Kaverin mies oksettaa...

Katherine Wheel

Aktiivinen jäsen
27.01.2005
17 604
0
36
Kehtaatteko sanoa kaverille, että sen mies on ällöttävä? Mun kaveri palas yhteen kusipää exänsä kanssa, ja odotan kauhulla mahdollista tulevaa kyläilykutsua, tai että haluaisivat meille tulla kylään... No, kamu tosin tietää, että muutama kuukausi sitten tää äijä oli mun mielestä kuvottava (kuten myös kaverin, mutta niin se mieli näköjään muuttuu...) ja voisihan se ajatella ettei mun mieli ole muuttunut siitä... Mutta suoraan se on sanottava, jos meinaa joutua sellaseen tilanteeseen että sen oksetuksen kanssa joutuis istuskelemaan kahvipöydän ääressä... Vai olisko sivistynyttä vaan niellä yrjönsä ja hymyssä suin tarjota onnelliselle parille kahvetta ja pullaa?

Kehtaan kyllä sanoa mutta en mene toisen valintoja silti haukkumaan, meillä kaikilla on kuitenkin vähän erilainen maku niiden miesten(kin) suhteen :D

En mä silti kieltäis kylässä käymästä vaikken miehestä pitäiskään.

Toisaalta..jos olette oikeasti ystäviä, ei sinun pitäs mun mielestä millään tapaa kommentoida hänen miesystäväänsä ja sun pitäs hyväksyä kumppani mikäli mielit tavata ystävääsi,
jos on loukkaantuvaa sorttia.
Toisaalta..jos sulla on jokin hyväkin syy pitää miestä oksettavana...

En tiedä.
Yhdelle kaverilleni tein aikoinani selväksi etten miestänsä tahdo enää koskaan tavata;
Kaverin mies kysyi kaverini ollessa suihkussa, saisko kaataa bisseä rintojeni väliin ja semmoista kaikenlaista..

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Kehtaan kyllä sanoa mutta en mene toisen valintoja silti haukkumaan, meillä kaikilla on kuitenkin vähän erilainen maku niiden miesten(kin) suhteen :D

Ei kaverin miesmaku okseta, vaan sen äijän aikaisemmat teot oksettaa. Äh, mä en vaan haluais sitä hullua mun kotiini :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:

Ei kaverin miesmaku okseta, vaan sen äijän aikaisemmat teot oksettaa. Äh, mä en vaan haluais sitä hullua mun kotiini :ashamed:

No se on kumminkin sun kaverin mies ja jos mies on kaverin mielestä ok, voit sinä kyllä jättää nuo oksetukses mainitsematta. Asia ei oikeestaan kuulu sulle ollenkaan. En mä ainakaan haluaisi, että mun ystävät haukkuis mun miestä.

Eikä musta kaverin tartte tuodakaan. Kai voit sanoa, ettet mitenkään halua puuttua heidän suhteeseensa, muttet myöskään miehen tekemisten vuoksi häntä kotiisi halua, eli kaverisi vierailkoon teillä ilman miestään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No se on kumminkin sun kaverin mies ja jos mies on kaverin mielestä ok, voit sinä kyllä jättää nuo oksetukses mainitsematta. Asia ei oikeestaan kuulu sulle ollenkaan. En mä ainakaan haluaisi, että mun ystävät haukkuis mun miestä.

No en mä ajatellutkaan alkaa työkseni sitä äijää mollaamaan. Mietin vaan jos tulee sellanen tilanne, että mahdollisesti joutuis sen tapaamaan... Kun en vaan haluais :|

Ooppa onnellinen että se on vaa kaverin mies mikä sua ällöttää eikä jonku sukulaisen ällö miesystävä :D Mulla on käyny sellanen paska säkä, että velipoika otti morsiokseen sellasen naisen kenen kanssa kukaan muu meidän perheestä ei tuu toimeen kuin se velipoika. Kaikki on silti väkisin kohta 7 vuotta tekohymyä tälle naiselle hymyilly, koska veljeni on perheelle tärkeä eikä kukaan häntä halua loukata vaikka hänen morsionsa täysi aasi onkin, niin käytöstavoilta kuin ajatuksiltaan. Minun on pakko tätä naista kestää vaikken haluaisi :D

Sinä taas voit valita olla näkemättä ystävääsi jos mies liian ällöksi käy. Minulla meni erääseen ystävään välit poikki kun hänen kainaloonsa ilmestyi lipevä juopotteleva ainoastaan seksin perässä juokseva tyyppi :( En kestänyt katsella heidän meininkiään ja välimme viilenivät. Lopulta he sitten (ylläri) erosivat, mutta ystäväni oli muuttunut sinä aikana niin erilaiseksi, että siitä tuli sitten ex-ystävä.

Jos se oikeasti on sun mielestä vastenmielinen, niin eihän sun sen kanssa tarvitse olla tekemisissä.

Mun eräs lukioaikainen hyvä ystävä alkoi seurustelemaan sellaisen pilleristin kanssa. Ne oli seurustelleet pari viikkoa, kun tämä mies ryösti paikallisen Siwan jne. Sanoin kaverille että sitä jätkää ei tartte meille tuoda, ja että onko kaveri nyt ihan varma että se jätkä on hänen arvoisensa tyyppi. Kaveri pisti välit poikki mun kanssa ja nykyään onkin poikkiksensa kanssa sekaisin 24/7 :(

Mä pystyn sanomaan jos en halua jotain ihmistä vieraaksi kotiini. Olen kokenut saman tilanteen. Onneksi kaverini on luopunut ällötyksestä nyt (toivottavasti) lopullisesti. Ei kaikkea tarvitse sietää, varsinkaan ihmistä josta tietää tulevaisuudessa olevan harmia ja vaivaa itsellekkin.

Yhteistyössä