kaverin kaveri oksensi punaviiniä sohvalle. silti se rähnöttää tuolla. miten eroon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minna"

Vieras
Oli eilen sellaiset pienimuotoiset singstar kemut ( meitä oli 5hlö porukka) ja juotiin samalla. Kakarin kaveri Liisalla oli punaviiniä mukana mitä lipitti koko illan. Jossain vaiheessa se alkoi kakistella ja haettiin vati ja muovipussi viereen ja sanottiin et jos on huono olo niin tuu vessaan tai lattialle. Ei vaan kulu 30sek ja se oksensi kaiken vaaleelle matoll ja kaverin päälle. Liisa meni vessaan ja sieltä palattua istui oksennukseen ja kun käskin sen ylös, istui matolle ja sohvan karmille ja muuallekin.

Nyt kaikki muut on on lähteneet pois paitsi tämä sankari joka röhnöttää sohvalla
ketuttaa kunnolla.

No sano Liisalle vaikka, että alat/alatte rauhoittua hiljalleen joulun viettoon. Omalla porukalla. Tai kysy, että tilaisitko hälle taksin, jos on kauheen paha krapula.

[QUOTE="Lissu";27743578]Vie hänelle ämpäri, juuriharja ja pesuainetta ja käske alkaa kuurata. Eiköhän liukene aika nopeasti..![/QUOTE]

tämä töimi ja lähti. Ei toi matto nyt ketuta, mut sohva. Se on ihan oksennuksessa....

[QUOTE="Eeva";27743601]älä kutsu seuraaviin kemuihin Liisaa, vaan minut ![/QUOTE]

liisa ei tule IKINÄ enää mun kemuihin. Eri juttu jos olisi nyt aamulla osannut toimia oikein ( pestä jälkensä sopia mahdollisesta korvauksesta sohvan vahingoittamisesta.

Kyllä mä olisin Liisan pistäny siivoaan. Tai ainaki olisin kunnon huudot pitäny sille, että varmasti tulis selväksi mun mielipide sen touhuista. Meilläki kerran yks tyyppi oksensi sohvalle, sai kuulla kunniansa ja nukku loppuyön keittiön lattialla... Oli miehelle sanonu sen jälkeen että se pelkäs mua, ko niin raivosin :O