Kaverilta kiva kommentti,imetykseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
liittyen.Pyyteli mua viikonloppureissulle ja minä tietysti sanoin että juu voin lähtee vauvan kanssa.Sitten se kysyi että minkäs ikäinen vauva sulla on?vastasin että 4kk.Imetät sä vielä?sanoin että pelkkää rintaa se syö vaan.No lopeta nyt se imetys niin se ehtii oppia pullolle. :o Hu huh,varmaan lopetan imetyksen että pääsisin reissuun. :headwall: :headwall: :headwall:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 22:08 Asennekysymys kirjoitti:
Onko hän lapseton, tämä kaverisi siis?
Ei,4 lasta hänellä.Itse hän on aina imettänyt yli vuoden vanhaksi. :whistle: Ei olis niin suuria menohaluja minulla että lopettaisin imetyksen jonkun loman takia. :/ Se vauva aika on niin lyhyt loppujen lopuksi ja sitä paitsi en raaskis etes jättää 4kk ikäistä hoitoon. :heart:

Mä en ikinä voi ymmärtää tuota haloota imetyksestä. Minä itte en oo pystyny imettämään kun 3kk enimmillään, ja lapsia kuitenkin 4.
Halua olisi ollut, mutta ei mahdollisuutta.
Silti tuen ja kannustan ja tsemppaan imettäviä äitejä. Oon ylpeä heidän puolestaan, ketkä imettäävät niin pitkään kuin mahdollista.
Tottahan olen katkera, kun oma eio onnistunut, mutta eihän se muiden äitien vika ole....?
Ihanaa että pienillä on mahdollista saada parasta ravintoa ja paras alku elämälleen :heart:

Oletan, että kaverillasi ei ole lapsia.

Meillä nuorempi saanu kerran pulloa, eikä suostunu ottamaan (sairaalassa 1pv ikäsenä), nyt ikää 1v1kk ja miksi opettaakaan enää. Juo tavallisen maidon lasista ja luomumammaaki vielä ottaa. Ei se lapsi välttämättä sitä pulloa tartte koskaan...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 22:11 vieras kirjoitti:
\
Ei,4 lasta hänellä.Itse hän on aina imettänyt yli vuoden vanhaksi. :whistle: Ei olis niin suuria menohaluja minulla että lopettaisin imetyksen jonkun loman takia. :/ Se vauva aika on niin lyhyt loppujen lopuksi ja sitä paitsi en raaskis etes jättää 4kk ikäistä hoitoon. :heart:

No ohhoh, onko sille tullu itelleen sit nyt joku teini-ikä? :whistle: :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 22:11 terolut kirjoitti:
Mä en ikinä voi ymmärtää tuota haloota imetyksestä. Minä itte en oo pystyny imettämään kun 3kk enimmillään, ja lapsia kuitenkin 4.
Halua olisi ollut, mutta ei mahdollisuutta.
Silti tuen ja kannustan ja tsemppaan imettäviä äitejä. Oon ylpeä heidän puolestaan, ketkä imettäävät niin pitkään kuin mahdollista.
Tottahan olen katkera, kun oma eio onnistunut, mutta eihän se muiden äitien vika ole....?
Ihanaa että pienillä on mahdollista saada parasta ravintoa ja paras alku elämälleen :heart:
Minulla on 6 lasta ja tämä on kolmas lapsi joilta imetys on onnistunut.Ensimmäisiä lapsia en imettänyt kuin 1-2kk,kun se aina lopahti johonkin. :ashamed: Eli kokemusta on siltäkin puolelta.Muistan aina kun itse en omettänyt niin tunsin aina häpeää syöttää vauvaa pullosta,mutta nyt olen innoissaan että imetys sujuu.Kuitenkaan en ajattele ikinä kenestäkään mitään negatiivistä jos ei imetä. =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 22:11 vieras kirjoitti:
\

No oho, tämä tekee kommentin vielä kummallisemmaksi :o Luulisi neljän lapsen äidin ymmärtävän, ettei pientä vauvaa noin vain jätetä yön yli kestävistä reissuista pois...

Hyvä että imetät ja haluat pitää vauvan lähelläsi muutenkin, reissata ehtii myöhemminkin! :)

Yhteistyössä