasta, muka mielinkielistä vittuilua junttien kanssa, jotka heti raivostuu. Eivät varmaan osaa vastata yhtä nokkelasti takaisin kuin tilanne vaatisi, joten vetävät lapselliset kilarit. Menee maku omasta oivalluksesta ja taidonnäytteestä.

Huoh. Ap, ihan sait mitä tilasit. :D

Siis oletteko tosissanne? Kaveri laittaa viestin: "ARVAA mikä lattia; tuli hyvännäköinen kivilattia tms". Lattia on oikeasti laminaatti/muovimatto, mitä pitäisi tehdä? Jos huomaa että lattia on kuitenkin muovia/laminaattia? Kehua kivulattiaa? Aika lapsellista tuokin ja samoin AP:n kaverin käytös "matkia" tempoa suunnitelmia.

Mutta tämähän on palsta jossa tavoitteena on olla aina eri mieltä AP:n kanssa;)

Itse olisin vastaavassa tilanteessa kehunut lattiaa, mutta todennut että itse haluan aidon kivilattian.

• Tykkää
Reactions: Data
[QUOTE="vieras";29075883]Voisitko nyt tarkentaa ap, että laittoiko naapuri laminaatin vai muovimaton? Kerrot, että laminaatin mutta kuitenkin puhut muovista.. Kivijäljitelmä laminaattiakin saa ihan hyvännäköisenä versiona, joka näyttää ihan aidolta, mutta on niitä versioita, jotka huokuvat epäaitoutta.[/QUOTE]

Laminaattihan on muovia ;)

[QUOTE="bbb";29075952]Siis oletteko tosissanne? Kaveri laittaa viestin: "ARVAA mikä lattia; tuli hyvännäköinen kivilattia tms". Lattia on oikeasti laminaatti/muovimatto, mitä pitäisi tehdä? Jos huomaa että lattia on kuitenkin muovia/laminaattia? Kehua kivulattiaa? Aika lapsellista tuokin ja samoin AP:n kaverin käytös "matkia" tempoa suunnitelmia.

Mutta tämähän on palsta jossa tavoitteena on olla aina eri mieltä AP:n kanssa;)

Itse olisin vastaavassa tilanteessa kehunut lattiaa, mutta todennut että itse haluan aidon kivilattian.[/QUOTE]

Jos oikein kohtelias haluaisi olla niin kertoisi että hän oli oikeassa ja että eroa ei meinaa edes huomata.

Mä kans ihmettelen miksi ap ei olisi saanut sanoa että on laminaattia kun kaveri kerran kysyi, että ARVAA MIKÄ lattia... Olisiko pitänyt teeskennellä, ettei muka huomaa eroa. Aika naurettavaa, ettei eroa Sais huomata. Ei puukuosista laminaattiakaan varmaan kukaan kuvittele oikeaksi lankkulattiaksi. Pitää olla joko tyhmä tai sokea jos luulee.

Ap:n kaverihan tässä se nolo tapaus oli. Joka leikkiin lähtee leikin kestäköön jne. Itsehän kysyi ap:lta että arvaa mitä materiaalia, valehdellako ap:n olisi siihen pitänyt? :D Olisin kyllä itsekin esittänyt ihan reilun arvauksen, ja olihan ap samalla kehunut lattian ulkonäköä.

• Tykkää
Reactions: Data

Yhteistyössä