Kaverin tytöllä vkl synttärit. Mitä vaatteita ostan meidän vauvalle sinne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kaveri ja muut vieraat äidit on tarkkoja lasten vaatetuksesta, pitää olla muotivatteet, muuten puhuvat selän takana. Mitä vaatteita ostan vauvalle sinne? Eli mitkä on nyt muodissa?

[QUOTE="mä";25451655]Provo :) selkeästi.
Ihan tavalliset siisti vaatteet kelpaa.[/QUOTE]

Ei ole provo! Meidän vauva on 4kk enkä mä tiedä yhtään mitkä lastenvaatteet on muotia. Tiedän kyllä että nuo on tosi tarkkoja noista!

Pitääkö olla uutta vai käykö käytetty? Suurin osa meidän vauvan vaatteista on saatu käytettynä mut jos tarvii, niin ostan kyllä uudet. Mekko vai ihan body ja potkuhousut? Minkä merkkiset?

Ei ole provo! Meidän vauva on 4kk enkä mä tiedä yhtään mitkä lastenvaatteet on muotia. Tiedän kyllä että nuo on tosi tarkkoja noista!

Pitääkö olla uutta vai käykö käytetty? Suurin osa meidän vauvan vaatteista on saatu käytettynä mut jos tarvii, niin ostan kyllä uudet. Mekko vai ihan body ja potkuhousut? Minkä merkkiset?

ehkäpä ensin kannattaisi harjoittaa itsensä hyväksymistä jolloin päätökset tehdään oman itsensä takia, ei muiden. Helpottaa myöhemmin myös lastenkasvatusta.

Vastaushan siis on, että muiden takia ei kannata elää, vain oman itsensä takia.

• Tykkää
Reactions: masuilija. ja rops
Samoilla linjoilla muiden kanssa, mutta kyllä minä olen lapsille laittanut juhliin mekon/hameen/housut enkä pelkkiä potkareita. Pinille vuaoill elöytyy mukavaa ja pehmeää siistiäkin vaatetta. Mitään kovaa jäykystelypukeutumista ei pikkuiselle kannata laittaa.

ootko varma ert vauva svoi ees mennä, josko onki väärää sukupuolta tai menee sukupuolinen tasapaino sekasin..ja kai oot kattonu omatki vaattees ja käyny kampaajalla..onneksi olen kasvanut kirpparikamalla,köyhässä perheessä ihanien sallivien ihmisten ympäröimänä niin itsetuntonti ja sosiaaliset kykyni ovat muuta kuin huulipuna ja vaatemerkki. ..näitä juttuja siis kun kuuntelee..

Yhteistyössä