R
raivotar
Vieras
...eilen kävi mun kaveri jeesaamassa huoneiden vaihdossa. Tää 12 vee piti seuraa mun 5 veelle sillä aikaa. Noh, tänään etin sitten lapsen tavarakoppaa ja löysin nurkasta tuhottuja tavaroita..reijitettynä ja tiputettuna seinältä. 5 vee ei ois millään osannut reijittää niitä niin ja tuhota mun kamoi silleen...Ja ehodotn sääntö ollu mun lapsen kanssa että niihin ei kosketa ja se on pätenyt..
soitin just tän 12 veen äitille ja sano että mun lapsi oli kyl sanonut siitä hänelle että tää 12 vee tuhoaa kamoi..mitä helv???!!!Miksi tää äippä sitten kertonu mulle eilen...KÄPY meni ja itkettää kun tuhotaan tollee mun kamoi joita oon säilytäny nii kauan ja tunnearvoa. porttikielto tuli 12 veelle....
Mutta missä hitossa on ton 12 veen ajatukset saatika sen äitin...Tiedän että tol lapsella kotonakin kaamee sotku ja rikkoo siel tavaroita mutta juma..
no puuh..tulihan räjähdettyä..mut kuvitelkaa ku teiän kamat tuhottas tollee...
Pitäs olla miljoona kättä ja silmää...mutta en voinu kuvitella että noin vanhat ihan out of order...
soitin just tän 12 veen äitille ja sano että mun lapsi oli kyl sanonut siitä hänelle että tää 12 vee tuhoaa kamoi..mitä helv???!!!Miksi tää äippä sitten kertonu mulle eilen...KÄPY meni ja itkettää kun tuhotaan tollee mun kamoi joita oon säilytäny nii kauan ja tunnearvoa. porttikielto tuli 12 veelle....
Mutta missä hitossa on ton 12 veen ajatukset saatika sen äitin...Tiedän että tol lapsella kotonakin kaamee sotku ja rikkoo siel tavaroita mutta juma..
no puuh..tulihan räjähdettyä..mut kuvitelkaa ku teiän kamat tuhottas tollee...
Pitäs olla miljoona kättä ja silmää...mutta en voinu kuvitella että noin vanhat ihan out of order...