Kaveri uhkailee..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kismet"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kismet"

Vieras
Siis, mun kaveri on ihan seonnut. Sano tekevänsä musta lastensuojelu ilmon, koska mun laspet on ollu hoidossa mummolassa, ja itse olin baarissa =O
Käyn ulkona kerran kuussa. Tai ehkä kerran kahdessa kuussa. Hän ei itse käy missääb ikinä.
Minä kuulemma riistän lapsilta lapsuuden, ja oikeuden viettää aikaa kanssani.
Onko se tosiaan niin, ettei äiti saa enään ikinä lähteä mihinkään, kun on lapset saannu ?
Ja siis eiköhän tuo ilmoitus hylätä ? lapset on kuitenkin turvallisessa paikassa, ja isompi oikein pyytää, että pääsee mummolle.

Noin keskimäärin lähes kaikkien lapset on joskus yöhoidossa mummolassa vanhempien ollessa jossain - töissä, baarissa, kaverin häissä, missä milloinkin. Että aika monta ilmoitusta kaverisi saa tehdä, jos tuo on ilmoitusperuste... :)

Kaverisi on ihan pimee, ei tossa todellakaan ole mitään pahaa, tottakai äiti saa käydä baarissa, kunhan ei ihan harva se ilta käy.

Itse harkitsisin välin katkaisemista tuollaisen kaverin kanssa.

Kaverini mielestä kaiken voi tehdä lasten kanssa. Meillä nyt vaan on paljon kavereita, joilla ei ole lapsia. viikonloput he menevät baareissa ja kesäisin rannoilla yms.. ja ajankohta on aina ilta.
Minusta on ihanaa lähteä heidän kanssa ulos. On paljon pirteämpi ja rentoutuneempi olo, kun saa olla ilman lapsia yhden illan. Kyllä mä ymmärtäisin ton valitukse, jos oisin joka viikonloppu ulkona. mutta tosiaan kerran kuussa..

Mutta aika paljon käyt ulkona kun kerran tai kaksi kuukaudessa, eli siinä mielessä kaverisi on oikeassa.
Kun kerran lapset olet maailmaan tehnyt niin kyllä niistä huolehtia itse pitäisi, vai onko lapset sinulle nukke kun ei huvita leikkiä kotia laitan nuo isovanhemmille.

[QUOTE="totta";23302042]Mutta aika paljon käyt ulkona kun kerran tai kaksi kuukaudessa, eli siinä mielessä kaverisi on oikeassa.
Kun kerran lapset olet maailmaan tehnyt niin kyllä niistä huolehtia itse pitäisi, vai onko lapset sinulle nukke kun ei huvita leikkiä kotia laitan nuo isovanhemmille.[/QUOTE]

Ota huomioon,e ttä useimmillani käyn kaks kertaa kuussa. Viikolla en käy missään. olen muuten 24/7 kotona lasteni kanssa.

[QUOTE="totta";23302042]Mutta aika paljon käyt ulkona kun kerran tai kaksi kuukaudessa, eli siinä mielessä kaverisi on oikeassa.
Kun kerran lapset olet maailmaan tehnyt niin kyllä niistä huolehtia itse pitäisi, vai onko lapset sinulle nukke kun ei huvita leikkiä kotia laitan nuo isovanhemmille.[/QUOTE]

miten usein saa sitten käydä ulkona? käyhän jotkut joka päivä jumpaamassa tai jossain zumbassa. hoh hoh..

Siis useinmiten käyn ulkona kerran KAHDESSA KUUSSA. ja kerran on kolmen vuoden aikana käynnyt 2kertaa ulkona. Ja nekin oli kahdet häät, joihin ei lapsia kutsuttu.

"Käyn ulkona kerran kuussa. Tai ehkä kerran kahdessa kuussa. Hän ei itse käy missääb ikinä."

Mites sinä käänsit ton ajan ihan toisinpäin? Toiseksi, jos lapset on mummolassa, niin ap:hän on silloin huolehtinut lapsista. Sinustako päiväkodissa olevien lapsien vanhemmat eivät huolehdi lapsistaan?

Yhteistyössä